Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Omdat ze gaar zijn, en het zwaarste setje stopt bij 42 kg. De rest is al kapot gegooit.

Heb tot op heden nog niet erg lang hoeven te wachten om ergens gebruik van te maken. Behalve powerrack die door alle ehero's als chin en curl rack gebruikt wordt.

Kettlebells zijn leuk voor de afwisseling om een keer mee te trainen, maar zal er niet vol gebruik van maken denk ik. Ben wel heel erg blij dat ze boxjumps gaan aanschaffen, wacht ik al best wel lang op en bij m'n oude gym hadden ze het ook niet.

Je kan ook schijven opstapelen en daar op springen ;)
Maar goed, dat soort oefeningen doe ik toch nooit. Zou blijer zijn met een squat/powerrack erbij.

Omdat ze gaar zijn, en het zwaarste setje stopt bij 42 kg. De rest is al kapot gegooit.

Bij ons lopen ze tot 40 kg maar pleurt ook bijna uit mekaar. Niet omdat men ermee gooit, gewoon omdat het oude troep is en de sportschooleigenaar nog gieriger is dan een jood.
Ik zeg je wel, de dag dat een dumbbell uit elkaar flikkert en ik me bezeer dat wat ik nog in m'n handen heb door de spiegel gaat.

Heb tot op heden nog niet erg lang hoeven te wachten om ergens gebruik van te maken. Behalve powerrack die door alle ehero's als chin en curl rack gebruikt wordt.

Ik til nog niet zo zwaar dus ik heb daar geen last van :D

Ook niet op maandag/dinsdag? Train ook voornamelijk benen op maandag omdat het squatrek 99% van de tijd wel vrij is. Haat het ook als er zo'n curlmonkey BB curls gaat doen in het squatrek als ik wil squatten.

Je kan ook schijven opstapelen en daar op springen ;)
Maar goed, dat soort oefeningen doe ik toch nooit. Zou blijer zijn met een squat/powerrack erbij.

Staat een beetje onstabiel als je ze meer dan een halve meter opstapelt denk ik ;)

Laatst bewerkt:
Wat is er dan met de DB's? Gewichten zijn altijd wel beschikbaar maar dan heb je geen bankje om ze te gebruiken.

Kettlebells zijn leuk voor de afwisseling om een keer mee te trainen, maar zal er niet vol gebruik van maken denk ik. Ben wel heel erg blij dat ze boxjumps gaan aanschaffen, wacht ik al best wel lang op en bij m'n oude gym hadden ze het ook niet.

Golds Gym Nieuwegein. Lijkt totaal niet op de Golds van Venice Beach enzo ;) maar is wel gewoon relaxed trainen, eigenlijk alles wat je nodig hebt voor een goede workout.

nice,almere is wel beetje te ver voor mij .
Spijtig dat er in belgie niet zo'n gym is .

Zit ik Dumbbell benchpress te doen, komt zo'n oud vrouwtje op het bankje naast mij zitten, en ik rook gewoon al de rooklucht op 10 meter afstand, gatver.

En iedereen die mij(en anderen) hele tijd lopen aan te kijken. In mijn sportschool is dit alleen maar het geval; ik hoef maar een keer in de richting van de ecto's te kijken en ze kijken allemaal weg... Nooit iemand zien squatten ofzo?

Mensen die tijdens hun training even naar buiten gaan om te roken...

Mensen die je uit het niets gaan spotten, zo dat je niks zelf meer doet.

De sportschool die deze week van woensdag t/m zaterdag dicht is ivm leggen van een nieuwe vloer :mad:

tijdens t trainen?

mind = blown

Chopperbob :D

Zelfde waar wij trainen volgens mij ;)

ze hebben sinds deze week nieuwe machines in het krachthonk gezet, alles staat nu nog dichter op elkaar. Er waren al zat machines, schaf dan gewoon een paar goede nieuwe benches aan. Nu zijn die nog de hele tijd bezet:mad:

Hij heeft het me in een karma bericht verteld waar hij trainde, was niet bij ons :(

Ik vind die nieuwe opstelling echt ideaal ! De nieuwe apparaten heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar dat komt zaterdag wel denk.

Enige nadeel aan deze opstelling is dat je geen fatsoenlijke rondjes meer kan maken voor lunges / farmers.

Alex1606 zei:
Ja precies. Hoorde wel dat ze gaan uitbreiden, olympische platformen, boxjumps, kettlebells (yeaah :banana:) maar dan nog. Paar extra bankjes zou niet mis zijn.

w8 wuuuutttt??? Serieus? Naiceeeee. Dus daarom zaten ze die andere panden te bekijken (die marokaanse/turkse garage is weg).

Jij traint dus ook bij golds? of lees ik het nou verkeerd?

De dumbbells zijn wel een beetje vaag ja, maar je kan ze makkelijk weer vastdraaien en dan zijn we weer helemaal in orde.

Ik snap het probleem niet helemaal als mensen in het powerrack gaan curlen of optrekken, je kan toch gewoon vragen of je tussendoor kan squatten? Is tegen mij nog nooit nee gezegd. Meestal gaan ze zelfs ergens anders curlen of een andere oefening doen.

Laatst bewerkt:
Ik train bij golds ja.

Als je aan het squatten bent en je een stukje vel van je hand tussen het rack en de bar komt als je hem wil terugleggen.:(

nice,almere is wel beetje te ver voor mij .
Spijtig dat er in belgie niet zo'n gym is .

Is in Nieuwegein (Utrecht), niet in Almere ;)

Ik snap het probleem niet helemaal als mensen in het powerrack gaan curlen of optrekken, je kan toch gewoon vragen of je tussendoor kan squatten? Is tegen mij nog nooit nee gezegd. Meestal gaan ze zelfs ergens anders curlen of een andere oefening doen.

Vind het gewoon gay dat iemand in een squatrek curlt, is ie niet voor gemaakt :p

Terug
Naar boven