XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Is inderdaad best chille gym :) Op het eerste gezicht is het zo'n standaard fitness sportschool, met veel apparaten voor zowel KT als cardio, maar er is een apart krachthok, en die is vrij hardk0r.

Dumbbells hebben we twee rekken van, een daarvan gaat sowieso tot 40kg, die andere tot 32 dacht ik (al kan ik toch nog niet zo zwaar :p )

zit ik op het pec fly apparaat komt er een jongen naar me toe of ik op de ander wil gebruiken, ik vraag waarom, hij zegt nou ik ben deze aan het gebruiken. Hij kwam verdomme van een buikspier apparaat af om mij dit te vertellen, zegt hij ja ik gebruik ze allebei, en er stonden 2 pec fly apparaten, er lagen geen spullen van hem op of niets, rot toch op man.

Had 'm mooi gezegd dat het goed met 'm is en lekker doorgegaan.
En damn, wat een dikke gyms hebben jullie allemaal zeg. Die van mij is echt mega-schraal.

Ja die van mij ook, skirste van het skirste man...
Maarja rondom mijn dorp is er niet echt iets fatsoenlijks te vinden, tenzij je 10 km wil fietsen ...

Had 'm mooi gezegd dat het goed met 'm is en lekker doorgegaan.
En damn, wat een dikke gyms hebben jullie allemaal zeg. Die van mij is echt mega-schraal.

had ik normaal gedaan, maar was echt in een klote bui dat ik er niet eens de moeite voor nam want dan kan ik af en toe een beetje te snel uit me slof schieten.

zit ik op het pec fly apparaat komt er een jongen naar me toe of ik op de ander wil gebruiken, ik vraag waarom, hij zegt nou ik ben deze aan het gebruiken. Hij kwam verdomme van een buikspier apparaat af om mij dit te vertellen, zegt hij ja ik gebruik ze allebei, en er stonden 2 pec fly apparaten, er lagen geen spullen van hem op of niets, rot toch op man.
Ik had hem op een vriendelijk doch dringende manier verzocht de ruimte snel te verlaten :rolleyes:

Dat de gym vandaag dicht is. Weer m'n schema in de war.
Lijkt me heerlijk om in een onbemande gym te trainen met een pasjessysteem oid zodat ik kan trainen wanneer ík wil.

wat doe je ook op een pec fly machine?

- Mensen die zich bemoeien met mijn training
- Mensen die op slippers trainen.
- Mensen die tegen me gaan praten, als ik aan het trainen ben.
- Mensen die je de hele tijd aankijken.
- Dikke mannen die zeggen dat ze powerlifters zijn
- Mannen die hun doelen aan mij komen vertellen, terwijl ze alleen maar staan te praten en ik ze nog nooit 1 gewicht heb zien heffen.
- De openingstijden van de gym waar ik zit.

- Mannen die hun doelen aan mij komen vertellen, terwijl ze alleen maar staan te praten en ik ze nog nooit 1 gewicht heb zien heffen.

Verder heb je 't wel leuk? :D

JK allemaal herkenbaar

je bent een vrouw dus mannen proberen je te versieren ofzo.

He brenda!
Wat doe jij op een bodybuilding forum! Je bent een boxer :mad:

:p

Dikke mannen die zeggen dat ze powerlifters zijn :D

Dat de gym vandaag dicht is. Weer m'n schema in de war.
Lijkt me heerlijk om in een onbemande gym te trainen met een pasjessysteem oid zodat ik kan trainen wanneer ík wil.

Doe zoals ik. Neem donderdag en zondag als rustdagen dan kom je met de meeste feestdagen vrij goed uit

Helemaal niks. :) Dumbbells tot 50kg, zooitje free weights, squatrek etc.
Mensen die serieus en zwaar trainen en sommige staan je aan te moedigen/op te fokken wanneer je zwaar gaat.

Afgelopen vrijdag avond was ook zo een dag, met z'n vieren in de gym.. Eigenaar had wat dikke platen van Metallica en Limp Bizkit opgezet en BAM beuken maar! :D

niet alle dikke mannen zijn powerlifters, maar alle powerlifters zijn wel dikke mannen.

• Like
Waarderingen: kix
Terug
Naar boven