- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
ow op die manier, tjah.. omdat de average gymbezoeker toch wel een machine pakt denken ze dan
Ze moeten niet denken, dat blijkt wel weer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ow op die manier, tjah.. omdat de average gymbezoeker toch wel een machine pakt denken ze dan
Waarom halen ze die machines niet weg dan bedoel ik en laten ze het freeweight spul staan?

ik ben er wel blij mee dat er machines in mijn sportschool staan. De meesten daar gebruiken die machines, daardoor heb ik mooi de gelegenheid om met freeweights te trainen:d
je kan hier en daar een andere gym bezoeken paar keer..ook leuk voor de afwisseling
Inderdaad. En zou voor deze maand m'n geld terugvragen.
x2 dat zou ik dus echt niet pikken. Wat een lef weer. De jongens die freeweight trainen worden dus echt bijna overal gezien als de outcasts waar je gewoon schijt aan moet hebben.
hoezo ? bij ons traint bijna iedereen freeweight, terwijl er genoeg machines zijn
Waarom halen ze die machines niet weg dan bedoel ik en laten ze het freeweight spul staan?
2maand geleden heb ik een jaarabbo aangekocht, dan was er ook nog geen sprake van verbouwingen.. Ook als ik ergens anders zou gaan is het goedkoopste voor één beurt 6euro.
.
2maand geleden heb ik een jaarabbo aangekocht, dan was er ook nog geen sprake van verbouwingen.. Ook als ik ergens anders zou gaan is het goedkoopste voor één beurt 6euro.
Valt niet veel aan te doen helaas, met de zomer in aantocht zit het vol grootmoeders en beachboys = apparaten worden het meest gebruikt. Al moet wel gezegd worden dat het freeweight ook veel gebruikt word bij ons maar minder dan de apparaten. Maw eigenaar heeft gekozen voor de nieuwe ''zomer'' klanten, en laat de mensen in de steek die al x aantal jaar komen.
Momenteel is het dus een health center (erger eigenlijk)..
hehe, ik zeg dan altijd dat ik voor een 'proef' ritje kom.
als ze dan dat soort bedragen vragen zeg ik altijd dat het niet echt een klantvriendelijk aproach is om toekomstige leden te trekken.
wat een onzin... geld vragen voor een keertje trainen, bij ons in de gym neem ik zovaak gasten mee die wel 's mee willen doen - word nooit moeilijk over gedaan.

Bij ons is het wel wat anders ... Heb overlaatst men vriendin eens mee gedaan, omdat ze geintreseerd was in wat ik nu allemaal doe tijdens die 'trainingen'. Heb gvd 10euro mogen betalen voor haar
Aan de andere kant is dit wel het bedrag voor 1 beurt (bij ons) maar ik had toch wel wat symphatie verwacht..
Je moet ook gewoon nooit je vriendin meenemen naar de gym.
Zet gewoon een film van Arnold of Ronnie aan en dan zeg je "dat doe ik ook" of "dat doe ik niet."

As ze zou gezegd hebben dat ze het maar helemaal nix vind wat is doe -->instant dump!! (grote plannen voor een home gym namelijk later ^^)
) - nu is ze wel super lekker chubby (nice assss), maar het moet niet te worden ook hé 
het was eigenlijk een belangrijke relatie testAs ze zou gezegd hebben dat ze het maar helemaal nix vind wat is doe -->instant dump!! (grote plannen voor een home gym namelijk later ^^)
Daarbij word ze wat chubby en wou ik zien of ze graag cardio doet nzo (ja dus) - nu is ze wel super lekker chubby (nice assss), maar het moet niet te worden ook hé
Edit : e moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je RustyM opnieuw punten kan geven ..
Doe je goed jong.. En hey, die cardio moet jij thuis verzorgen! 

En nu bevestig je dus precies wat mijn punt was. De serieuze jongens kunnen weer de t*ring krijgen.

Logisch toch? Bodybuilding is nog redelijk underground in NL en BE en het grootste geld ligt in dat soort mensen.
Denk dat je serieus ver mag gaan zoeke om iets te vinde a la powerhouse.
Nog een jaar of 4 wachte en ik bouw mijn eigen fitness, puuur bodybuilding jongeu!![]()
Haha, chubby is geylllllllDoe je goed jong.. En hey, die cardio moet jij thuis verzorgen!
En tja, ik moet eerlijk zeggen, als ze het niks vind maar wel jou steunt in je passie maakt het toch niet uit? Stel dat zei gek is van paardrijden, kan ze moeilijk gaan eisen dat je het ook leuk gaat vinden.![]()

mensen die de muziek in de gym zachter zetten
wij hebben een apart krachthok en als ik daar binnenkom zet ik de muziek altijd op de hardste stand. dan kun ja anderen tenminste niet horen praten. helaas zijn er altijd mensen die hem zachter zetten![]()
Yesss it surely is ^^
Wel ze wist niet echt wat ik deed, dus kon ze precies voor haar zelf niet uitmaken of ze me steunt of niet. Daarom dat ze intresse had om te zien wat ik precies doe. Ze vindt het natuurlijk lekker dat men lichaam ''verandert'' maar hoe ik het deed had ze dus geen flauw benul van
Nuja ze vindt het wel cool![]()