BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks irritanter dan iets moeten vragen aan mensen met doppies inGegarandeerd drie keer je vraag herhalen.

Niks irritanter dan iets moeten vragen aan mensen met doppies inGegarandeerd drie keer je vraag herhalen.

Niks irritanter dan mensen die het nodig vinden om anderen te storen terwijl diegene duidelijk laten weten dmv oordopjes dat ze maar met iemand anders moeten gaan praten. 1 van de redenen dat ik een homegym heb.Niks irritanter dan iets moeten vragen aan mensen met doppies inGegarandeerd drie keer je vraag herhalen.
+1.Niks irritanter dan mensen die het nodig vinden om anderen te storen terwijl diegene duidelijk laten weten dmv oordopjes dat ze maar met iemand anders moeten gaan praten. 1 van de redenen dat ik een homegym heb.
Maandag is het altijd topdrukte, en naarmate de week vordert neemt de drukte af. Vrijdagavond meestal maar 3 mensen ofzo, en maandag +20![]()
makkelijk toch. heb je het squatrek voor jezelf.ik train nooit op maandag avond aangezien het dan nationale benchdag is..
ik train nooit op maandag avond aangezien het dan nationale benchdag is..

Maar als je het niet doet heb je helemaal geen techniekals je pas 2 maanden bezig bent denk ik dat dit nog niet eens zo verkeerd is hoor. voor je fatsoenelijk de techniek onder de knie hebt ben je denk ik toch stiekem wel een jaar bezig.(prefecte techniek). Of gewoon wat minder gewicht en full rom.
Geen idee of ik nu ook iets dom zeg maar na 2 maanden geloof ik er nog geen bal van dat je bij alles de techniek helemaal goed doet.

ik houd niet van drukte als ik train dus blijf dan liefst gewoon weg uit de gym hehe. Zeker nu de zomer eraan komt en ik altijd zo erg word aangestaard als ik naar turkse stoombad ga

Niks irritanter dan mensen die het nodig vinden om anderen te storen terwijl diegene duidelijk laten weten dmv oordopjes dat ze maar met iemand anders moeten gaan praten. 1 van de redenen dat ik een homegym heb.

hehe sowiesoLeuk he die skrale ecto's die even hun pre-summer ding doen voor een paar weken.. Als je dan een beetje massa hebt of een beetje knap lift gapen ze je aan alsof ze water zien branden![]()