Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
- Mensen die een bankje gebruiken enkel en alleen maar om hun halters op te leggen
-Mensen die constant staren
-Mensen die meer (luidruchtig) praten dan dat ze aan het trainen zijn
-Mensen die verschillende machines bezet houden
-Mensen die hun schijven niet opruimen

- Mensen die een bankje gebruiken enkel en alleen maar om hun halters op te leggen
-Mensen die constant staren
-Mensen die meer (luidruchtig) praten dan dat ze aan het trainen zijn
-Mensen die verschillende machines bezet houden
-Mensen die hun schijven niet opruimen

Precies. Of een ecto in een tanktop die een apparaat bezet houdt![]()

mensen die zeggen welk diersoort ik ben en een aura van een vrouw heb. Was serieus zo'n dikke afrikaan bij ons in de gym die engels spreekt, begon over voodoo shit te praten tijdens mijn training en zei dat ik een zwijn ben volgens zijn derde oog.
Wtf. >![]()
Ik zeg waarheidMensen die zeggen welk diersoort ik ben en een aura van een vrouw heb. Was serieus zo'n dikke afrikaan bij ons in de gym die engels spreekt, begon over voodoo shit te praten tijdens mijn training en zei dat ik een zwijn ben volgens zijn derde oog.
Wtf. >![]()

mensen die stinken
mensen die onnodig aparaten bezet houden
mensen die met teenslippers komen trainen
mensen die overdreven geluid maken
mensen die smsen of bellen in de sportschool
mensen die met te grote groepen komen trainen
mensen die continu in de spiegel staan te 'flexen'
mensen die overdreven dicht voor de spiegel gaan trainen
mensen die je komen vragen of je nog lang bezig bent op dat apparaat die je op dat moment gebruikt
mensen die je niet helpen terwijl je met moeite je laatste rep er uit probeert te pompen (ala jesaja)
mensen die een te korte en/of te strakke broeken aantrekken (ik doel op mannen)
mensen die denken dat ze grappig zijn en vinden dat de gehele sportschool dit moet weten
mensen die overdreven en/of onnodig smijten met gewichten (ala branch warren)
mensen die eigenwijs zijn in het onjuist uitvoeren van oefeningen
nee ik irriteer me niet zo erg in de sportschool.
Op dit moment die idioten van de sportschool zelf.
Het is super super druk bij ons in de krachthoek (geen commerciele gym)
Wat hebben die aarts idioten nou gedaan? De groepslessen (denk swingende huiswijven met te dikke reet, die beter KT kunnen gaan doen) groeien te hard, dus ze hebben maar even de muur van de groepslessen 7 meter opgeschoven. 7 meter minder KT hoek dus, alles bij ons is op elkaar gepropt. Zit je dan.. Te koekeloeren.
Al 1 week geen spiegels die hangen, bende van jewelste.
Godnondeju.
10 dumbbells pakken en dan zeggen 'ik heb ze zo allemaal nodig'.
Mensen die geen handdoekje bij zich hebben om hun bankje bezet te houden, en zodra ik er ga zitten rennen ze eropaf omdat ze daar bezig zijn..
Dan zijn er ook nog de mensen die midden in een setje vragen, hoeveel setjes je nog moet..
Ik irriteer me niet zo, behalve aan mensen die advies in de wind slaan die klopt.