pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha die muziek is echt herkenbaar, Jan Smit kwam gisteravond zelfs voorbij
Maar als je je mp3-speler in je broekzak hebt, loop je dan niet het risico met bijv. shoulder dumbbell press dat je na je setje de dumbbells op je benen en dus vol op je mp3-speler zet?

Of tussen de 'elastiek' van je sportbroek en idd snoer onder shirt. Nog geen problemen mee gehad, enkel dat ie één keer in mijn onderbroek schoof... Haal dat er dan maar eens subtiel uit...

In m'n broekzak. Snoer onder m'n shirt, earphones achter m'n nek langs. Ik train veel lekkerder als ik m'n eigen muziek heb.
Mensen die van die klemmetjes gebruiken op de smith machine..

Mensen die van die klemmetjes gebruiken op de smith machine..
Inderdaad!
Alleen als je een riem met gewicht eraan om wilt doen (dippen, pull ups) dan is zo'n snoertje onder je shirt wel hinderlijk..Haha die muziek is echt herkenbaar, Jan Smit kwam gisteravond zelfs voorbij
Maar als je je mp3-speler in je broekzak hebt, loop je dan niet het risico met bijv. shoulder dumbbell press dat je na je setje de dumbbells op je benen en dus vol op je mp3-speler zet?

. Oude opa die echt de meest rare dingen doet en dingen bezet houdt voor de gehele tijd dat ik er ben (45-50 minuten), irriteer me er al een tijdje aan. En vandaag, ik heb me kleren opgehangen in de kleedkamer, kom weer terug van sporten en die kerel zit precies waar ik mijn kleren heb opgehangen. Heeft die ook nog eens zijn kleren op precies hetzelfde haakje gehangen zodat zijn kleren over de mijne heen gaan.
Beetje mierenneukerige irritatie, maarja.. vond het wel weer speciaal.
Zo'n gast die, net terwijl ik de barbells van een bankje afhaal en duidelijk ga beginnen, zn vest erop legt en lekker gaat staan curlen.
Had ik wel in gedachte, maar ben veel te aardig dus vroeg m licht geirriteerd of ik m ff ergens anders neer zou hangen

Een gast die een paar plates er vanaf haalde bij mijn bench toen ik aan het spotten was bij iemand, terwijl ik nog 2 setjes moest benchen.