AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Zijn gewoon normale vragen, zoals zijn deze spullen van jou of hoeveel setjes moet je nog of kan ik even tussendoor. En wel zielig als je daarom een homegym hebt :rolleyes:
Herkenbaar, er zijn genoeg mensen die rustig 5/10 minuten blijven pingen met hun oordopjes in terwijl ze iets bezet houden, en dan zou je ze niet mogen storen?

van die fags die hele training over voetbal staan te praten.... word er gewoon chagrijnig van hoerige k*t voetbal

Van die mensen die je begroeten, ken je me ofzo?!

Meestal trek ik me niet van veel aan, maar pas geleden kwam ik een zweet druipende handdoek tegen op een bench van iemand die naar de plee moest en dat stuk stof had laten liggen.
De damp die ervan af kwam was niet te harden.. echt van dat oude zweet. Betwijfel of die handdoek ooit gewassen wordt.

Mensen die +10 setjes doen op drukke dagen

Het meisje achter de balie wat me veelste vrolijk groet en dan weer een chagrijnige kop trek. dikke mensen die werken bij een sportschool

Meh, zou ook wel naar een hardcore sportschool willen, is alleen een nadeel dat dat meteen 15km rijden is, en 't openbaar vervoer is nou niet bepaald toereikend hier.

basic-fit:mad: i know verkeerde keuze.
Als dit abonnement afgelopen is gelijk naar een hardcore sportschool.
Nu nog even me vader overhalen dat hij dit abonnement overneemt zodat ik eerder naar een andere kan.
basic fit die ik ken is prima sportschool hoor.. daarnaast ben je 1.90 en 80 kg dus zie niet in waarom je een hardcore sportschool nodig hebt

basic fit die ik ken is prima sportschool hoor.. daarnaast ben je 1.90 en 80 kg dus zie niet in waarom je een hardcore sportschool nodig hebt

omdat ze bijvoorbeeld bij ons geen sqautrek hebben, 1 benchpress, en dumbbells tot 36 kg. Ik denk dat ik binnen een jaar op dumbbells van 36 kg zit.

omdat ze bijvoorbeeld bij ons geen sqautrek hebben, 1 benchpress, en dumbbells tot 36 kg. Ik denk dat ik binnen een jaar op dumbbells van 36 kg zit.
hm, basic fit waar ik was gingen dumbbells tot 32 kg maar waren er wel 2 flat bench + 1 incline + 1 decline dacht ik en smith squat maar wel goede plate loaded machines enz.

Terug
Naar boven