Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oefeningen bijhouden vind ik zo nutteloos. Als je beetje hersens heb onthoud je die dingen op den duur wel. Ik weet precies wat ik ga doen als ik de gym in ga, tijdverspilling om met je telefoon te zitten k*tten
Ik gebruik ook een app op me phone om op lange termijn mijn RM te meten om zo te zien of er progressie is.

oefeningen bijhouden vind ik zo nutteloos. als je beetje hersens heb onthoud je die dingen op den duur wel. ik weet precies wat ik ga doen als ik de gym in ga, tijdverspilling om met je telefoon te zitten k*tten
Misschien als je lui bent en na 1 uur al klaar bent. Geloof mij maar, met een complexe trainingsschema heb je echt wel op zijn minst potlood en papier nodig.
Misschien als je lui bent en na 1 uur al klaar bent. Geloof mij maar, met een complexe trainingsschema heb je echt wel op zijn minst potlood en papier nodig.

Lol je drukt 140 kg en weet nog niet eens wanneer je progressie hebt geboekt over een bepaalde tijd? Als je een telefoon nodig hebt om te trainen ben je imo echt retarded. Zo' ding hoort gewoon in je kluisje, behoudens voor het filmen van lifts.
zelfs pros verdoen hun tijd niet door meer dan een uur intensief te trainen. de gemiddelde sporter hier kan alles doen binnen een uur a anderhalf uur. snap niet wat er zo complex aan moet zijn? het is gewoon trainen en wegwezen, geen rocket science. zal wel aan mij liggen..
edit: als je teenslippers en een telefoon bij je draagt kan ik begrijpen waarom je langer dan een uur nodigt hebt![]()
Grapjas.
Zoek maar eens het trainingsschema van Arnold op.
ik verbaas me elke keer weer als jij iets post,
ben je echt achterlijk of doe je alsof?
dat arnold 3, 4 uur traint wil niet zeggen dat een gemiddelde BB'er dat ook moet doen.
arnold luste veel dbolletjes, doe jij dat ook ?
als een pro stelt dat hij 3 uur per dag traint, is dat meestal sochtends/savonds een uur of 2 cardio, en een uurtje KT. thats it
Idd, plus dat er wel iets veranderd is aan de kennis mbt onze sport de afgelopen 30 jaar.

Grapjas.
Zoek maar eens het trainingsschema van Arnold op.
Lol je drukt 140 kg en weet nog niet eens wanneer je progressie hebt geboekt over een bepaalde tijd? Als je een telefoon nodig hebt om te trainen ben je imo echt retarded. Zo' ding hoort gewoon in je kluisje, behoudens voor het filmen van lifts.
om maar niet te beginnen over dat aspect ja idd
---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 14:56 ----------
goeie shape trouwens inVorm![]()