niet alle dikke mannen zijn powerlifters, maar alle powerlifters zijn wel dikke mannen.
:d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet alle dikke mannen zijn powerlifters, maar alle powerlifters zijn wel dikke mannen.

Irritant? In mijn sportschool? ALLES!
-Geen squatrek!
-Geen buffe kerels waar ik iets van kan leren.
-Geen lekkere wijven.
-Geen olympische barbells.
-De vloer is parket, waardoor ik de gewichten altijd netjes op de grond moet leggen.
-Geen instructeurs die er iets van kennen.
-Nog 9 maanden abonnement![]()

kan zo 10 powerlifters opnoemen die een beter en droger fysiek hebben dan jij ooit zult hebben![]()

Wait a minute, that sounds familiar... Waar train jij?

Dat de gym vandaag dicht is. Weer m'n schema in de war.
Lijkt me heerlijk om in een onbemande gym te trainen met een pasjessysteem oid zodat ik kan trainen wanneer ík wil.
Gisteren vanwege hemelvaart heerlijk rustig, love it.Mooi is dat hè. De duurste machines worden altijd uit de rekken getrokken terwijl het enige wat iedereen wil een extra bench/squatrek/bankje. Ze snappen het gewoon echt niet.
) maar dan nog. Paar extra bankjes zou niet mis zijn.24/7 gymGisteren vanwege hemelvaart heerlijk rustig, love it.
Ja precies. Hoorde wel dat ze gaan uitbreiden, olympische platformen, boxjumps, kettlebells (yeaah) maar dan nog. Paar extra bankjes zou niet mis zijn.
24/7 gymGisteren vanwege hemelvaart heerlijk rustig, love it.
Ja precies. Hoorde wel dat ze gaan uitbreiden, olympische platformen, boxjumps, kettlebells (yeaah) maar dan nog. Paar extra bankjes zou niet mis zijn.
En welke gym zou dat zijn? Golds mag je eerder klagen over de db's dan de benches.
Dat hele kettlebell gebeuren snap ik echt niet. Tenzij je traint voor een andere sport waarbij je een beweging wil simuleren met gewicht (boxen ed) zie ik de meerwaarde er niet van in.
Maar jij hebt zeker een mooie gym man!
maar is wel gewoon relaxed trainen, eigenlijk alles wat je nodig hebt voor een goede workout.