MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is netjes ja, al vraag ik me dan direct weer af waarom ze het zover hebben laten komen. Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af maarja, misschien een slechte periode en dan toch de knop om weten te zetten is natuurlijk wel knap!

Heb niet zoveel te zeuren over mijn gym eigenlijk 
Mensen die zitten te lullen en alleen maar komen lullen en voor zich uit zitten te staren.
Ik doe precies hetzelfde. Tussen de sets door mensen aankijken. Het is menselijk andere personen aan te kijken in een directe omgeving. Bovendien zie ik af en toe iemand een interessante oefening uitvoeren waarnaar ik hem vraag na afloop van zijn training.tussen m'n setjes door en zeker als ik zware setjes heb ga ik ook altijd staren, als ik aan het deadliften ben kijk ik naar het gewicht.

Een kerel bij mij in de sportschool die altijd 2 tot 3 toestellen tegelijk bezet houdt. Echt ALTIJD, elke spiergroep!
Ok, het is dan wel rustig, maar alsnog... Eerste keer dat ik 'm zag was ie bezig met bench press. Komt er een oud mannetje binnen die een van de cable cross toestellen wilt gaan gebruiken, roept die kerel meteen vanaf de bench "Hey, daar ben ik mee bezig!", terwijl ernaast een precies zelfde cable cross staat![]()
Een kerel bij mij in de sportschool die altijd 2 tot 3 toestellen tegelijk bezet houdt. Echt ALTIJD, elke spiergroep!
Ok, het is dan wel rustig, maar alsnog... Eerste keer dat ik 'm zag was ie bezig met bench press. Komt er een oud mannetje binnen die een van de cable cross toestellen wilt gaan gebruiken, roept die kerel meteen vanaf de bench "Hey, daar ben ik mee bezig!", terwijl ernaast een precies zelfde cable cross staat![]()
De kerel was aan het benchen. Zijn opmerking bevatte een syntactische fout, waardoor de oude man simpelweg gebruik had kunnen maken van de cables.Een kerel bij mij in de sportschool die altijd 2 tot 3 toestellen tegelijk bezet houdt. Echt ALTIJD, elke spiergroep!
Jij mag helemaal niet zeiken je hebt 2(?!) cablecrosses in je gym!

Is ook zwaar asociaal inderdaad.Eigenlijk 3
En sinds kort ook tweede bench press
Ik heb zelf nog geen last van 'm gehad (al zal het er ooit wel van komen), maar ik irriteer me gewoon aan zijn houding; 2-3 apparaten bezet houden en moeilijk doen als anderen ook eens willen trainen![]()
Eigenlijk 3
Ik heb zelf nog geen last van 'm gehad (al zal het er ooit wel van komen), maar ik irriteer me gewoon aan zijn houding; 2-3 apparaten bezet houden en moeilijk doen als anderen ook eens willen trainen![]()
Eigenlijk 3