MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

bij ons altijd smiddag of savonds als ik er ben; dikke hardstyle en hardcore...bam jongee:D

Damn, draaiden ze dat maar bij mijn gym, maar nee, hoor, telkens diezelfde top 40 meuk.

Ik train altijd met mp3, ben er niet om een praatje te maken :)
Kan me ook 100x beter concentreren dan met die achterlijke gay muziek in de gym
Kan mijzelf totaal niet focussen met muziek op.
Ik zet mijn mp3 juist op om gesprekken over broscience zoals binnenkant borst of lokale vetverbranding niet te moeten aanhoren :D. Alleen spijtig dat ik niet kan trainen met een band voor men ogen, want al die mensen die elke oefening fout doen kan ik ook niet meer aanzien :d (meestal 16-17 jarige superdudes)

Tja, asociaal.. Hangt er vanaf wat voor gym je traint hè. Als je tussen de hardcore beulen staat die serieus trainen is het niet nodig, sta je echter tussen de prutsende k*tpubers is het wel fijn.
En tja, als jij de gym in komt lopen met die stats van je hoef je niet veel te zeggen. Ik zou je wel een knipoogje geven hoor, big boy. ;):D
Daar hebben jullie inderdaad wel een punt, superdudes trainen voornamelijk in de andere sportscholen in Emmeloord, het fitness gedeelte is bij ons ook afgescheiden van het krachtgedeelte. Is ook wel redelijk hardcore bij ons, dumbbells tot 60kg, plankier, magnesium aanwezig, heel veel freeweight, slingshots, overal foto's van pl-teams, en bandages, squat- en benchsuits gewoon op voorraad.

Kan mijzelf totaal niet focussen met muziek op.

Daar hebben jullie inderdaad wel een punt, superdudes trainen voornamelijk in de andere sportscholen in Emmeloord, het fitness gedeelte is bij ons ook afgescheiden van het krachtgedeelte. Is ook wel redelijk hardcore bij ons, dumbbells tot 60kg, plankier, magnesium aanwezig, heel veel freeweight, slingshots, overal foto's van pl-teams, en bandages, squat- en benchsuits gewoon op voorraad.

Damn bro je zit dan helemaal geramd. Bij ons DB's tot 40 kg, paar Panatta freeweight dingen maar voor de rest gewoon een huismoedersgym. Het komt ook over alsof wij de stakkers zijn van de gym, alsof we lastig zijn. Er zitten denk ik ook misschien hooguit 10, 12 jongens die echt serieus bezig zijn, de rest is ecto die maar wat aanklooit.
Muziek is amper hoorbaar. Spinning zaal zit strak naar het freeweight spul en als daar les word gegeven is de hun k*tmuziek en het geschreeuw van de instructeur dusdanig hard dat wij amper nog kunnen praten..
Kickbox/kickfun etc zaal zit boven ons, zelfde verhaal mbt muziek en geschreeuw. Meerdere mensen hebben er al wat van gezegd maar veel veranderd er niet. Dus dan maar oordoppen in.

Bij ons dumbbells t/m 32... okayface.jpg
Om er toch nog een beetje een challange van te maken doe ik dumbbell press heel rustig en geconcentreerd ipv explosief, scooby style :roflol:

Ik erger me ook kapot als er slechte muziek wordt gedraaid en ik geen mp3 bij me heb op dat moment.

Ik train altijd het laatste uurtje dat de gym open is en bijna iedereen opgerot is. dan is het tijd voor ;

Rick Ross "RICKY ROSAYYHHH", MEEK MILL, BIRDMAN "5star stunna", T.I. "TIP", Cam'ron "KillaCam" en dat soort goede artiesten!

Ik zet mijn mp3 juist op om gesprekken over broscience zoals binnenkant borst of lokale vetverbranding niet te moeten aanhoren :D. Alleen spijtig dat ik niet kan trainen met een band voor men ogen, want al die mensen die elke oefening fout doen kan ik ook niet meer aanzien :d (meestal 16-17 jarige superdudes)
lokale vetverbranding is geen mythe. tenminste niet voor je buikzone.

lorre lorre?

Ik erger me ook kapot als er slechte muziek wordt gedraaid en ik geen mp3 bij me heb op dat moment.

:D Hier juist altijd goede muziek, maar wel dagelijks dezelfde.
Ken ze ondertussen dromen, dus zet tijdens cardio m'n mp3 op.

Tijdens krachttraining gaat dat toch niet? Constant in de knoop met draadje, gewicht op mp3-speler, zo handig ben ik niet :o

lokale vetverbranding is geen mythe. tenminste niet voor je buikzone.

lorre lorre?

Not+sure+if+serious+_4b926259973f40586f814af68d1dc959.jpg

Heb ook een keer gehad dat er constant de Decibel Weekend Mix opstond bij ons.
Een standaard playlist van 8 nummers die ik na 3 dagen uit mijn hoofd kende.
Dan was er een nummer afgelopen en dan begin ik de tekst te zingen van het volgende nummer wat er nog aan moet komen.
Allemaal dudes die me versteld aan staan te kijken :D

Heb ook een keer gehad dat er constant de Decibel Weekend Mix opstond bij ons.
Een standaard playlist van 8 nummers die ik na 3 dagen uit mijn hoofd kende.
Dan was er een nummer afgelopen en dan begin ik de tekst te zingen van het volgende nummer wat er nog aan moet komen.
Allemaal dudes die me versteld aan staan te kijken :D

same here!

OT: ouwe lui die de boel bezet houden en lullen en blijven lullen en blijven lullel...

dat wegens de verbouwingen al het belangrijk materiaal weg is..

-Squatrek (dus geen squat, deadlift, goodmorning's..)
-bench press
-incline + decline press
-ALLE barbells
-military press
-hacksquat
-tbar

kortom het volledig krachthok!!! Gelukkig zijn er nog de losse db's

Alle fitness apparaten staan er natuurlijk wel nog :rolleyes:

Edit: en dat tot eind mei!!! en vandaag is het gesloten wegens de verbouwingen..

dat wegens de verbouwingen al het belangrijk materiaal weg is..

-Squatrek (dus geen squat, deadlift, goodmorning's..)
-bench press
-incline + decline press
-ALLE barbells
-military press
-hacksquat
-tbar

kortom het volledig krachthok!!! Gelukkig zijn er nog de losse db's

Alle fitness apparaten staan er natuurlijk wel nog :rolleyes:

Edit: en dat tot eind mei!!! en vandaag is het gesloten wegens de verbouwingen..

je kan hier en daar een andere gym bezoeken paar keer.. :) ook leuk voor de afwisseling

Inderdaad. En zou voor deze maand m'n geld terugvragen.

Inderdaad. En zou voor deze maand m'n geld terugvragen.

x2 dat zou ik dus echt niet pikken. Wat een lef weer. De jongens die freeweight trainen worden dus echt bijna overal gezien als de outcasts waar je gewoon schijt aan moet hebben.

x2 dat zou ik dus echt niet pikken. Wat een lef weer. De jongens die freeweight trainen worden dus echt bijna overal gezien als de outcasts waar je gewoon schijt aan moet hebben.

hoezo ? bij ons traint bijna iedereen freeweight, terwijl er genoeg machines zijn

Terug
Naar boven