Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik schiet soms in de lach als ik mijn kop in de spiegel zie bij shrugs

Haters die uit onwetendheid om oefeningen gaan lachen.

in me log heb ik uitgelegd welke oefening ik toen deed 
Ik vind het irritant als ze beginnen stoer doen en dreigen om te slaan

Twee macho ventjes op een scooter gaan bankdrukken met stang en 10 kg aan iedere kant, nog maar een schijf van 5 erbij. ik kijk vanuit mijn ooghoeken mee en zie op het moment dat ze klaar zijn die 2 schijven van 5 kg op de grond gooien, ja echt gooien alsof het schijven van 25 kg zijn.
Ik zeg er iets van, op wat ik een normale manier vond dat ze wel met spullen van een ander aan het gooien zijn, nog niets eens doelend op het gewicht zelf
Krijg ik me daar een grote bek zeg, daar lusten de honden geen brood van.
Ik kwam volgens hun provocerend over en ik moest maar respect hebben voor hun, heb me omgedraaid en mijn setje legpress maar afgemaakt......... even later Nickelson jasjes en petjes op, weg op het scootertje. Stelletje losers.
.
.Ah, airco.Ter plekke een nekslag.
Waar ik me op het moment aan irriteer is de benauwdheid in de sportschool.

Fuarking drukte. In de winter zat ik soms helemaal alleen in de gym en nu moet ik wachten voor 'n bench.
even later Nickelson jasjes en petjes op, weg op het scootertje. Stelletje losers.

superdude season is open de 8 t\m 14kg db's zijn zeker ook constant bezet?

Twee macho ventjes op een scooter gaan bankdrukken met stang en 10 kg aan iedere kant, nog maar een schijf van 5 erbij. ik kijk vanuit mijn ooghoeken mee en zie op het moment dat ze klaar zijn die 2 schijven van 5 kg op de grond gooien, ja echt gooien alsof het schijven van 25 kg zijn.
Ik zeg er iets van, op wat ik een normale manier vond dat ze wel met spullen van een ander aan het gooien zijn, nog niets eens doelend op het gewicht zelf
Krijg ik me daar een grote bek zeg, daar lusten de honden geen brood van.
Ik kwam volgens hun provocerend over en ik moest maar respect hebben voor hun, heb me omgedraaid en mijn setje legpress maar afgemaakt......... even later Nickelson jasjes en petjes op, weg op het scootertje. Stelletje losers.
wtf ziek zaten ze op hun scooter te bankdrukken? hoe hebben ze die scooter naar binnen gekregen dan?

wtf ziek zaten ze op hun scooter te bankdrukken? hoe hebben ze die scooter naar binnen gekregen dan?
Ik moest lachen. Scooterdrukken jeweet.Whaha ik ook. Of denk "gelukkig ben ik de enige die het ziet".Ik schiet soms in de lach als ik mijn kop in de spiegel zie bij shrugs![]()