XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

vandaag in sportschool kom binnen lopen 2 gasten bij squad rek bezig dus ik maar eerst wat anders doen, ondertussen 3 setjes erop zitten en die gasten zitten nog steeds samen op een ****ing bankje. Ik triceps doen 3 sets later ****ing hell homo en homo zitten nog steeds op hun bankje om de 5 minuten 5x bank drukken !@!@?!@!

na ongeveer een dikke kwartier kwam er beweging in en gingen ze met de kabels spelen stelletje dildo's

Keer je bek open trekken dan, inplaats van hier je frustraties te uiten.

Sommige posts hier zijn echt triest en los je zo op door er wat van te zeggen.

Inderdaad. Je kunt makkelijk even vragen hoeveel sets er nog gedaan worden of dat je wellicht even tussendoor een setje mag doen.

Keer je bek open trekken dan, inplaats van hier je frustraties te uiten.

Sommige posts hier zijn echt triest en los je zo op door er wat van te zeggen.

+1

Dat posten is gewoon duidelijk dat je niet buff genoeg bent.

Ik loop er op af en ze weten al genoeg, rennen nog net niet huilend weg

+1

Dat posten is gewoon duidelijk dat je niet buff genoeg bent.

Ik loop er op af en ze weten al genoeg, rennen nog net niet huilend weg

als je net zo lelijk als deze bent, kan ik me dat goed voorstellen

troll.gif

gefeliciteerd, je bent nu de king of trolls

Kix the Gorilla vs Waterpoeler the Shark!

Land vs Water, who will rule this topic?

Round 1, FIGHT!

Ik vroeg of ik iemand ze stang even 1 setje mocht pakken (hij was 2 sec eerder bij het rek en had toch nog rust) ik zeg bedankt en wees hem nog op z'n onderrug bij zijn deadlifts omdat die erg bol ging, hij lacht en zegt ja inderdaad bedankt. Vervolgens gaat die gewoon door met bolle rug......................................

Ik vroeg of ik iemand ze stang even 1 setje mocht pakken (hij was 2 sec eerder bij het rek en had toch nog rust) ik zeg bedankt en wees hem nog op z'n onderrug bij zijn deadlifts omdat die erg bol ging, hij lacht en zegt ja inderdaad bedankt. Vervolgens gaat die gewoon door met bolle rug......................................

hmm, seems legit

De nieuwe vloer ligt er in het kracht gedeelte, allemaal mooi nzo.

Nu is er één probleem, je kan er gadver op langlaufen!! Echt gevaarlijke shit...

-Bij het unracken van de bar bij bench press, is men voet 2x uitgleden (oh shit toestanden)

-bij de cable chest fly glijd ik achteruit als ik de voorwaartse beweging doe :o

Nu is er één probleem, je kan er gadver op langlaufen!! Echt gevaarlijke shit...

-Bij het unracken van de bar bij bench press, is men voet 2x uitgleden (oh shit toestanden)

-bij de cable chest fly glijd ik achteruit als ik de voorwaartse beweging doe :o

hebben ze niet toevallig kunst ijs laten leggen? wtf
je zou enige grip verwachten :D

datde dumbbells niet hoger gaan dan 20 kilo aaaahhh!! wtf begint mij dat te irriteren, vind db oefeningen meestal iets leuker dan bb/ez maar met zulk laag gewicht kan ik toch niks meer mee

datde dumbbells niet hoger gaan dan 20 kilo aaaahhh!! wtf begint mij dat te irriteren, vind db oefeningen meestal iets leuker dan bb/ez maar met zulk laag gewicht kan ik toch niks meer mee
Hebben ze toevallig wel een bench die flink geladen kan worden? Ik zou mijn tijd niet meer verdoen aan db presses. Incline flyes kan wellicht nog wel, maar met 20kg dienen die ook niet voor meer dan een klein pompje.

Dat is echt leuk met SQ/DL. Wat mankeert die lui toch tegenwoordig.. Gelukkig hebben wij gewoon tapijtje liggen, enige waar ik niet over kan klagen.

Front raises moet nog wel lukken :)
doe die oefening niet, kan opzich nog veel doen. maar rows/presses is vaak te licht.

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 19:35 ----------

Hebben ze toevallig wel een bench die flink geladen kan worden? Ik zou mijn tijd niet meer verdoen aan db presses. Incline flyes kan wellicht nog wel, maar met 20kg dienen die ook niet voor meer dan een klein pompje.
yep dat is er. enigste k*tte is dat er maar 1 is en vaak moet wachten..
waarom fitness ik daar eigelijk nog :mad:

Dit meen je toch niet :o

dat ik na 3 oefeningen borst, ff millitairy press deed om mijn schouders laatste zetje te geven, en helemaal af te matten, maak met 40 KG super weinig reps, ben door voorgaande oefeningen borst al kapot in schouders, komt er zo'n superdude naast mij staan en laat vol trots zien dat hij met 40 kg MP veel hoger in de reps zit. superdude zijn eerste oefening was MP trouwens :D

Terug
Naar boven