Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kettlebells zijn leuk voor de afwisseling om een keer mee te trainen, maar zal er niet vol gebruik van maken denk ik. Ben wel heel erg blij dat ze boxjumps gaan aanschaffen, wacht ik al best wel lang op en bij m'n oude gym hadden ze het ook niet.
Omdat ze gaar zijn, en het zwaarste setje stopt bij 42 kg. De rest is al kapot gegooit.
Omdat ze gaar zijn, en het zwaarste setje stopt bij 42 kg. De rest is al kapot gegooit.
Heb tot op heden nog niet erg lang hoeven te wachten om ergens gebruik van te maken. Behalve powerrack die door alle ehero's als chin en curl rack gebruikt wordt.
Je kan ook schijven opstapelen en daar op springen![]()
Maar goed, dat soort oefeningen doe ik toch nooit. Zou blijer zijn met een squat/powerrack erbij.

Wat is er dan met de DB's? Gewichten zijn altijd wel beschikbaar maar dan heb je geen bankje om ze te gebruiken.
Kettlebells zijn leuk voor de afwisseling om een keer mee te trainen, maar zal er niet vol gebruik van maken denk ik. Ben wel heel erg blij dat ze boxjumps gaan aanschaffen, wacht ik al best wel lang op en bij m'n oude gym hadden ze het ook niet.
Golds Gym Nieuwegein. Lijkt totaal niet op de Golds van Venice Beach enzomaar is wel gewoon relaxed trainen, eigenlijk alles wat je nodig hebt voor een goede workout.
Ik til nog niet zo zwaar dus ik heb daar geen last van![]()
)
En dan met die rooklucht terug naar binnen komen om mij te vergassen.Mensen die tijdens hun training even naar buiten gaan om te roken...

Mensen die tijdens hun training even naar buiten gaan om te roken...
No shit?! Srs? WTF. Ik rook ook wel wat maar rond mijn training dus echt helemaal niks.

Zelfde waar wij trainen volgens mij![]()
ze hebben sinds deze week nieuwe machines in het krachthonk gezet, alles staat nu nog dichter op elkaar. Er waren al zat machines, schaf dan gewoon een paar goede nieuwe benches aan. Nu zijn die nog de hele tijd bezet![]()

Alex1606 zei:Ja precies. Hoorde wel dat ze gaan uitbreiden, olympische platformen, boxjumps, kettlebells (yeaah) maar dan nog. Paar extra bankjes zou niet mis zijn.
Serieus? Naiceeeee. Dus daarom zaten ze die andere panden te bekijken (die marokaanse/turkse garage is weg).Omdat ze gaar zijn, en het zwaarste setje stopt bij 42 kg. De rest is al kapot gegooit.
Heb tot op heden nog niet erg lang hoeven te wachten om ergens gebruik van te maken. Behalve powerrack die door alle ehero's als chin en curl rack gebruikt wordt.
nice,almere is wel beetje te ver voor mij .
Spijtig dat er in belgie niet zo'n gym is .

Ik snap het probleem niet helemaal als mensen in het powerrack gaan curlen of optrekken, je kan toch gewoon vragen of je tussendoor kan squatten? Is tegen mij nog nooit nee gezegd. Meestal gaan ze zelfs ergens anders curlen of een andere oefening doen.

Mensen die je uit het niets gaan spotten, zo dat je niks zelf meer doet.