Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Muziek is op mijn sportschool zo ontiegelijk slecht, allemaal top-50 muziek die ook op de radio word gedraaid, en dan komt het vaak voor dat je een hatelijk nummer 3 keer per avond hoort.
Af en toe staat er hardstyle aan, dat is sowieso een boost voor de training![]()
+10 vieze mannetjes..Kom bijna nooit meer in de gym maar irritant zijn die vieze mannetjes met witte homobaardjes die je tijdens het omkleden aan zitten te kijken met een vragende blik of je mee gaat onder de douche...
Heb van zo'n figuur al eens zijn handdoek onder de kraan gehouden terwijl hij stond te douchen, ben benieuwd hoe lang het geduurd heeft voor hij droog was.

De buitenlanders die er komen trainen en geen k*t Nederlands kunnen, en mensen die overal dumbbells laten liggen.
Ze spreken geen woord Nederlands en ook geen Engels, wij hebben ook een paar polen idd chille gasten die zich redelijk verstaanbaar kunnen maken! En waar ik over praat zijn voornamelijk Irakezen die overal de dumbbells neerleggen en laten slingeren en daar kan ik persoonlijk niet tegen, wat je bij de rest van de mensen die er traint niet ziet.Hoezo heb je last van die buitenlanders dan? De polen die bij de gym trainen waar ik train zijn de chillste jongens die in de hele toko rondlopen. Altijd netjes spotten, beestenmentaliteit enz.
Ze spreken geen woord Nederlands en ook geen Engels, wij hebben ook een paar polen idd chille gasten die zich redelijk verstaanbaar kunnen maken! En waar ik over praat zijn voornamelijk Irakezen die overal de dumbbells neerleggen en laten slingeren en daar kan ik persoonlijk niet tegen, wat je bij de rest van de mensen die er traint niet ziet.
Hoezo heb je last van die buitenlanders dan? De polen die bij de gym trainen waar ik train zijn de chillste jongens die in de hele toko rondlopen. Altijd netjes spotten, beestenmentaliteit enz.
Ja idd, je moet ze gewoon op straat gooien met een mand en een slang en meer nietK*tarabieren zijn het. Bij ons was er vandeweek ook een nieuwe, niks opruimen gewoon.

Daar kan ik nou stuk om gaan.Laatst 2 finnen die foto's van elkaar gingen maken op de bench, hadden ze 20 kg plate aan iedere kant, kreeg ie nauwelijks van z'n borst af na zo'n foto, echt om te huilen.

Mss heeft ie gewoon Parkison.Er is een gozer die stage loopt bij ons altijd heel stoer praat maar zo dun als een tandenstoker is. Stonden we laatst te praten toen ik aan het benchen was, zegt ie je doet wel erg weinig hé? Waarop ik antwoord met: Doe het zelf dan? zegt ie tegen me neee ik hoef me niet te bewijzen tegenover jou ik weet toch dat ik dit wel red blablabla. Donderdag was meneer er weer en ik was weer aan het benchen (50kg). Heel stoer ging die liggen en na de eerste keer begonnen de armpjes al te trillen hahaha![]()

skinnie aan roidragen?...dat je bij de bar moet wachten tot er iemand is om je de sleutel van een kluisje te geven!
sta je daar een beetje opgefokt te wezen!![]()

dat je bij de bar moet wachten tot er iemand is om je de sleutel van een kluisje te geven!
sta je daar een beetje opgefokt te wezen!![]()