XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

drukte.... stond net met meer dan 10 man op een hoekje van ik denk 6 bij 4

De creepy garnaal die altijd lult over BB alsof hij al 10 jaar keihard traint. Dat ventje weegt echt een kilo of 60, lult altijd slap en doet alleen maar vage oefeningen.
Nu wil ie altijd tof doen bij de wat grotere jongens..
Ik zie 'm altijd vanuit m'n ooghoeken aan komen schuifelen, dan kijk ik bewust de andere kant op. Heeft ie nu al 2 keer zijn bek recht voor de mijne gebracht en "Hallo" gezegd. ****ing freaky gewoon.

Maandag is het altijd topdrukte, en naarmate de week vordert neemt de drukte af. Vrijdagavond meestal maar 3 mensen ofzo, en maandag +20 :)

Niks irritanter dan iets moeten vragen aan mensen met doppies in :mad: Gegarandeerd drie keer je vraag herhalen.
Niks irritanter dan mensen die het nodig vinden om anderen te storen terwijl diegene duidelijk laten weten dmv oordopjes dat ze maar met iemand anders moeten gaan praten. 1 van de redenen dat ik een homegym heb.

Niks irritanter dan mensen die het nodig vinden om anderen te storen terwijl diegene duidelijk laten weten dmv oordopjes dat ze maar met iemand anders moeten gaan praten. 1 van de redenen dat ik een homegym heb.
+1.

Werd laatst een keer gestoord door iemand terwijl ik oordoppen in had en met een setje bezig was..

ik train nooit op maandag avond aangezien het dan nationale benchdag is..

Maandag is het altijd topdrukte, en naarmate de week vordert neemt de drukte af. Vrijdagavond meestal maar 3 mensen ofzo, en maandag +20 :)

mja vrijdag train ik altijd rond 4 uur smiddags dus wat er savonds gebeurt weet ik niet. woensdag valt het meestal ook best mee met de drukte.

ik train nooit op maandag avond aangezien het dan nationale benchdag is..
makkelijk toch. heb je het squatrek voor jezelf.

Maandag rugdag, laat het gepeupel maar wachten bij de bench :p

als je pas 2 maanden bezig bent denk ik dat dit nog niet eens zo verkeerd is hoor. voor je fatsoenelijk de techniek onder de knie hebt ben je denk ik toch stiekem wel een jaar bezig.(prefecte techniek). Of gewoon wat minder gewicht en full rom.
Geen idee of ik nu ook iets dom zeg maar na 2 maanden geloof ik er nog geen bal van dat je bij alles de techniek helemaal goed doet.
Maar als je het niet doet heb je helemaal geen techniek;)

Voor mij gaan ze aan de kant:D

ik houd niet van drukte als ik train dus blijf dan liefst gewoon weg uit de gym hehe. Zeker nu de zomer eraan komt en ik altijd zo erg word aangestaard als ik naar turkse stoombad ga

ik houd niet van drukte als ik train dus blijf dan liefst gewoon weg uit de gym hehe. Zeker nu de zomer eraan komt en ik altijd zo erg word aangestaard als ik naar turkse stoombad ga

Leuk he die skrale ecto's die even hun pre-summer ding doen voor een paar weken.. Als je dan een beetje massa hebt of een beetje knap lift gapen ze je aan alsof ze water zien branden :D

Zijn gewoon normale vragen, zoals zijn deze spullen van jou of hoeveel setjes moet je nog of kan ik even tussendoor. En wel zielig als je daarom een homegym hebt :rolleyes:

Leuk he die skrale ecto's die even hun pre-summer ding doen voor een paar weken.. Als je dan een beetje massa hebt of een beetje knap lift gapen ze je aan alsof ze water zien branden :D
hehe sowieso

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je RustyM opnieuw punten kan geven.

Terug
Naar boven