XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dat is netjes ja, al vraag ik me dan direct weer af waarom ze het zover hebben laten komen. Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af maarja, misschien een slechte periode en dan toch de knop om weten te zetten is natuurlijk wel knap!

Dat is netjes ja, al vraag ik me dan direct weer af waarom ze het zover hebben laten komen. Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af maarja, misschien een slechte periode en dan toch de knop om weten te zetten is natuurlijk wel knap!

Het probleem zit hem er denk ik in, en dan spreek ik uit ervaring, dat het eigenlijk pas écht opvalt dat je dikker bent geworden als het al te laat is... Net zoals je met cutten of bulken niet van dag tot dag verandering ziet. Als je dan steeds probeert af te vallen op de "mainstream" manier (crashdieet) en je gaat jojo-en dan wordt het uiteindelijk alleen maar erger, en verlies je motivatie/hoop etc. Als je dan ook nog eens endo bent én van eten houdt...

Ook denk ik dat sommige mensen lijden aan een soort van omgekeerde vorm van anorexia; zoals anorexia patiënten niet inzien dat ze slank/dun zijn, zien sommige mensen denk ik niet in dat ze te dik zijn.

Maargoed, ik ben in ieder geval blij dat ik nu op de goede weg ben, en gemotiveerder dan ooit :cool:

Mensen die zitten te lullen en alleen maar komen lullen en voor zich uit zitten te staren.

Daar kun je wel gelijk in hebben Paulski, ik heb geen idee hoe dikke mensen zich voelen en hoe ze het zover laten komen. Maar als ze zich nou eens echt zouden verdiepen in hoe het allemaal werkt dan hoeven ze niet klakkeloos alle dieeten te proberen. Wat dat betreft komt het wel gewoon op wilskracht en discipline aan zoals Rusky al zei. Heel goed natuurlijk dat je nu zelf wel goed bezig bent!
Nu maar weer ontopic :p Heb niet zoveel te zeuren over mijn gym eigenlijk :)

De spotters :fuu: Ze kunnen gewoon niet van de stang afblijven, wat je ook zegt of doet. Ik druk nu niet zo zwaar, het valt te overwegen om het gewicht gewoon op de grond te zetten na elke set. Vanavond hielp wel 1 goede spotter maar die moest direct daarna weg.

tussen m'n setjes door en zeker als ik zware setjes heb ga ik ook altijd staren, als ik aan het deadliften ben kijk ik naar het gewicht.
Ik doe precies hetzelfde. Tussen de sets door mensen aankijken. Het is menselijk andere personen aan te kijken in een directe omgeving. Bovendien zie ik af en toe iemand een interessante oefening uitvoeren waarnaar ik hem vraag na afloop van zijn training.

Verleden week weer een hindoestaan in de gym die de hele sportschool bij elkaar schreeuwt met elke rep, heb van niemand last in de gym maar deze gozer hoor je nog wanneer je in een andere zaal zit.

Wat bezielt iemand om keihard te gaan zitten beren in de sportschool? Heel de kleedkamer vergeven van de stank, ging bijna over m'n nek :-/

Een kerel bij mij in de sportschool die altijd 2 tot 3 toestellen tegelijk bezet houdt. Echt ALTIJD, elke spiergroep!

Ok, het is dan wel rustig, maar alsnog... Eerste keer dat ik 'm zag was ie bezig met bench press. Komt er een oud mannetje binnen die een van de cable cross toestellen wilt gaan gebruiken, roept die kerel meteen vanaf de bench "Hey, daar ben ik mee bezig!", terwijl ernaast een precies zelfde cable cross staat :rolleyes:

Een kerel bij mij in de sportschool die altijd 2 tot 3 toestellen tegelijk bezet houdt. Echt ALTIJD, elke spiergroep!

Ok, het is dan wel rustig, maar alsnog... Eerste keer dat ik 'm zag was ie bezig met bench press. Komt er een oud mannetje binnen die een van de cable cross toestellen wilt gaan gebruiken, roept die kerel meteen vanaf de bench "Hey, daar ben ik mee bezig!", terwijl ernaast een precies zelfde cable cross staat :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dan ga je toch op die andere cable cross

Jij mag helemaal niet zeiken je hebt 2(?!) cablecrosses in je gym!

De kerel was aan het benchen. Zijn opmerking bevatte een syntactische fout, waardoor de oude man simpelweg gebruik had kunnen maken van de cables.

Jij mag helemaal niet zeiken je hebt 2(?!) cablecrosses in je gym!

Eigenlijk 3 :trollface:

En sinds kort ook tweede bench press ;)

Ik heb zelf nog geen last van 'm gehad (al zal het er ooit wel van komen), maar ik irriteer me gewoon aan zijn houding; 2-3 apparaten bezet houden en moeilijk doen als anderen ook eens willen trainen :rolleyes:

Ik heb zelf nog geen last van 'm gehad (al zal het er ooit wel van komen), maar ik irriteer me gewoon aan zijn houding; 2-3 apparaten bezet houden en moeilijk doen als anderen ook eens willen trainen :rolleyes:
Is ook zwaar asociaal inderdaad.

Goeie gym heb je dan. Wij hebben 0 crossovers en maar 1 bp.

2 cross overs, 2 bp's.
Alleen gaan de dumbbells bij ons maar t/m 32 kg en de schijven t/m 20 kg en hebben geen handvaten :(

zit ik op het pec fly apparaat komt er een jongen naar me toe of ik op de ander wil gebruiken, ik vraag waarom, hij zegt nou ik ben deze aan het gebruiken. Hij kwam verdomme van een buikspier apparaat af om mij dit te vertellen, zegt hij ja ik gebruik ze allebei, en er stonden 2 pec fly apparaten, er lagen geen spullen van hem op of niets, rot toch op man.

4 bp's, waarvan eentje decline is. en 2 cable crosses
heerlijk :)

Terug
Naar boven