Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ja precies, is ook nergens voor nodig want ik ben totaal geen type dat ruzie zoekt, en zeker niet vanwege dit soort onzin (laatste keer dat ik betrokken was bij een gevecht was op de basisschool denk ik :roflol:).

Normaal vraag ik ook gewoon vriendelijk hoeveel setjes iemand nog moet, en als het antwoord redelijk is, dan wacht ik wel of doe ik ondertussen een andere oefening. Maar dat soort gasten moet je soms op een goede manier duidelijk maken dat voor het merendeel van de bodybuilders de gym hun heiligdom is, en dat biceps in het squat rek bijna gelijk staat aan blasfemie..

Het hele krachthonk was leeg m.u.v. twee gasten. Ik had ze nog nooit eerder gezien in de gym, eentje was ongeveer 1.95m lang schat ik en beide totaal geen fysiek. Ben ik net klaar met m'n warm-up en klaar om te squaten, zie ik opeens een van die gasten twee sporttassen in de ruimte van het rek gooien en een rugzak (???) aan de zijkant van het rek, om vervolgens biceps curls doen met een lege olympische barbell... Komt het andere figuur eraan, met zo'n ab cruncher geval en plaats die midden in het krachthonk, zodat ze supersetjes kunnen doen :hamer:

Ik zei tegen m'n maatje voor de grap: ''Kom we schoppen ze gewoon weg''. Dus we liepen die kant op en hij vroeg aan een van die gasten, hoeveel setjes moeten jullie nog? Gast #2 zei niks, stond me als een meelopertje beetje glazig aan te kijken en wachtte tot zijn leider antwoordde. Gast #1 was ondertussen tientallen crunches aan het doen en riep: ''Veel..''

Ik dacht, dit moet niet gekker worden, en begon van enigszins geïrriteerd echt zwaar opgefokt te raken (en dat is best uniek voor mij) Gelukkig kwam er net een andere bekende van me (loopt daar stage) aanlopen, dus ik liep even weg van de situatie en legde snel uit wat er aan de hand was en dat het de grootste onzin was dat die gasten het rek bezet hielden.

Ondertussen merkte ik op dat gast #1 liep te geinen met mijn trainingsmaatje en zei tegen hem iets in de trant van: ''Ga maar, wij doen 'het' (biceps curl/crunches) wel ergens anders..'' Dus die twee liepen weg met hun troep en ik keek ze hoofdschuddend aan en vroeg aan m'n maat: ''Ken je die pannenkoek ofzo?'' Hij: ''Ja, het is wel een aardige gozer..'' (:roflol:) Toen maar begonnen met squaten. Paar minuten later gingen ze richting huis. Gaven ze mijn maatje een hand, en die stagiair die er nog steeds bij stond, en mij durfde ze niet aan te kijken..

Beetje een anticlimax, maar de positieve kant is dat ik dankzij dat gedoe wel als een beest m'n benen heb kunnen trainen. Ik kijk nu al uit naar de volgende keer dat ik ze tegen kom, to be continued. Lang leve de ab cruncher :D

unbranded-weider-abdominal-crunch-trainer.jpg
Leg ze dan normaal uit dat ze ergens anders gaan curlen inplaats van stoer te doen tegen ecto's:roflol: Dan nog gniffelend roddelen wat er aan de hand is tegen je maat

Misschien begrijp je me verkeerd, of zou jij het anders hebben gedaan, prima. Die andere die erbij kwam (liep gewoon z'n ronde, was aan het opruimen etc), vroeg aan mij of er wat aan de hand was, is het dan zo gek dat ik het kort uitleg? Daarna ging het gesprek al snel over zijn progressie/voeding/Flexcup.

Ondertussen was mijn maat dus in gesprek met gast #1 (lange). Bij mij kwam hij over als iemand met een attitude alsof hij het allemaal zou hebben uitgevonden, tja als je je zo gedraagd is je krediet bij mij zo goed als op en ga ik niet rustig uitleggen dat wat ze doen erg ongebruikelijk is. Verder heb ik die twee niet geenszins beledigd of uitgescholden, dus volgens mij heb ik niet verkeerd gehandeld. Stel dat ze gewoon door waren gegaan, was ik waarschijnlijk gewoon een andere oefening gaan doen, maar dat neemt niet weg dat dit typisch een ''shaking my head'' moment was, wat in dit topic past :)

Sommige mensen moet je gewoon heel hard uitlachen. Verder niets.

