djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Ja precies, is ook nergens voor nodig want ik ben totaal geen type dat ruzie zoekt, en zeker niet vanwege dit soort onzin (laatste keer dat ik betrokken was bij een gevecht was op de basisschool denk ik
).
Normaal vraag ik ook gewoon vriendelijk hoeveel setjes iemand nog moet, en als het antwoord redelijk is, dan wacht ik wel of doe ik ondertussen een andere oefening. Maar dat soort gasten moet je soms op een goede manier duidelijk maken dat voor het merendeel van de bodybuilders de gym hun heiligdom is, en dat biceps in het squat rek bijna gelijk staat aan blasfemie..
). Normaal vraag ik ook gewoon vriendelijk hoeveel setjes iemand nog moet, en als het antwoord redelijk is, dan wacht ik wel of doe ik ondertussen een andere oefening. Maar dat soort gasten moet je soms op een goede manier duidelijk maken dat voor het merendeel van de bodybuilders de gym hun heiligdom is, en dat biceps in het squat rek bijna gelijk staat aan blasfemie..

) aan de zijkant van het rek, om vervolgens biceps curls doen met een lege olympische barbell... Komt het andere figuur eraan, met zo'n ab cruncher geval en plaats die midden in het krachthonk, zodat ze supersetjes kunnen doen 

Ik ben aan het trainen.
my earphones