MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Als ze niet om advies gevraagd hebben, willen ze het vaak ook niet hebben.
Uiteindelijk is het hun probleem, niet de jouwe. :D

Ik duid op de mensen die dat wel vragen, ik geef geen ongevraagd advies. Dat is nog een irritatie puntje trouwens.

Mensen die je komen vragen of je nog lang bezig bent op dat apparaat die je op dat moment gebruikt
Mensen die je niet helpen terwijl je met moeite je laatste rep er uit probeert te pompen (ala Jesaja)
Mensen die een te korte en/of te strakke broeken aantrekken (ik doel op mannen)
Mensen die denken dat ze grappig zijn en vinden dat de gehele sportschool dit moet weten
Mensen die overdreven en/of onnodig smijten met gewichten (ala branch warren)
Mensen die eigenwijs zijn in het onjuist uitvoeren van oefeningen

indd mensen die ongevraagd advies geven.

Rondslingerende naalden in de toiletten.
Gewichten die niet opgeruimd worden.
Marrokanen die zichzelf stoer vinden als ze een nieuw mes/pistool hebben gekocht en ermee lopen te showen.
Mensen die tegen je blijven praten tijdens je setje.

Mensen die je komen vragen of je nog lang bezig bent op dat apparaat die je op dat moment gebruikt
Mensen die je niet helpen terwijl je met moeite je laatste rep er uit probeert te pompen (ala Jesaja)
Mensen die een te korte en/of te strakke broeken aantrekken (ik doel op mannen)
Mensen die denken dat ze grappig zijn en vinden dat de gehele sportschool dit moet weten
Mensen die overdreven en/of onnodig smijten met gewichten (ala branch warren)
Mensen die eigenwijs zijn in het onjuist uitvoeren van oefeningen

Netjes gekopierd van de eerste pagina man (Y)

indd mensen die ongevraagd advies geven.

Rondslingerende naalden in de toiletten.
Gewichten die niet opgeruimd worden.
Marrokanen die zichzelf stoer vinden als ze een nieuw mes/pistool hebben gekocht en ermee lopen te showen.
Mensen die tegen je blijven praten tijdens je setje.
in wat voor sportschool zit jii man?

Bij ons kan je je mobiel/pinpas gewoon in je broekzak laten zitten op de kleedbankjes, word niet gejat. We hebben niet eens kluisjes :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 16:21 ----------

Tja dat heb je in een achterlijk gereformeerd dorp hè ;)

Toen ik nog geen homegym had:
- mensen die zonodig tegen je gaan praten terwijl je een mp3 speler op hebt en nog erger midden in een set
- k*tmuziek die harder staat dan mijn mp3
- mensen die het nodig vinden om steeds naar je te kijken
- copycats die precies hetzelfde doen als jij
- mensen in de sportschool

Het enige wat ik mis is die instructeur die biceps oefeningen ging uitleggen aan veel mensen terwijl hij alleen lifte met z'n rug.

Toen ik nog geen homegym had:
- mensen die zonodig tegen je gaan praten terwijl je een mp3 speler op hebt en nog erger midden in een set
- k*tmuziek die harder staat dan mijn mp3
- mensen die het nodig vinden om steeds naar je te kijken
- copycats die precies hetzelfde doen als jij
- mensen in de sportschool

Het enige wat ik mis is die instructeur die biceps oefeningen ging uitleggen aan veel mensen terwijl hij alleen lifte met z'n rug.

kijk daar ben ik het mee eens

Op dit moment die idioten van de sportschool zelf.

Het is super super druk bij ons in de krachthoek (geen commerciele gym)
Wat hebben die aarts idioten nou gedaan? De groepslessen (denk swingende huiswijven met te dikke reet, die beter KT kunnen gaan doen) groeien te hard, dus ze hebben maar even de muur van de groepslessen 7 meter opgeschoven. 7 meter minder KT hoek dus, alles bij ons is op elkaar gepropt. Zit je dan.. Te koekeloeren.
Al 1 week geen spiegels die hangen, bende van jewelste.

Godnondeju.

Dus.. zeg maar, als ik op een bankje naast jou zou zitten te trainen zit ik met de nieuwe opstelling nu heel dicht bij jou omdat alles nu veel dichter op elkaar staat?
irritant ja...

...

en waar is dat? :rolleyes:

foreveralone.gif

Dat is het geval nu ja. Worst case scenario heb je een db in je nek hangen als ik aan het trainen ben.

gasten die voor de spiegel hun shirt omhoog trekken om te kijken of ze na die ene ofening ineens een megaverschil zien in de buikspieren

ik erger me aan mensen die veel te overdreven zijn
kwaad worden als ze 1 minuut moeten wachten
of omdat je 1 minuut even uitrust, voordat je je dumbbells opruimt. en dat ze staan te kijken of ze iets willen zeggen.

mensen die brullen. kan prima doe het zelf ook wel is. maar veel te overdreven. als ze al niet meer kunnen en de spotter al het werk doet. maar toch nog even persee de x herhalingen willen halen...

mensen die een scheet laten als ze te veel kracht zetten

Circuittrainings, lady's fitness zonder lekkere vrouwen en alle andere groepslessen of hordes mensen die in een keer met z'n alle alles gaan bezetten en voornamelijk lullen.

Terug
Naar boven