Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ben niet zoveel in rdam in 'offseason'. Dan moet er gewerkt worden.

Een of andere gek 40kg bij 1.90 ofzo die een veelte grote mond had over wie hij allemaal wel niet zou klappen, En hij wist toevallig ook alles over trainen.
Ik was al chagrijnig en moest ik ook nog naar zijn gezeik luisteren.

Ik voel me altijd ongeveer zo als ik het over trainen en voeding heb. Vind ik mezelf te ecto voor om dat goed te kunnen verdedigen :o.

een of ander r*tard (michelin mannetje lookalike) tegen z'n ecto maatjes "die trenbolone doet het goed man!"

Ik ergerde me weer kapot dat een godsverschrikkelijk lekkere chick er vanochtend weer niet was, gewoonlijk is ze er altijd op zaterdagochtend.
Misschien ging m'n workout daarom k*t, miste de test piek. :D

Of je doet te lang al aan no-fap en is je test daarom weg :D

werd ff getrolled door nitwit :(

Wees blij dat 1 vrouw je aand8 geeft :trollface:

Drukte vind ik over het algemeen ook irritant.

r**ards die alleen machine oefeningen doen en zich al heel wat vinden als ze bicep curls doen in de free-weight sectie..

zo had ik laatst 2 ecto's in het free-weight gedeelte waar ik aan het deadliften was.. die lui zaten mij raar aan te kijken alsof zwaar trainen debiel is.

ze wilde nog wat borst trainen nadat ze bicep curls hadden gedaan zegt de ene ecto tegen de anderen:
"laten we die machine anders doen waar je die rolle naar elkaar toebeweegt (peck-deck) die vind ik altijd wel lekker"

morrons.. zulke types zullen nooit resultaat boeken..trainen niet zwaar genoeg omdat ze bang zijn dat ze anders moe worden..of raar kijken...zucht

heb niks tegen ecto's maar wel tegen dat soort maloten

r**ards die alleen machine oefeningen doen en zich al heel wat vinden als ze bicep curls doen in de free-weight sectie..

zo had ik laatst 2 ecto's in het free-weight gedeelte waar ik aan het deadliften was.. die lui zaten mij raar aan te kijken alsof zwaar trainen debiel is.

ze wilde nog wat borst trainen nadat ze bicep curls hadden gedaan zegt de ene ecto tegen de anderen:
"laten we die machine anders doen waar je die rolle naar elkaar toebeweegt (peck-deck) die vind ik altijd wel lekker"

morrons.. zulke types zullen nooit resultaat boeken..trainen niet zwaar genoeg omdat ze bang zijn dat ze anders moe worden..of raar kijken...zucht

heb niks tegen ecto's maar wel tegen dat soort maloten

weet je nooit, zijn gewoon beginners die niks afweten van BB'n, zo zijn vele hier gestart en later zijn ze serieus geworden en wat opzoekwerk gedaan hoe je degelijk moet trainen.

Ja een jaar geleden was ik ook zo bezig, wist niet eens wat squat of DL was, en dat commentaar mag je weglaten egotripper

Terug
Naar boven