AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Meestal shrugs :D

Ik vind het irritant als ze beginnen stoer doen en dreigen om te slaan

mensen die meer op andere letten dan op hun oefeningen
en
mensen die meer flexen dan gewichten verplaatsen.

mensen die 2 week trainen, en dan denken dat ze mij kunnen vertellen hoe ik trainen moet.

Twee macho ventjes op een scooter gaan bankdrukken met stang en 10 kg aan iedere kant, nog maar een schijf van 5 erbij. ik kijk vanuit mijn ooghoeken mee en zie op het moment dat ze klaar zijn die 2 schijven van 5 kg op de grond gooien, ja echt gooien alsof het schijven van 25 kg zijn.
Ik zeg er iets van, op wat ik een normale manier vond dat ze wel met spullen van een ander aan het gooien zijn, nog niets eens doelend op het gewicht zelf ;)
Krijg ik me daar een grote bek zeg, daar lusten de honden geen brood van.
Ik kwam volgens hun provocerend over en ik moest maar respect hebben voor hun, heb me omgedraaid en mijn setje legpress maar afgemaakt......... even later Nickelson jasjes en petjes op, weg op het scootertje. Stelletje losers.

Twee macho ventjes op een scooter gaan bankdrukken met stang en 10 kg aan iedere kant, nog maar een schijf van 5 erbij. ik kijk vanuit mijn ooghoeken mee en zie op het moment dat ze klaar zijn die 2 schijven van 5 kg op de grond gooien, ja echt gooien alsof het schijven van 25 kg zijn.
Ik zeg er iets van, op wat ik een normale manier vond dat ze wel met spullen van een ander aan het gooien zijn, nog niets eens doelend op het gewicht zelf ;)
Ik kwam volgens hun provocerend over en ik moest maar respect hebben voor hun, heb me omgedraaid en mijn setje legpress maar afgemaakt......... even later Nickelson jasjes en petjes op, weg op het scootertje. Stelletje losers.

Ter plekke een nekslag :mad:.

Waar ik me op het moment aan irriteer is de benauwdheid in de sportschool :o.

Fuarking drukte. In de winter zat ik soms helemaal alleen in de gym en nu moet ik wachten voor 'n bench.

superdude season is open de 8 t\m 14kg db's zijn zeker ook constant bezet?

Jep idd, alhoewel dat er ook een paar beesten zitten nu die er anders niet waren. Zag iemand gisteren 160kg benchen, heb ik nog nooit eerder gezien zoveel gewicht :)

wtf ziek zaten ze op hun scooter te bankdrukken? hoe hebben ze die scooter naar binnen gekregen dan?

• Like
Waarderingen: Fex
2 mocro's van 60 kg die ik zag grinniken toen ik bij 120 dl mn riem omdeed
maar dan wel staren bij 150 :o

Mensen die hun nagels afbijten...dan zie je naast het toestel zo'n afgescheurde/gebeten nagel liggen :/ ranzige hoop

Terug
Naar boven