AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Drukte is ook vervelend.

Precies. Of een ecto in een tanktop die een apparaat bezet houdt:roflol:

dikke vrouwen van rond de 50 met iets te strakke kleren die naar me glimlachen terwijl ze hardlopen

Dat je aan het trainen bent en precies midden op de dag gaan zitten stofzuigen en dweilen :S

Dat wij geen vrouwen zoals Nitwit hebben :trollface:

Het ergste vind ik nog als ik aan het trainen ben dat er iemand komt vragen welke supps die moet nemen om breed te worden want die 16 boterhammen helpen blijkbaar niet.

Je traint samen met je moeder?:rolleyes:

:roflol:

Nee met de jouwe ;)

Eigenlijk irriteer ik me bijna nergens meer aan in de sportschool, het is er namelijk zo verdomd rustig altijd de laatste tijd, dat ik me hooguit aan het feit dat er weinig mensen lopen kan ergeren.

Mensen die in de weg lopen als je bezig bent met BP of DL.

Zit ik rust te eten op mijn werk, zie ik een gozer een soort shrugs_hyperextenstions-chest press-crunch doen op een chest press

Stikte bijna in mijn eten van het lachen

Zit ik rust te eten op mijn werk, zie ik een gozer een soort shrugs_hyperextenstions-chest press-crunch doen op een chest press

Stikte bijna in mijn eten van het lachen

Heb je gefilmd? Gewoon overal daar camera's ophangen en eens in de maand een leuk compilatie filmpje monteren :p

Dat zegt dan meer over je 'sportschool' of je vergelijksmateriaal:rolleyes:

Kan wel rustig zeggen dat deze ervaring van meerdere sportscholen is. En de sportschool waar ik nu train is toch redelijk "hardcore" De Poolse gasten bij ons trainen gewoon hard, in Lemmer was dat ook al zo. Heb ook begrepen van hun dat het in Polen wel iets anders er aan toe gaat op de sportschool, daar is veel meer respect.

Laatst bewerkt:
Waarom lopen mensen toch altijd in de weg als je wilt bankdrukken, deadliften of Squatten. ...

Als ik net naar een machine loop, en dan net iemand 2 seconde eerder daar gaat zitten -_-

Mensen die hun gewichten laten vallen. En niet zo zuinig.

Waarom? ???

- Mensen die een bankje gebruiken enkel en alleen maar om hun halters op te leggen
-Mensen die constant staren
-Mensen die meer (luidruchtig) praten dan dat ze aan het trainen zijn
-Mensen die verschillende machines bezet houden
-Mensen die hun schijven niet opruimen

Terug
Naar boven