XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

lol..

het lijkt er idd op alsof de titel is veranderd naar :

Wat vind jij iritant aan BjornG op dutchbodybuilding.com ?

:roflol:

iemand een korte analyse van bjornG? interessant persoon?

Probeer gewoon wat persoonlijke ervaring mee te delen en dingen die ik al gelezen heb, maar zijn niet altijd op wetenschappelijke feiten gebasseerd en wordt daarom nogal hard afgestraft telkens.

In de fitness waar ik ga is er iemand en die houdt bijna altijd 4 toestellen bezet voor een lange tijd :/ en mensen die naar me kijken :/

eerder irritant dan interessant.
ecto die 2 maanden traint en zichzelf heel breed vind (heeft die letterlijk in dit topic of in een andere in dit forum gezegd) is een kloontje van een andere account waarop die zo hard had gefaalt dat die deze maar heeft gemaakt

eerst zichzelf heel breed noemen en zeggen dat mensen in de sportschool hem miren en dan niet met foto's komen :roflol:

ook denkt hij dat hij alle kennis van de wereld over bb bezit en praat graag in elk topic over zichzelf en zijn avonturen in de sportschool

Gewoon een k*t ventje met k*t advies.

Waarom reageren jullie er allemaal op dan? Lekker negeren :p

Beetje hetzelfde als teamsjonnie in zijn goede tijd, je moet er wel op ingaan.

maar zijn niet altijd op wetenschappelijke feiten gebasseerd en wordt daarom nogal hard afgestraft telkens.

Het probleem met jou is dat hetgeen je beweert NOCH op wetenschappelijke feiten, NOCH op eigen ervaring (want je traint nog niet lang) is gebaseerd. Dus waar komt al die kennis dan zogezegd vandaan?

Dat je niet lang traint, en dus nog niet veel ervaring hebt is op zich niets mis mee. Het probleem is dat je altijd doet alsof je tientallen jaren ervaring hebt als pro.

Ikzelf train ook nog niet lang (sinds oktober), en ik ga dan ook niet overal beweren dat bepaalde dingen zeker werken "want ik heb het zelf ondervonden". Doe zoals ik en vele andere beginners, en beperk je wat meer tot het lezen ipv je "kennis" per se door iedereens strot te willen rammen.

Heeft ie al van mij gekregen ;)

Haters die uit onwetendheid om oefeningen gaan lachen.

Terug
Naar boven