- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup.. Heb trouwens het squat rek terug gevonden.. Maar het is niet bruikbaar omdat de belangrijkste machine erin staat
Zal vanmiddag eens foto nemen.

De nieuwe vloer ligt er in het kracht gedeelte, allemaal mooi nzo.Nu is er één probleem, je kan er gadver op langlaufen!! Echt gevaarlijke shit...
-Bij het unracken van de bar bij bench press, is men voet 2x uitgleden (oh shit toestanden)
-bij de cable chest fly glijd ik achteruit als ik de voorwaartse beweging doe

Zie bijlage, zal wel effe je hoofd moeten schuinhouden
Jup het is gebeurd vandaag, de nieuwe vloer (ijspiste) ligt er vandaag de volle 2 dagen.
Kerel was bezig met benchen, wou hij 100kg unracken lukte het dus gewoon niet.. Ik had hem in het oog maar wist niet dat hij hem telkens onmiddellijk rackte omdat hij uitgleed, dus ik effe weest gaan vragen omdat ik moest spotte.
Nu reageerd hij behoorlijk pissed dat het onmogelijk is om 100kg te unracken met die nieuwe vloer, heb hem dan wat opgestookt om tegen de eigenaar te gaan klagen, maar weet niet of hij het gedaan heeft
Is nu al de 4de persoon in 2 dagen tijd die klaagt, denk als er nix veranderd hij wel seruis wat klanten zal verliezen.. Eigenaar heeft het ook te druk om te praten want hij is namelijk constant bezig tegen de huismoeders hoe hij op de kleuren is gekomen die hij heeft gebruikt om de muren te verven
Zelf ga ik er nix op zeggen, want dan ben ik weer de dude die begint te zagen.. Vroeger genoeg meegemaakt tijdens school, iedereen klagen ik zeg het met men grote klep, leraar vraagt aan de rest of dit zo is, weet niemand van iets.. Geen zin meer in die onzin..
Goede reden om niet voor jezelf op te komen...
Jij betaald contributie, jij hebt het recht als klant op een redelijke ruimte om in te fitnessen.
CeetN je kan toch idd gewoon beginnen dat je weinig/geen grip hebt ben benieuwd wat hij dan zegt. Anders neem je toch van die gripmatten mee... paar tientjes maak je die squatter ook blij mee
Wel gestoord dat zoiets gebeurt![]()
Dit kunnen we voorstellen, dat hij het dan aankoopt, dat wel.Zie bijlage, zal wel effe je hoofd moeten schuinhouden
Jup het is gebeurd vandaag, de nieuwe vloer (ijspiste) ligt er vandaag de volle 2 dagen.
Kerel was bezig met benchen, wou hij 100kg unracken lukte het dus gewoon niet.. Ik had hem in het oog maar wist niet dat hij hem telkens onmiddellijk rackte omdat hij uitgleed, dus ik effe weest gaan vragen omdat ik moest spotte.
Nu reageerd hij behoorlijk pissed dat het onmogelijk is om 100kg te unracken met die nieuwe vloer, heb hem dan wat opgestookt om tegen de eigenaar te gaan klagen, maar weet niet of hij het gedaan heeft
Is nu al de 4de persoon in 2 dagen tijd die klaagt, denk als er nix veranderd hij wel seruis wat klanten zal verliezen.. Eigenaar heeft het ook te druk om te praten want hij is namelijk constant bezig tegen de huismoeders hoe hij op de kleuren is gekomen die hij heeft gebruikt om de muren te verven
Zelf ga ik er nix op zeggen, want dan ben ik weer de dude die begint te zagen.. Vroeger genoeg meegemaakt tijdens school, iedereen klagen ik zeg het met men grote klep, leraar vraagt aan de rest of dit zo is, weet niemand van iets.. Geen zin meer in die onzin..
win-win situatie toch. die vrouwen blij en alle mannen blij als er een lekker wijf op ligt want dan hebben die ook weer wat te zien.Holy shit.. de power plate, blijft altijd grappig hoeveel vrouwen daar altijd even lekker gaan op liggen (zoals op het onderstaande plaatje, maar dan net even ietsje lager) en zeer tevreden kijken na een paar minuutjes.
![]()
.
@BillyBalzak: Bij ons zijn het uiteraard altijd de meest vatsige wijven die erop gaan staan, geen fijn gezicht!
Is ook weer zo typerend voor vadsige wijven. Die denken weer met minimal effort een normaal figuur te kweken. Ik heb serieus nog nooit een vadsig wijf gezien die zich helemaal kapot traint.

Of opmerking als: ''ja, je kunt ook niet alles laten staan'' Uh, waar een wil is is een weg.