MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

wat ik echt haat is als ik naar een machine toe loop, en ineens rent iemand en vliegt er precies voor me op. en heeft dan ook nog het lef om te vragen ''hey hoe gaat het? :D''. of mensen die naast me iets aan het doen zijn en helemaal gaan schreeuwen enzo, kom op man je zit niet in een film ofzo rocky

wat ik echt haat is als ik naar een machine toe loop, en ineens rent iemand en vliegt er precies voor me op. en heeft dan ook nog het lef om te vragen ''hey hoe gaat het? :D''. of mensen die naast me iets aan het doen zijn en helemaal gaan schreeuwen enzo, kom op man je zit niet in een film ofzo rocky

Dat gezeik om dat kreunen altijd. Ik kreun/grom ook wel eens bij een laatste zware rep.. Vooral met squat en deadlift. Het is gewoon een feit dat je dan net wél die ene extra rep eruit kan persen. Ik kan me er absoluut niet aan storen. Heb liever 10 grommende kerels met zware gewichten om me heen dan 2 k*tecto's die alleen maar ouwehoeren.

Al die t*ring groepslessen met harde muziek, en dan hoor je door de micro, en 1..2 Rechts..links en...
En dan bij de krachtafdeling is die hele baas lapot trilt als een gek.

Dat gezeik om dat kreunen altijd. Ik kreun/grom ook wel eens bij een laatste zware rep.. Vooral met squat en deadlift. Het is gewoon een feit dat je dan net wél die ene extra rep eruit kan persen. Ik kan me er absoluut niet aan storen. Heb liever 10 grommende kerels met zware gewichten om me heen dan 2 k*tecto's die alleen maar ouwehoeren.

Dit.

oja en die f**gots die bij de sportschool werken die beweren dat ik te intimiderend ben

Echt in wat voor sportscholen trainen jullie dat iedereen zich zo met elkaar bemoeit?? Heb in verschillende sportscholen getraind en nog nooit heeft iemand op me gezeken over de uitvoering of broscience en shit..

Dat elke keer is ik binnen kom blijkt dat de losse gewichten niet zijn opgeruimd. Ik kijk die kerel die dat gedaan heeft dan ook altijd super gemeen aan.

Ik train in mijn homegym, dus moet altijd wel ff in de spiegel kijken om die kerel te zien die de gewichten niet heeft opgeruimd :D

Mensen die hun gebruikte spullen midden in de sportschool laten liggen of hun gewichten bij het pakken uit het rek al direct naast een bankje laten stuiteren alsof het 300 kg is wat ze oppakken.

Zo'n vent van 40, trainde maar een paar maandjes, was aardig vatsig en deed zelf amper dingen goed ging vandaag aan mij een een vriend vertellen hoe we de latpulldown beter moesten uitvoeren. We keken hem zo aan van "ok" en gingen toen door op onze eigen manier.

Echt de broscience die eruit komt "Ja dan groeien je spieren op de verkeerde manier." ...okay..

Irriteren niet, maar vind het wel grappig.

Van die mensen (meestal zakenlui) die hele verhalen ophangen terwijl ze met een setje bezig zijn :D

Maarja, verschil moet er zijn.

Dat elke keer is ik binnen kom blijkt dat de losse gewichten niet zijn opgeruimd. Ik kijk die kerel die dat gedaan heeft dan ook altijd super gemeen aan.

Ik train in mijn homegym, dus moet altijd wel ff in de spiegel kijken om die kerel te zien die de gewichten niet heeft opgeruimd :D

Moest er even om lachen :D

blijkbaar denken mensen ook dat als je serieus met weight training bezig bent dat je dan ook elke dag traint o_O, toevallig een paark keeer op een week dat mensen vroegen of ik elke dag trainde, en vaak ook verbaasd zijn als je 'maar' 3x per week traint.

Traint iedereen hier in Uitgeest ofzo?!

Die stoere kuntventjes van rond de 20 die denken dat ze na 1x 10 kg aangekomen te zijn semiprof gaan worden. Heb er nu al 100 voorbij zien komen en traint er geen een meer van. Sorry guys veel meer dan 10kg gaat t niet worden :hello:

*edit*
shit had ik dat al gezegd :D

aan een chinees vanochtend die terwijl ik mn schijven op de smit machine leg mn 15 kg schijven zonder te vragen pakt en dan verontwaardigd is als ik diezelfde schijf van zn geloade benchpress afhaal en tegen me zegt dat ik dat voortaan eerst moet vragen aan hem of ik het kan pakken #weightception

Laatst bewerkt:
aan een chinees vanochtend die terwijl ik mn schijven op de smit machine leg mn 15 kg schijven zonder te vragen pakt en dan verontwaardigd als ik diezelfde schijf van zn geloade benchpress afhaal en zegt dat ie dat voortaan eerst moet vragen aan me of ie het kan pakken

Hahaha topactie aanpakken die bamibakkers. :D:D:D

Mijn pa die met p*ssy ass weights op machines traint terwijl hij vroeger 60 kg curlde, waar is je motivatie mannn

Mijn pa die met p*ssy ass weights op machines traint terwijl hij vroeger 60 kg curlde, waar is je motivatie mannn

Haha, waarschijnlijk is je pa bang dat hij breder word dan jij in een paar maand ;) Vandaar dat hij het rustig aan doet ..

Terug
Naar boven