XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik vindt het juist irritant om met oortjes in te trainen, zit me alleen maar in de weg dat snoer/mp3.

Ik vindt het juist irritant om met oortjes in te trainen, zit me alleen maar in de weg dat snoer/mp3.

Met SQ/DL wel ja.. Maar toch heb ik liever Pantera enzo in m'n oren knallen dan die gaye slamfm DJ's met hun slappe gelul.

Een man die tegen me aan begon te lullen terwijl ik benen trainde. Zegt hij:jij traint vaak he, waarom train je 3x per week je benen? Ik zeg: huh waar heb jij het over? Ik train ze 1x in de week. Blijft hij er bij staan, ben ik klaar met m'n reps, begint hij: ik doe al 12 jaar aan bodybuilding (was totaal niet te zien..). Begint hij over dat hij soms supplementen neemt.ging het daarover, ik zei nou ik ga ff verder. Loopt hij zo mee en begint hij erover te vertellen dat je van creatine groot word,maar ik niet te groot moet worden,dat is lelijk bij vrouwen. Ik zei, 'nou dat gebeurt niet zo gauw,ga echt ff door hoor.' Pff lastige mensen,die zich overal mee bemoeien.

elke gym lijkt wel een zogenaamde ex-semi-prof bodybuilder te hebben ofzo :rolleyes:

In je broekzak. Train er nu ook al meer dan een jaar mee, nooit last van gehad.

Ik ga ze denk ik ook maar eens kopen, alleen al om de k*tmuziek die er draait.

Same here.
Behalve dat de muziek k*t is, is het ook ELKE KEER HETZELFDE :fuu:
Vind oordopjes alleen vreselijk, gebruik normaal koptelefoon. Maar dat is niet echt praktisch tijdens het trainen... maar m'n eigen muziek op cheap-ass oordopjes lijkt me alsnog 10x beter als die rotzooi die ze bij mij draaien.

Bruno mars komt regelmatig voorbij, moet je nagaan. Verder heel erg veel 538 goedkope sjappie muziek... pop top 40 zoiets. Gelukkig is de baas wel bereid om hardstyle aan te zetten als er weinig mensen/geen ouderen zijn, zoals gisteravodn :D

Blijkbaar trainen jullie niet hard genoeg. De skyradio muziek in mijn gym merk ik niet eens op.

Waar laat je hem dan tijdens squats/deadlifts/bankdrukken/dumbbellpress/skullcrushers etc? Nope, tis niet voor mij weggelegd om met zo'n ding te trainen.

In m'n broekzak. Snoer onder m'n shirt, earphones achter m'n nek langs. Ik train veel lekkerder als ik m'n eigen muziek heb.

Zorgen dat je setje even lang duurt als het nummer wat Nitwit draait dus :D

Blijkbaar trainen jullie niet hard genoeg. De skyradio muziek in mijn gym merk ik niet eens op.

Heb jij geen last van een zooitje etters die de hele tijd loopt te lullen? Of van radio DJ's die zichzelf zo leuk vinden?
Ik heb lekker m'n eigen harde muziek in m'n oren, bevorderd m'n training ook nog eens.

Heb jij geen last van een zooitje etters die de hele tijd loopt te lullen? Of van radio DJ's die zichzelf zo leuk vinden?
Ik heb lekker m'n eigen harde muziek in m'n oren, bevorderd m'n training ook nog eens.

Niet druk bij mijn gym. Zelfs niet bij de bankdruk, heb om eerlijk te zijn vaker gewacht voor de squatrack dan de bench.

Haha die muziek is echt herkenbaar, Jan Smit kwam gisteravond zelfs voorbij :fuu:

Maar als je je mp3-speler in je broekzak hebt, loop je dan niet het risico met bijv. shoulder dumbbell press dat je na je setje de dumbbells op je benen en dus vol op je mp3-speler zet?

Terug
Naar boven