Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bij ons Justin bieber, beat that.

Haha die muziek is echt herkenbaar, Jan Smit kwam gisteravond zelfs voorbij :fuu:

Maar als je je mp3-speler in je broekzak hebt, loop je dan niet het risico met bijv. shoulder dumbbell press dat je na je setje de dumbbells op je benen en dus vol op je mp3-speler zet?

Als je een debiel bent wel. Je moet er gewoon op letten. ;)

Dat in onze gym er een idiote radiozender opstaat, zo heb je om het half uur het nieuws, filemeldingen en liedjes van Justin Bieber die met enige regelmaat voorbij komen..

In je broekzak en snoertje onder je shirt.
Of tussen de 'elastiek' van je sportbroek en idd snoer onder shirt. Nog geen problemen mee gehad, enkel dat ie één keer in mijn onderbroek schoof... Haal dat er dan maar eens subtiel uit...

ot:
Het gestaar in de gym. Af en toe zie je dan in een spiegel iemand je hersendood zitten aangapen... Nog net geen streepje kwijl langs zijn kin :(
En de geforceerde gesprekken die mensen komen voeren. Daar heb ik eerlijk gezegd niet echt zin in als ik kom trainen, dus loop ik heel stoer kijkend rond :o

In m'n broekzak. Snoer onder m'n shirt, earphones achter m'n nek langs. Ik train veel lekkerder als ik m'n eigen muziek heb.

In je broekzak en snoertje onder je shirt.

Tuurlijk doe ik hem dan ook in me broekzak... Het irriterende is meer dat als ik bijvoorbeeld op de bench ga liggen en dan wil die telefoon er nog wel is uitvallen(en je voelt dat die er zit), nogal zonde. Probeer ik em op de grond te leggen, is het ook weer zo'n gedoe als je dat bij elke set moe doen.

Nee, ik ben helaas gedwongen om naar de muziek van de gym te luisteren. Of is kijken voor een bluetooth headset, die zijn ook niet zo heel duur meer tegenwoordig dacht ik.

Mensen die van die klemmetjes gebruiken op de smith machine..

Bij mij staat er gelukkig geen radio aan! Wel steeds dezelfde cd's met house muziek...

Maar het erge is nog, tegenwoordig bevinden de fitnessruimte, spinning, bodypump/boks ruimte zich allemaal in een grote zaal. Wanneer die spinningles dus begint, gaat de muziek bij fitness uit, en dan gaat daar die muziek keihard aan. Af en toe een beetje uptempo, soms ook van die love songs.. Erg irritant dus :rolleyes:

Dus als ik alleen train, heb ik altijd m'n oordopjes bij me (hardstyle/hardcore). Vroeger gebruikte ik m'n telefoon, maar dat was wel een beetje onhandig. Toen kwam Apple ineens met zo'n terugroepactie van de iPod Nano (1e generatie), en toevallig had ik nog zo'n oud ding ergens in een kast liggen. Uiteindelijk de nieuwste versie gekregen, erg licht en met clip zodat je het makkelijk aan je broek kan bevestigen. Ideaal voor tijdens het trainen :cool: Alleen als je een riem met gewicht eraan om wilt doen (dippen, pull ups) dan is zo'n snoertje onder je shirt wel hinderlijk..

Haha die muziek is echt herkenbaar, Jan Smit kwam gisteravond zelfs voorbij :fuu:

Maar als je je mp3-speler in je broekzak hebt, loop je dan niet het risico met bijv. shoulder dumbbell press dat je na je setje de dumbbells op je benen en dus vol op je mp3-speler zet?

ik had mijn telefoon thuis op de grond liggen aangesloten aan de boxen. Heb de barbell erop neergelegd. Doei beeldscherm :)

Oude opa die echt de meest rare dingen doet en dingen bezet houdt voor de gehele tijd dat ik er ben (45-50 minuten), irriteer me er al een tijdje aan. En vandaag, ik heb me kleren opgehangen in de kleedkamer, kom weer terug van sporten en die kerel zit precies waar ik mijn kleren heb opgehangen. Heeft die ook nog eens zijn kleren op precies hetzelfde haakje gehangen zodat zijn kleren over de mijne heen gaan ???.

Beetje mierenneukerige irritatie, maarja.. vond het wel weer speciaal.

Oude opa die echt de meest rare dingen doet en dingen bezet houdt voor de gehele tijd dat ik er ben (45-50 minuten), irriteer me er al een tijdje aan. En vandaag, ik heb me kleren opgehangen in de kleedkamer, kom weer terug van sporten en die kerel zit precies waar ik mijn kleren heb opgehangen. Heeft die ook nog eens zijn kleren op precies hetzelfde haakje gehangen zodat zijn kleren over de mijne heen gaan ???.

Beetje mierenneukerige irritatie, maarja.. vond het wel weer speciaal.

Hij whatsappt me net dat je er leuk uit ziet

Zo'n gast die, net terwijl ik de barbells van een bankje afhaal en duidelijk ga beginnen, zn vest erop legt en lekker gaat staan curlen.

Een gast die een paar plates er vanaf haalde bij mijn bench toen ik aan het spotten was bij iemand, terwijl ik nog 2 setjes moest benchen.

Irriteer me aan dat opeens 3 andere mensen nu ook mijn shirt dragen !!

Mensen die k*t advies geven.

Terug
Naar boven