MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

2 Grote dikke n*gers die gister binnen kwam gewoon me FOCKING FLESJE WATER wegleggen om zijn jas opbankje te leggen???( hebben we daar geen kapstok voor? ) Was weer bal gisteravond :D

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 18:47 ----------

mensen die een scheet laten als ze te veel kracht zetten
Tsja herkenbaar :D:P SHIT HAPPENS!:D

Wat irritant is dat tegenwoordig mensen overal mee bemoeien. Maandag nam ik zo een petflesje met cola mee word ik meteen aangesproken alsof ik met een pistool kwam.

2 Grote dikke n*gers die gister binnen kwam gewoon me FOCKING FLESJE WATER wegleggen om zijn jas opbankje te leggen???( hebben we daar geen kapstok voor? ) Was weer bal gisteravond :D

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 18:47 ----------

Tsja herkenbaar :D:P SHIT HAPPENS!:D

Als je niet uitkijkt wel ja :D

Toen ik nog geen homegym had:
- mensen die zonodig tegen je gaan praten terwijl je een mp3 speler op hebt en nog erger midden in een set
- k*tmuziek die harder staat dan mijn mp3
- mensen die het nodig vinden om steeds naar je te kijken
- copycats die precies hetzelfde doen als jij
- mensen in de sportschool

Het enige wat ik mis is die instructeur die biceps oefeningen ging uitleggen aan veel mensen terwijl hij alleen lifte met z'n rug.
goed samengevat, vooral dat staren is irritant

net als mensen die gaan zeiken of je AAS gebruikt

macho's die in de kleedkamer staan rond te huppelen in hunne fl**ker. Tot overmaat van ramp nog wat liggen bukken e.d.

macho's die in de kleedkamer staan rond te huppelen in hunne fl**ker. Tot overmaat van ramp nog wat liggen bukken e.d.

dat zijn rek en strekoefeningen die ik inderdaad bloot doe op advies van mijn coach, dat maak ik zelf dus uit!:mad:

dat zijn rek en strekoefeningen die ik inderdaad bloot doe op advies van mijn coach, dat maak ik zelf dus uit!:mad:

trek dan op zijn minst een onderbroek aan :D ik kan mij niet inbeelden welke strek oefening beter gaat in je blote kont... 't zal aan mij liggen zeker...

trek dan op zijn minst een onderbroek aan :D ik kan mij niet inbeelden welke strek oefening beter gaat in je blote kont... 't zal aan mij liggen zeker...

maar dan ziet niemand mijn piemol die wild heen en weer slingert en keihard tegen mijn buik kletst....:(

Skinnie freakin held! :D

Ik ben bang dat ik later als skinnie wordt. Een buffe opa met foute humor, niemand die er wat van durft te zeggen, waardoor het helemaal uit de hand loopt.

Verbaast me niks als skinnie opstaat en zegt "ik ben er tegen" als grap wanneer zijn dochter het ja woord moet zeggen.

Dat er gewoon niemand was vanavond, wat ontzettend saai.

Ik ben bang dat ik later als skinnie wordt. Een buffe opa met foute humor, niemand die er wat van durft te zeggen, waardoor het helemaal uit de hand loopt.

Verbaast me niks als skinnie opstaat en zegt "ik ben er tegen" als grap wanneer zijn dochter het ja woord moet zeggen.

Inderdaad. Kom van een gym waar we meerdere van dat soort gasten hadden lopen. Epic. Ik mis dat :(

Ik irriteer me aan alle mensen in de gym waar ik werk...

Alle basic fit klanten denken dat ze een soort bodybuilding guru's zijn

Terug
Naar boven