XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Haha baas!

Meestal tref je een paar verdwaalde dumbbells aan en heb je gen idee wie ze zojuist gebruikt heeft

Jup.. Heb trouwens het squat rek terug gevonden.. Maar het is niet bruikbaar omdat de belangrijkste machine erin staat :rolleyes:
Zal vanmiddag eens foto nemen.

Zie bijlage, zal wel effe je hoofd moeten schuinhouden :)

De nieuwe vloer ligt er in het kracht gedeelte, allemaal mooi nzo.Nu is er één probleem, je kan er gadver op langlaufen!! Echt gevaarlijke shit...
-Bij het unracken van de bar bij bench press, is men voet 2x uitgleden (oh shit toestanden)

-bij de cable chest fly glijd ik achteruit als ik de voorwaartse beweging doe

Jup het is gebeurd vandaag, de nieuwe vloer (ijspiste) ligt er vandaag de volle 2 dagen.

Kerel was bezig met benchen, wou hij 100kg unracken lukte het dus gewoon niet.. Ik had hem in het oog maar wist niet dat hij hem telkens onmiddellijk rackte omdat hij uitgleed, dus ik effe weest gaan vragen omdat ik moest spotte.

Nu reageerd hij behoorlijk pissed dat het onmogelijk is om 100kg te unracken met die nieuwe vloer, heb hem dan wat opgestookt om tegen de eigenaar te gaan klagen, maar weet niet of hij het gedaan heeft :D

Is nu al de 4de persoon in 2 dagen tijd die klaagt, denk als er nix veranderd hij wel seruis wat klanten zal verliezen.. Eigenaar heeft het ook te druk om te praten want hij is namelijk constant bezig tegen de huismoeders hoe hij op de kleuren is gekomen die hij heeft gebruikt om de muren te verven :rolleyes:

Zelf ga ik er nix op zeggen, want dan ben ik weer de dude die begint te zagen.. Vroeger genoeg meegemaakt tijdens school, iedereen klagen ik zeg het met men grote klep, leraar vraagt aan de rest of dit zo is, weet niemand van iets.. Geen zin meer in die onzin..

IMG_0449.jpg

Mensen die je aankijken alsof je met een kg cocaine rondloopt als je met je shakebeker rondloopt staat ook redelijk hoog op mn ergernissen lijstje...

Jup het is gebeurd vandaag, de nieuwe vloer (ijspiste) ligt er vandaag de volle 2 dagen.

Kerel was bezig met benchen, wou hij 100kg unracken lukte het dus gewoon niet.. Ik had hem in het oog maar wist niet dat hij hem telkens onmiddellijk rackte omdat hij uitgleed, dus ik effe weest gaan vragen omdat ik moest spotte.

Nu reageerd hij behoorlijk pissed dat het onmogelijk is om 100kg te unracken met die nieuwe vloer, heb hem dan wat opgestookt om tegen de eigenaar te gaan klagen, maar weet niet of hij het gedaan heeft :D

Is nu al de 4de persoon in 2 dagen tijd die klaagt, denk als er nix veranderd hij wel seruis wat klanten zal verliezen.. Eigenaar heeft het ook te druk om te praten want hij is namelijk constant bezig tegen de huismoeders hoe hij op de kleuren is gekomen die hij heeft gebruikt om de muren te verven :rolleyes:

Zelf ga ik er nix op zeggen, want dan ben ik weer de dude die begint te zagen.. Vroeger genoeg meegemaakt tijdens school, iedereen klagen ik zeg het met men grote klep, leraar vraagt aan de rest of dit zo is, weet niemand van iets.. Geen zin meer in die onzin..

Goede reden om niet voor jezelf op te komen...
Jij betaald contributie, jij hebt het recht als klant op een redelijke ruimte om in te fitnessen.

Goede reden om niet voor jezelf op te komen...
Jij betaald contributie, jij hebt het recht als klant op een redelijke ruimte om in te fitnessen.

Ja volledig mee eens.. Ik wacht gewoon af en luister wat anderen doen. Na men post kreeg ik bericht van lid van de gym die voorstelde de eigenaar in groep te confronteren met dit probleem.

Deze optie lijkt me wel goed, lijkt me dat de eigenaar dan wel meer gehoor zal geven dan dat er één persoon dit probleem zou overdragen.

