BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ken je verhaal.... had bij mijn vorige sportschool precies hetzelfde... maar 1 fatsoenlijke barbell (die van de bench) en geen squatrek. blij dat ik daar weg ben. waar ik nu zit hebben ze tenminste wel een squatrek, minstens 5 fatsoenlijke barbells en voor de rest ook genoeg (plateloaded) apparaten en het is nog 10 euro per maand goedkoper ook.

Was laatst een paar keer bij Basic Fit gaan trainen, omdat ik toch een beetje zit te kijken naar een nieuwe trainingslocatie. Die nieuwe Technogym lijn heb ik nog niet echt getest, maar ziet er niet verkeerd uit die plate loaded toestellen. Hier in Alkmaar hadden ze in eerste instantie ook geen squatrek, maar ze hebben zo te zien nu zo'n shoulder press rek omgebouwd naar squat rek, lijkt me niet helemaal veilig
Dumbbells inderdaad t/m 36kg, dat schiet voor mij niet echt op. Dat meedraaien van de handgrepen vind ik wel wat hebben op zich. Deadliften kon niet op een vaste plek, dus een beetje improviseren.
Maar denk dat ik lekker bij mijn huidige gym blijf, ze hebben nu eindelijk een knap aircosysteem, de dumbbells gaan t/m 48kg en een aardig squat rek. Nadelen zijn dat ze wel een erg oud Technogym systeem hebben (wit met zwarte zetels), sommige apparaten zijn amateuristisch gerepareerd (bij een aantal apparaten zoals seated chest press zie je gewoon dat hij scheef is gelast), dus dat soort dingen vragen wel om blessures..
Gym Alkmaar
Verder zijn er niet echt geweldige opties hier in de buurt. Tja je hebt nog SSS, maar daar ben ik nog nooit geweest. Train jij ook in Alkmaar?
Gym Alkmaar
Verder zijn er niet echt geweldige opties hier in de buurt. Tja je hebt nog SSS, maar daar ben ik nog nooit geweest. Train jij ook in Alkmaar?
Aan mezelf omdat ik pas na een paar minuten op het idee kwam een barbell van de benchpress te stelensquat stang was al in gebruik
Jup kanYeah right. Alsof je onopgemerkt een barbell van ruim 2 meter kunt stelen.
did that shizz 

Yeah right. Alsof je onopgemerkt een barbell van ruim 2 meter kunt stelen.
Meenemen dan..
) aan de zijkant van het rek, om vervolgens biceps curls doen met een lege olympische barbell... Komt het andere figuur eraan, met zo'n ab cruncher geval en plaats die midden in het krachthonk, zodat ze supersetjes kunnen doen 
) Toen maar begonnen met squaten. Paar minuten later gingen ze richting huis. Gaven ze mijn maatje een hand, en die stagiair die er nog steeds bij stond, en mij durfde ze niet aan te kijken.. 
Het hele krachthonk was leeg m.u.v. twee gasten. Ik had ze nog nooit eerder gezien in de gym, eentje was ongeveer 1.95m lang schat ik en beide totaal geen fysiek. Ben ik net klaar met m'n warm-up en klaar om te squaten, zie ik opeens een van die gasten twee sporttassen in de ruimte van het rek gooien en een rugzak () aan de zijkant van het rek, om vervolgens biceps curls doen met een lege olympische barbell... Komt het andere figuur eraan, met zo'n ab cruncher geval en plaats die midden in het krachthonk, zodat ze supersetjes kunnen doen
Ik zei tegen m'n maatje voor de grap: ''Kom we schoppen ze gewoon weg''. Dus we liepen die kant op en hij vroeg aan een van die gasten, hoeveel setjes moeten jullie nog? Gast #2 zei niks, stond me als een meelopertje beetje glazig aan te kijken en wachtte tot zijn leider antwoordde. Gast #1 was ondertussen tientallen crunches aan het doen en riep: ''Veel..''
Ik dacht, dit moet niet gekker worden, en begon van enigszins geïrriteerd echt zwaar opgefokt te raken (en dat is best uniek voor mij) Gelukkig kwam er net een andere bekende van me (loopt daar stage) aanlopen, dus ik liep even weg van de situatie en legde snel uit wat er aan de hand was en dat het de grootste onzin was dat die gasten het rek bezet hielden.
Ondertussen merkte ik op dat gast #1 liep te geinen met mijn trainingsmaatje en zei tegen hem iets in de trant van: ''Ga maar, wij doen 'het' (biceps curl/crunches) wel ergens anders..'' Dus die twee liepen weg met hun troep en ik keek ze hoofdschuddend aan en vroeg aan m'n maat: ''Ken je die pannenkoek ofzo?'' Hij: ''Ja, het is wel een aardige gozer..'' () Toen maar begonnen met squaten. Paar minuten later gingen ze richting huis. Gaven ze mijn maatje een hand, en die stagiair die er nog steeds bij stond, en mij durfde ze niet aan te kijken..
Beetje een anticlimax, maar de positieve kant is dat ik dankzij dat gedoe wel als een beest m'n benen heb kunnen trainen. Ik kijk nu al uit naar de volgende keer dat ik ze tegen kom, to be continued. Lang leve de ab cruncher
![]()