Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan mijzelf totaal niet focussen met muziek op.Ik train altijd met mp3, ben er niet om een praatje te maken
Kan me ook 100x beter concentreren dan met die achterlijke gay muziek in de gym
Ik zet mijn mp3 juist op om gesprekken over broscience zoals binnenkant borst of lokale vetverbranding niet te moeten aanhoren. Alleen spijtig dat ik niet kan trainen met een band voor men ogen, want al die mensen die elke oefening fout doen kan ik ook niet meer aanzien :d (meestal 16-17 jarige superdudes)
Daar hebben jullie inderdaad wel een punt, superdudes trainen voornamelijk in de andere sportscholen in Emmeloord, het fitness gedeelte is bij ons ook afgescheiden van het krachtgedeelte. Is ook wel redelijk hardcore bij ons, dumbbells tot 60kg, plankier, magnesium aanwezig, heel veel freeweight, slingshots, overal foto's van pl-teams, en bandages, squat- en benchsuits gewoon op voorraad.Tja, asociaal.. Hangt er vanaf wat voor gym je traint hè. Als je tussen de hardcore beulen staat die serieus trainen is het niet nodig, sta je echter tussen de prutsende k*tpubers is het wel fijn.
En tja, als jij de gym in komt lopen met die stats van je hoef je niet veel te zeggen. Ik zou je wel een knipoogje geven hoor, big boy.![]()
Kan mijzelf totaal niet focussen met muziek op.
Daar hebben jullie inderdaad wel een punt, superdudes trainen voornamelijk in de andere sportscholen in Emmeloord, het fitness gedeelte is bij ons ook afgescheiden van het krachtgedeelte. Is ook wel redelijk hardcore bij ons, dumbbells tot 60kg, plankier, magnesium aanwezig, heel veel freeweight, slingshots, overal foto's van pl-teams, en bandages, squat- en benchsuits gewoon op voorraad.
lokale vetverbranding is geen mythe. tenminste niet voor je buikzone.Ik zet mijn mp3 juist op om gesprekken over broscience zoals binnenkant borst of lokale vetverbranding niet te moeten aanhoren. Alleen spijtig dat ik niet kan trainen met een band voor men ogen, want al die mensen die elke oefening fout doen kan ik ook niet meer aanzien :d (meestal 16-17 jarige superdudes)
Ik erger me ook kapot als er slechte muziek wordt gedraaid en ik geen mp3 bij me heb op dat moment.
Hier juist altijd goede muziek, maar wel dagelijks dezelfde.
lokale vetverbranding is geen mythe. tenminste niet voor je buikzone.
lorre lorre?

Heb ook een keer gehad dat er constant de Decibel Weekend Mix opstond bij ons.
Een standaard playlist van 8 nummers die ik na 3 dagen uit mijn hoofd kende.
Dan was er een nummer afgelopen en dan begin ik de tekst te zingen van het volgende nummer wat er nog aan moet komen.
Allemaal dudes die me versteld aan staan te kijken![]()

dat wegens de verbouwingen al het belangrijk materiaal weg is..
-Squatrek (dus geen squat, deadlift, goodmorning's..)
-bench press
-incline + decline press
-ALLE barbells
-military press
-hacksquat
-tbar
kortom het volledig krachthok!!! Gelukkig zijn er nog de losse db's
Alle fitness apparaten staan er natuurlijk wel nog
Edit: en dat tot eind mei!!! en vandaag is het gesloten wegens de verbouwingen..
ook leuk voor de afwisselingInderdaad. En zou voor deze maand m'n geld terugvragen.
x2 dat zou ik dus echt niet pikken. Wat een lef weer. De jongens die freeweight trainen worden dus echt bijna overal gezien als de outcasts waar je gewoon schijt aan moet hebben.
hoezo ? bij ons traint bijna iedereen freeweight, terwijl er genoeg machines zijn
Waarom halen ze die machines niet weg dan bedoel ik en laten ze het freeweight spul staan?