Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Hahah waarom nou weer egotripper? Als iemand een groot ego heeft en niks van anderen aanneemt ben jij het wel.

r**ards die in het squatrek/kooi gaan benchen, omdat daar vangers zitten (WTFFFFFFFFFFFF!)
en dat op MIJN benen dag ?

ben heel irritant voor hem gaan zitten, en na zn eerste setje al gevraagd hoeveel hij moet doen. gast wist opeens heel snel de richting van een bankdruk :)

problem solved

Irritatie nummer 1? -> gasten die je tijdens je oefening (voorbeeld Pec Deck en bij voorkeur 4e of 5e rep) vragen of je nog veel moet. Als je dan zegt: nog 2 setjes en je daarna ziet dat ze hamstring curls gaan doen. WTF??? Als de volgorde en de spiergroep voor jou er toch niet toe doen laat me dan met rust !!!!!!!!

irritatie nummer 1? -> gasten die je tijdens je oefening (voorbeeld pec deck en bij voorkeur 4e of 5e rep) vragen of je nog veel moet. Als je dan zegt: Nog 2 setjes en je daarna ziet dat ze hamstring curls gaan doen. Wtf??? Als de volgorde en de spiergroep voor jou er toch niet toe doen laat me dan met rust !!!!!!!!

:D gewoon keihard blaffen in hun face

Je kent het? Ik maak altijd de afweging of ik m'n sets onderbreek door naar die hamstring curl bank te lopen of te focussen op m'n work out. Tot nu toe heb ik altijd voor het laatste gekozen. Maar je hebt gelijk. Als je niet blaft zal er ook niks veranderen. Wraffffff!

• Like
Waarderingen: kix
Ja een jaar geleden was ik ook zo bezig, wist niet eens wat squat of DL was, en dat commentaar mag je weglaten egotripper

Ligt er alleen aan hoelang het duurt, eerste 8 weken zat ik ook beachboy te zijn op de pec deck/leg press omdat dat simpelweg in mijn schema stond... maar als je je er even in verdiept kom je al snel uit bij squat/fly's etc... maargoed je hebt dus mensen die graag gespierd willen worden maar de moeite niet nemen om zich erin te verdiepen/de compounds laten staan dat zijn wel malloten ;)

Ligt er alleen aan hoelang het duurt, eerste 8 weken zat ik ook beachboy te zijn op de pec deck/leg press omdat dat simpelweg in mijn schema stond... maar als je je er even in verdiept kom je al snel uit bij squat/fly's etc... maargoed je hebt dus mensen die graag gespierd willen worden maar de moeite niet nemen om zich erin te verdiepen/de compounds laten staan dat zijn wel malloten ;)

juist en dat was waar ik op doelde..mensen die compounds laten staan omdat isolatie oefeningen op machines "makkelijker" of "fijner" zouden zijn...

---------- Post toegevoegd Sun 20 May 2012 om 14:06 ----------

btw nog een andere :P

iemand die ik ken van school zie ik tegenwoordig ook wel eens bij mij op de sportschool.

die zie ik ook alleen apparaten doen.. dus ik vertelde hem dat free-weight oefeningen en het liefst compound exercises veel effectiever zijn..

zijn reactie: ja ik begin eerst rustig aan op de apparaten..dan doe ik dat andere later wel als ik wat sterker ben.

(zucht)

Ja dat zegt echt werkelijk iedereen die op de machines zit. 'Ik wil eerst rustig beginnen.' of 'Ik wil niet gespierd worden'.

Ja serieus. Mensen die dan 2 spiergroepen pakken, en na 1 spiergroep gauw naar buiten gaan om 1 á 2 sigaretjes te roken...???

Haha ik zag dat toevallig laatst 2 jongens doen daar. Stonden eerst toen ik aankwam rijden al voor de deur te roken en later gingen ze weer tussendoor 1tje roken.

Mensen die aan het squatten zijn in het squatrek als ik biceps curls wil doen. :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Guys. De titel was IN de sportschool. Bjorn drinkt, net als ik, errrrrug veel nespresso.

als ik dit topic in de sportschool aan het lezen ben en dan weer een post van BjornG zie.
dat vind ik irritant IN de sportschool.

Nog eentje meer voor op de negeerlijst, online bullies never know when to stop

Terug
Naar boven