Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Irritant? In mijn sportschool? ALLES!

-Geen squatrek!
-Geen buffe kerels waar ik iets van kan leren.
-Geen lekkere wijven.
-Geen olympische barbells.
-De vloer is parket, waardoor ik de gewichten altijd netjes op de grond moet leggen.
-Geen instructeurs die er iets van kennen.
-Nog 9 maanden abonnement :(

Irritant? In mijn sportschool? ALLES!

-Geen squatrek!
-Geen buffe kerels waar ik iets van kan leren.
-Geen lekkere wijven.
-Geen olympische barbells.
-De vloer is parket, waardoor ik de gewichten altijd netjes op de grond moet leggen.
-Geen instructeurs die er iets van kennen.
-Nog 9 maanden abonnement :(

zeggen dat je gaat verhuizen ofzo naar heel verwegistan, contract ontbinden.

Damn dat je uberhaupt een abbo bij die sportschool genomen heb :(

sowieso die ene pudzoniakski ofzo.

alsof ik serieus was :roflol:

nvm

Laatst bewerkt:
Tymen is dik

Wait a minute, that sounds familiar... Waar train jij?

Zelfde waar wij trainen volgens mij ;)

ze hebben sinds deze week nieuwe machines in het krachthonk gezet, alles staat nu nog dichter op elkaar. Er waren al zat machines, schaf dan gewoon een paar goede nieuwe benches aan. Nu zijn die nog de hele tijd bezet:mad:

Mooi is dat hè. De duurste machines worden altijd uit de rekken getrokken terwijl het enige wat iedereen wil een extra bench/squatrek/bankje. Ze snappen het gewoon echt niet.

Dat de gym vandaag dicht is. Weer m'n schema in de war.
Lijkt me heerlijk om in een onbemande gym te trainen met een pasjessysteem oid zodat ik kan trainen wanneer ík wil.

24/7 gym :D Gisteren vanwege hemelvaart heerlijk rustig, love it.

Mooi is dat hè. De duurste machines worden altijd uit de rekken getrokken terwijl het enige wat iedereen wil een extra bench/squatrek/bankje. Ze snappen het gewoon echt niet.

Ja precies. Hoorde wel dat ze gaan uitbreiden, olympische platformen, boxjumps, kettlebells (yeaah :banana:) maar dan nog. Paar extra bankjes zou niet mis zijn.

En welke gym zou dat zijn? Golds mag je eerder klagen over de db's dan de benches.

Ja precies. Hoorde wel dat ze gaan uitbreiden, olympische platformen, boxjumps, kettlebells (yeaah :banana:) maar dan nog. Paar extra bankjes zou niet mis zijn.

Dat hele kettlebell gebeuren snap ik echt niet. Tenzij je traint voor een andere sport waarbij je een beweging wil simuleren met gewicht (boxen ed) zie ik de meerwaarde er niet van in.
Maar jij hebt zeker een mooie gym man!

24/7 ? waar is die gym dan ??

• Like
Waarderingen: kix
En welke gym zou dat zijn? Golds mag je eerder klagen over de db's dan de benches.

Wat is er dan met de DB's? Gewichten zijn altijd wel beschikbaar maar dan heb je geen bankje om ze te gebruiken.

Dat hele kettlebell gebeuren snap ik echt niet. Tenzij je traint voor een andere sport waarbij je een beweging wil simuleren met gewicht (boxen ed) zie ik de meerwaarde er niet van in.
Maar jij hebt zeker een mooie gym man!

Kettlebells zijn leuk voor de afwisseling om een keer mee te trainen, maar zal er niet vol gebruik van maken denk ik. Ben wel heel erg blij dat ze boxjumps gaan aanschaffen, wacht ik al best wel lang op en bij m'n oude gym hadden ze het ook niet.

24/7 ? waar is die gym dan ??

Golds Gym Nieuwegein. Lijkt totaal niet op de Golds van Venice Beach enzo ;) maar is wel gewoon relaxed trainen, eigenlijk alles wat je nodig hebt voor een goede workout.

• Like
Waarderingen: brwa
Terug
Naar boven