XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

dat ik na 3 oefeningen borst, ff millitairy press deed om mijn schouders laatste zetje te geven, en helemaal af te matten, maak met 40 KG super weinig reps, ben door voorgaande oefeningen borst al kapot in schouders, komt er zo'n superdude naast mij staan en laat vol trots zien dat hij met 40 kg MP veel hoger in de reps zit. superdude zijn eerste oefening was MP trouwens :D

Tja, aan de ene kant kan me dat niks schelen maar aan de andere kant gun ik hem dat idee ook weer niet.

Vandaag voor 't eerst meegemaakt dat er iemand naar me toe kwam lopen om me te vertellen wat ik allemaal verkeerd deed. Ik ben er nog niet uit of ik 't nou irritant of grappig vond.

als het goed advies is dan is het toch niet irritant of grappig of ben jij van mening dat jij alles foutloos doet?

net gesquat, waggelen we naar de bank voor BP, zit dr een dikke gast op te bellen, handdoekje er op, 50kg op de stang, zitten 5 minuten uit te puffen, vraag ik aan die dude ''Ga je nog wat doen, buitenom een kwartier lang bellen?'' stond ie op en liep weg zonder wat te zeggen ???

Soms wil je iemand echt neermeppen :D

ure too scary bro :D

net gesquat, waggelen we naar de bank voor BP, zit dr een dikke gast op te bellen, handdoekje er op, 50kg op de stang, zitten 5 minuten uit te puffen, vraag ik aan die dude ''Ga je nog wat doen, buitenom een kwartier lang bellen?'' stond ie op en liep weg zonder wat te zeggen ???

Soms wil je iemand echt neermeppen :D

Zo herkenbaar. Gister groep van 6 van die prutsende k*tpubers.. Hele gym was leeg alleen die stumpert, ik, en de mooiste chick vd gym.. Gasten luidruchtig, niet hun zooi opruimen.. Maar ik kon ze steeds niet op heterdaad betrappen want ik stond in de ruimte ernaast te squatten. Volgende keer als ik die etters zie ga ik echt in eagle-mode. Zodra ze iets niet opruimen vlieg ik uit m'n naad.

gisteren aan het DL'en. had alleen aan me rechter hand een strap om.
SNAPPPPPPPpp brak ie ff door midden, gewicht donderde naar beneden :D

hulpje van sportschool komt meteen bezorgd naar me toe kijken of alle materiaal nog heel is :roflol:
en een ander r*tard zegt letterlijk 'waarom moet dat eigenlijk zo zwaar??' <insert k*tkop>.

sommigen zijn ook niks gewend he

Als ik mijn rug de dag ervoor getraind heb, en de volgende dag gewichten van anderen moet ruimen voor ik zelf kan beginnen met een oefening. Heb verdomme al spierpijn in de rug, al dat extra bukken en tillen voelt er nie beter op!

gisteren aan het DL'en. had alleen aan me rechter hand een strap om.
SNAPPPPPPPpp brak ie ff door midden, gewicht donderde naar beneden :D

hulpje van sportschool komt meteen bezorgd naar me toe kijken of alle materiaal nog heel is :roflol:
en een ander r*tard zegt letterlijk 'waarom moet dat eigenlijk zo zwaar??' <insert k*tkop>.

sommigen zijn ook niks gewend he

Haha :roflol: prachtig wil ik ook nog wel eens meemaken!! Ik zie de kop van de eigenaar al voor me. :D

het is ook echt te retarded voor woorden dat mensen niet inzien dat "zwaar" altijd relatief is

het is ook echt te retarded voor woorden dat mensen niet inzien dat "zwaar" altijd relatief is

Valt wel mee. Voor ons is 200 kg DL niet bijzonder, maar voor de gemiddelde mens is dat een bruut gewicht. Vergeet niet dat de gemiddelde vent zelf maar een kilotje of 80-90 weegt.

Dat is hier op het forum toch ook zo? Lees vaak genoeg dat mensen hier het lachwekkend of iets dergelijks vinden als mensen moeten ''schreeuwen'' bij bijvoorbeeld een 100kg deadlift, terwijl het inderdaad relatief is hoe zwaar iets voor je is.

Posers die met 2 aan het trainen zijn en de benchbank (want we hebbe er verdekke maar 2) bezet houden door 90% te praten en 10% te trainen...ga dan op café en drink een pint, maar laat het trainen over aan andere mensen :mad:

Bij ons in de gym ruimt niemand dumbbells/schijven op?

Terug
Naar boven