Misschien dat ze dan ook inzien dat het best raar is om je Ab-whatever mee te nemen naar de sportschool en het squat-rek bezet te houden om te curlen.

mensen die van de ene oefening naar de andere lopen en terwijl anderen eigenlijk vrijwel deze niet kunnen doen. bijvoorbeeld, benchen dan shrugs(dumbbells blijven liggen) dan terug benchen......

irriteer me kapot aan die zwermen beachboys die sinds deze maand weer uit hun hol kruipen om voor de zomer nog even een sixpack Moeilijk druk steeds in de sportschool, en vanaf augustus is er weer geen kip te bekennen! :P

Misschien begrijp je me verkeerd, of zou jij het anders hebben gedaan, prima. Die andere die erbij kwam (liep gewoon z'n ronde, was aan het opruimen etc), vroeg aan mij of er wat aan de hand was, is het dan zo gek dat ik het kort uitleg? Daarna ging het gesprek al snel over zijn progressie/voeding/Flexcup.

Ondertussen was mijn maat dus in gesprek met gast #1 (lange). Bij mij kwam hij over als iemand met een attitude alsof hij het allemaal zou hebben uitgevonden, tja als je je zo gedraagd is je krediet bij mij zo goed als op en ga ik niet rustig uitleggen dat wat ze doen erg ongebruikelijk is. Verder heb ik die twee niet geenszins beledigd of uitgescholden, dus volgens mij heb ik niet verkeerd gehandeld. Stel dat ze gewoon door waren gegaan, was ik waarschijnlijk gewoon een andere oefening gaan doen, maar dat neemt niet weg dat dit typisch een ''shaking my head'' moment was, wat in dit topic past :)
Dan gedraag jij je toch keurig! Ik zeg rustig af en toe dat ze op moet fl*kkeren.

Ik had vandaag een ecto in de gym.... Hij deed de hele tijd mij na!!!

Niet meer doen demian!!! :mad:

Een man die tegen me aan begon te lullen terwijl ik benen trainde. Zegt hij:jij traint vaak he, waarom train je 3x per week je benen? Ik zeg: huh waar heb jij het over? Ik train ze 1x in de week. Blijft hij er bij staan, ben ik klaar met m'n reps, begint hij: ik doe al 12 jaar aan bodybuilding (was totaal niet te zien..). Begint hij over dat hij soms supplementen neemt.ging het daarover, ik zei nou ik ga ff verder. Loopt hij zo mee en begint hij erover te vertellen dat je van creatine groot word,maar ik niet te groot moet worden,dat is lelijk bij vrouwen. Ik zei, 'nou dat gebeurt niet zo gauw,ga echt ff door hoor.' Pff lastige mensen,die zich overal mee bemoeien.

Een man die tegen me aan begon te lullen terwijl ik benen trainde. Zegt hij:jij traint vaak he, waarom train je 3x per week je benen? Ik zeg: huh waar heb jij het over? Ik train ze 1x in de week. Blijft hij er bij staan, ben ik klaar met m'n reps, begint hij: ik doe al 12 jaar aan bodybuilding (was totaal niet te zien..). Begint hij over dat hij soms supplementen neemt.ging het daarover, ik zei nou ik ga ff verder. Loopt hij zo mee en begint hij erover te vertellen dat je van creatine groot word,maar ik niet te groot moet worden,dat is lelijk bij vrouwen. Ik zei, 'nou dat gebeurt niet zo gauw,ga echt ff door hoor.' Pff lastige mensen,die zich overal mee bemoeien.

Boos kijken en zeggen dat ie een end op kan pleuren.
Zwaar irritant die lui die altijd denken dat ze (ongevraagd) advies moeten geven. :mad::mad::mad:

Haha Ja die pannekoeken heb je in elke gym wel lopen.. Hoogst irritant..

Haha ik ben dan te aardig volgens mij en laat ze netjes hun bullshit uitpraten :o

komt omdat jullie vrouwen zijn en ze jullie willen versieren met praatjes...

Ik ga ze denk ik ook maar eens kopen, alleen al om de k*tmuziek die er draait.

Terug
Naar boven