Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahah waarom nou weer egotripper? Als iemand een groot ego heeft en niks van anderen aanneemt ben jij het wel.
Als de volgorde en de spiergroep voor jou er toch niet toe doen laat me dan met rust !!!!!!!!irritatie nummer 1? -> gasten die je tijdens je oefening (voorbeeld pec deck en bij voorkeur 4e of 5e rep) vragen of je nog veel moet. Als je dan zegt: Nog 2 setjes en je daarna ziet dat ze hamstring curls gaan doen. WtfAls de volgorde en de spiergroep voor jou er toch niet toe doen laat me dan met rust !!!!!!!!
gewoon keihard blaffen in hun faceJa een jaar geleden was ik ook zo bezig, wist niet eens wat squat of DL was, en dat commentaar mag je weglaten egotripper

Ligt er alleen aan hoelang het duurt, eerste 8 weken zat ik ook beachboy te zijn op de pec deck/leg press omdat dat simpelweg in mijn schema stond... maar als je je er even in verdiept kom je al snel uit bij squat/fly's etc... maargoed je hebt dus mensen die graag gespierd willen worden maar de moeite niet nemen om zich erin te verdiepen/de compounds laten staan dat zijn wel malloten![]()
Draag wat bij tot het topic i.p.v. hier te komen om alleen maar iemand af te breken kleuter, get a life.

Ja serieus. Mensen die dan 2 spiergroepen pakken, en na 1 spiergroep gauw naar buiten gaan om 1 á 2 sigaretjes te roken...![]()
Draag wat bij tot het topic i.p.v. hier te komen om alleen maar iemand af te breken kleuter, get a life.

Guys. De titel was IN de sportschool. Bjorn drinkt, net als ik, errrrrug veel nespresso.

als ik dit topic in de sportschool aan het lezen ben en dan weer een post van BjornG zie.
dat vind ik irritant IN de sportschool.