CeetN je kan toch idd gewoon beginnen dat je weinig/geen grip hebt ben benieuwd wat hij dan zegt. Anders neem je toch van die gripmatten mee... paar tientjes maak je die squatter ook blij mee ;)

Wel gestoord dat zoiets gebeurt :p

gewoon wat van zeggen. eerlijkheid wordt vaak ook gerespecteerd.

een tirlplaat in het squatrek :roflol: fl**ker dat ding uit het raam, ik zou zo pissed zijn

Dat apparaat in het squatrek ook wtf :eek: Kan je dat niet gewoon weghalen ofzo... lijkt wel een haat die er heerst tegen serieuze mensen. Wel begrijpelijk, het grote geld is te halen bij de dikkige zumba dansende huismoedertjes :o

CeetN je kan toch idd gewoon beginnen dat je weinig/geen grip hebt ben benieuwd wat hij dan zegt. Anders neem je toch van die gripmatten mee... paar tientjes maak je die squatter ook blij mee ;)

Wel gestoord dat zoiets gebeurt :p

Het gaat niet over squat hé, squat if off limits (zie foto)

Probleem stelt zich voor bij bench press! je voeten glijden telkens weg, laat staan dat je op je tippen zou gaan..

En denk je nu echt dat ik als klant zaken ga aankopen omdat die faalbaas de verkeerde vloer plaatst ??? Dit kunnen we voorstellen, dat hij het dan aankoopt, dat wel.

Gewoon netjes uitleggen en als het wordt afgewimpeld pissed worden. Als het even kan waar veel mensen bij staan. Vinden ze nooit zo leuk. Wel netjes en correct blijven maar je mag gerust kwaad worden als ze je niet serieus nemen.

Holy shit.. de power plate, blijft altijd grappig hoeveel vrouwen daar altijd even lekker gaan op liggen (zoals op het onderstaande plaatje, maar dan net even ietsje lager) en zeer tevreden kijken na een paar minuutjes.

C3%252BQuadricep%252BMassage.jpg

Holy shit.. de power plate, blijft altijd grappig hoeveel vrouwen daar altijd even lekker gaan op liggen (zoals op het onderstaande plaatje, maar dan net even ietsje lager) en zeer tevreden kijken na een paar minuutjes.

C3%252BQuadricep%252BMassage.jpg
win-win situatie toch. die vrouwen blij en alle mannen blij als er een lekker wijf op ligt want dan hebben die ook weer wat te zien.

Mijn sportschooleigenaar gaat wel us met 1 been erop staan ofzo, maar neem altijd maar aan dat het voor de doorbloeding is of iets dergelijks bij hem.

@BillyBalzak: Bij ons zijn het uiteraard altijd de meest vatsige wijven die erop gaan staan, geen fijn gezicht!

.

@BillyBalzak: Bij ons zijn het uiteraard altijd de meest vatsige wijven die erop gaan staan, geen fijn gezicht!

Is ook weer zo typerend voor vadsige wijven. Die denken weer met minimal effort een normaal figuur te kweken. Ik heb serieus nog nooit een vadsig wijf gezien die zich helemaal kapot traint.

Is ook weer zo typerend voor vadsige wijven. Die denken weer met minimal effort een normaal figuur te kweken. Ik heb serieus nog nooit een vadsig wijf gezien die zich helemaal kapot traint.

Ja, en dan ook nog volhouden dat ze heeeeel gezond eten. Krijg je een voedingslijst te zien waar je U tegen zegt, zo netjes. "ik zie het al, U wordt dik door fotosynthese" ???

Of opmerking als: ''ja, je kunt ook niet alles laten staan'' Uh, waar een wil is is een weg.

Of opmerking als: ''ja, je kunt ook niet alles laten staan'' Uh, waar een wil is is een weg.

Bij ons traint een jongen. Die was 3 maanden geleden gewoon ronduit een fat ****. Echt een fat ****. Die jongen is er 3 maanden keihard tegenaan gegaan. Hij woog 130 kg en nu weegt hij nog maar 98 kg. In 3 maanden tijd. Hij ziet er nu gewoon uit als een jongen met een normale bouw. Hij heeft natuurlijk nog wel slap vel, maar ik heb serieus veel respect voor wat hij gepresteerd heeft.
Met wil en discipline is dat dus gewoon te doen! Dat gezeik altijd.

Terug
Naar boven