XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Muziek is op mijn sportschool zo ontiegelijk slecht, allemaal top-50 muziek die ook op de radio word gedraaid, en dan komt het vaak voor dat je een hatelijk nummer 3 keer per avond hoort.

Af en toe staat er hardstyle aan, dat is sowieso een boost voor de training :)

Muziek is op mijn sportschool zo ontiegelijk slecht, allemaal top-50 muziek die ook op de radio word gedraaid, en dan komt het vaak voor dat je een hatelijk nummer 3 keer per avond hoort.

Af en toe staat er hardstyle aan, dat is sowieso een boost voor de training :)

Bij ons staat slamfm aan op de achtergrond. Dus echt achtergrond als je praat hoor je de muziek niet meer. Zwaar k*t. En dan zijn er die klote groepslessen met knalharde teringmuziek die wel overal bovenuit komt, samen met het geschreeuw van die klote instructeurs.
Als ze nou gewoon harde muziek draaien, zowel qua volume als qua stijl zou dat een stuk fijner trainen. En de halve gym zou niet achterstevoren zitten als ik kreunend en grommend m'n laatste squat maak.

Kom bijna nooit meer in de gym maar irritant zijn die vieze mannetjes met witte homobaardjes die je tijdens het omkleden aan zitten te kijken met een vragende blik of je mee gaat onder de douche...
Heb van zo'n figuur al eens zijn handdoek onder de kraan gehouden terwijl hij stond te douchen, ben benieuwd hoe lang het geduurd heeft voor hij droog was.
+10 vieze mannetjes..:fuu:

Die Bijlmergym is wel hutje-mutje zeg. Pff, zou er benauwd van worden.

Enige waar ik een pest hekel aan heb zijn van die k*t koters, die 16 jarigen die overal een troep achterlaten en pestpleuris hard praten en lopen te kloten met apparaten.

Ik douche thuis, laatste wat ik wel zou willen zien is een blote vent. En thuis is gewoon relaaxt.. gelijk schone kleren, even pc checken etc.

De buitenlanders die er komen trainen en geen k*t Nederlands kunnen, en mensen die overal dumbbells laten liggen.

De buitenlanders die er komen trainen en geen k*t Nederlands kunnen, en mensen die overal dumbbells laten liggen.

Hoezo heb je last van die buitenlanders dan? De polen die bij de gym trainen waar ik train zijn de chillste jongens die in de hele toko rondlopen. Altijd netjes spotten, beestenmentaliteit enz.

Hoezo heb je last van die buitenlanders dan? De polen die bij de gym trainen waar ik train zijn de chillste jongens die in de hele toko rondlopen. Altijd netjes spotten, beestenmentaliteit enz.
Ze spreken geen woord Nederlands en ook geen Engels, wij hebben ook een paar polen idd chille gasten die zich redelijk verstaanbaar kunnen maken! En waar ik over praat zijn voornamelijk Irakezen die overal de dumbbells neerleggen en laten slingeren en daar kan ik persoonlijk niet tegen, wat je bij de rest van de mensen die er traint niet ziet.

Ze spreken geen woord Nederlands en ook geen Engels, wij hebben ook een paar polen idd chille gasten die zich redelijk verstaanbaar kunnen maken! En waar ik over praat zijn voornamelijk Irakezen die overal de dumbbells neerleggen en laten slingeren en daar kan ik persoonlijk niet tegen, wat je bij de rest van de mensen die er traint niet ziet.

K*tarabieren zijn het. Bij ons was er vandeweek ook een nieuwe, niks opruimen gewoon.

Mensen die te lang bij een apparaat blijven staan en tussen setjes te lang praten.... ik haat het om lang te wachten!!!

Bij ons zijn de meeste buitenlanders best buff en trainen altijd tot het maximale. Natuurlijk heb je er wel irritante ecto's tussen, ook zo bij de Nederlandse jongens.

Laatst 2 finnen die foto's van elkaar gingen maken op de bench, hadden ze 20 kg plate aan iedere kant, kreeg ie nauwelijks van z'n borst af na zo'n foto, echt om te huilen.

Laatst 2 finnen die foto's van elkaar gingen maken op de bench, hadden ze 20 kg plate aan iedere kant, kreeg ie nauwelijks van z'n borst af na zo'n foto, echt om te huilen.
Daar kan ik nou stuk om gaan.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 22:09 ----------

Er is een gozer die stage loopt bij ons altijd heel stoer praat maar zo dun als een tandenstoker is. Stonden we laatst te praten toen ik aan het benchen was, zegt ie je doet wel erg weinig hé? Waarop ik antwoord met: Doe het zelf dan? zegt ie tegen me neee ik hoef me niet te bewijzen tegenover jou ik weet toch dat ik dit wel red blablabla. Donderdag was meneer er weer en ik was weer aan het benchen (50kg). Heel stoer ging die liggen en na de eerste keer begonnen de armpjes al te trillen hahaha:gay:

ik trainde eerst bij een andere sportschool waar de muziek ook echt van die ouwelullen muziek is, ze hadden dumbbells tot 20kg geen losse bankdrukstang, dus ben overgestapt naar een andere toen ik serieus ging trainen, grote sportschool niet druk 's avonds soms zijn we met z'n 2en dan loop je gewoon naar de computer want er is geen personeel als t niet druk is zet je paul elstak op (is een hele database met muziek maar geen eigen cd) en dan knallen.
ik ben momenteel als er niemand is aan t' zoeken naar de sleutel van het deurtje van de installatie dan kan ik er gewoon een eigen cd in fl*kkeren, heb de rest toch geen last van en je kan t ook lekker hard zetten

dat je bij de bar moet wachten tot er iemand is om je de sleutel van een kluisje te geven!
sta je daar een beetje opgefokt te wezen!:mad:

Er is een gozer die stage loopt bij ons altijd heel stoer praat maar zo dun als een tandenstoker is. Stonden we laatst te praten toen ik aan het benchen was, zegt ie je doet wel erg weinig hé? Waarop ik antwoord met: Doe het zelf dan? zegt ie tegen me neee ik hoef me niet te bewijzen tegenover jou ik weet toch dat ik dit wel red blablabla. Donderdag was meneer er weer en ik was weer aan het benchen (50kg). Heel stoer ging die liggen en na de eerste keer begonnen de armpjes al te trillen hahaha:gay:
Mss heeft ie gewoon Parkison. :dunno:

Terug
Naar boven