Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vindt het juist irritant om met oortjes in te trainen, zit me alleen maar in de weg dat snoer/mp3.
Een man die tegen me aan begon te lullen terwijl ik benen trainde. Zegt hij:jij traint vaak he, waarom train je 3x per week je benen? Ik zeg: huh waar heb jij het over? Ik train ze 1x in de week. Blijft hij er bij staan, ben ik klaar met m'n reps, begint hij: ik doe al 12 jaar aan bodybuilding (was totaal niet te zien..). Begint hij over dat hij soms supplementen neemt.ging het daarover, ik zei nou ik ga ff verder. Loopt hij zo mee en begint hij erover te vertellen dat je van creatine groot word,maar ik niet te groot moet worden,dat is lelijk bij vrouwen. Ik zei, 'nou dat gebeurt niet zo gauw,ga echt ff door hoor.' Pff lastige mensen,die zich overal mee bemoeien.

Ik vindt het juist irritant om met oortjes in te trainen, zit me alleen maar in de weg dat snoer/mp3.
Trek het snoer altijd onder m'n shirt door, nergens last van!
zo ver komen ze bij mij dus niet. Mp3 stug ophouden en straal negeren. F-off .ik ben aan het trainen.
Ik ga ze denk ik ook maar eens kopen, alleen al om de k*tmuziek die er draait.

Blijkbaar trainen jullie niet hard genoeg. De skyradio muziek in mijn gym merk ik niet eens op.

Waar laat je hem dan tijdens squats/deadlifts/bankdrukken/dumbbellpress/skullcrushers etc? Nope, tis niet voor mij weggelegd om met zo'n ding te trainen.
In je bhWaar laat je hem dan tijdens squats/deadlifts/bankdrukken/dumbbellpress/skullcrushers etc? Nope, tis niet voor mij weggelegd om met zo'n ding te trainen.

Blijkbaar trainen jullie niet hard genoeg. De skyradio muziek in mijn gym merk ik niet eens op.
Waar laat je hem dan tijdens squats/deadlifts/bankdrukken/dumbbellpress/skullcrushers etc? Nope, tis niet voor mij weggelegd om met zo'n ding te trainen.
Heb jij geen last van een zooitje etters die de hele tijd loopt te lullen? Of van radio DJ's die zichzelf zo leuk vinden?
Ik heb lekker m'n eigen harde muziek in m'n oren, bevorderd m'n training ook nog eens.