djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon boos aankijken kerel.
He brenda!
Wat doe jij op een bodybuilding forum! Je bent een boxer
![]()

Ik ben inmiddels meer te vinden bij het fitness gedeelte dan bij de Dojo![]()

oude gasten die na dousche in kleedkamer rondlopen alsof ik hun lul MOET zien.
lijkt alsof ze express zo lang mogelijk over doen hun onderbroek aan te doen.

Ik sta altijd naakt voor de spiegel te flexen.
---------- Post added 24 May 2012 at 14:41 ----------
Keertje samen trainen Numba?

Vandaag tijdens het benchen zitten staren naar een wijf die triceps-oefeningen aan het doen was. Een spaans mokkel dat er niet al te slecht uitzag, tot ze haar armen naar boven deed: meer okselhaar dan mezelf
Hoe ranzig het ook was, ik kon op één of andere manier niet stoppen met ernaar te staren![]()
Een gast die godver zit te sissen als een ratelslang bij ieder (opwarm)setje, en dan stoppen bij 30 kilo benchen... Godver me hele focus weg.
net zoiets als dat die scott herman ook doet? Dat is ook net een leeg lopende balzak.. 
Twee macho ventjes op een scooter gaan bankdrukken met stang en 10 kg aan iedere kant, nog maar een schijf van 5 erbij. ik kijk vanuit mijn ooghoeken mee en zie op het moment dat ze klaar zijn die 2 schijven van 5 kg op de grond gooien, ja echt gooien alsof het schijven van 25 kg zijn.
Ik zeg er iets van, op wat ik een normale manier vond dat ze wel met spullen van een ander aan het gooien zijn, nog niets eens doelend op het gewicht zelf
Krijg ik me daar een grote bek zeg, daar lusten de honden geen brood van.
Ik kwam volgens hun provocerend over en ik moest maar respect hebben voor hun, heb me omgedraaid en mijn setje legpress maar afgemaakt......... even later Nickelson jasjes en petjes op, weg op het scootertje. Stelletje losers.
50 kilotjes bench pressen en stoer doen ik zou me dood schamen 
IdemIk vind het irritant dat mensen hun penis in mijn nek leggen als ik aan het squaten ben
oude gasten die na dousche in kleedkamer rondlopen alsof ik hun lul MOET zien.
lijkt alsof ze express zo lang mogelijk over doen hun onderbroek aan te doen.

Ik vind het irritant dat mensen hun penis in mijn nek leggen als ik aan het squaten ben

Mensen die hun nagels afbijten...dan zie je naast het toestel zo'n afgescheurde/gebeten nagel liggen :/ ranzige hoop

Dat is toch juist mega efficient. Knal 160 kg op dat ding, de een doet een 80 kg bench press, de ander een 80 kg bent over row. En dat allemaal in 1 setje!!!*afgelopen woensdag*
eerst komen dr 2 superdudes aan gaan ze "bankdrukken" 90grd elleboog buiging komen ze niet ins in de buurt van, laat staan dichtbij de borst. Vervolgens knallen ze er 90kg op als superecto's en gaat de kerel erboven hangen begint ie lekker z'n rug te trainen terwijl de ander borst doet, misschien het nieuwe multifunctionele trainen maar komop zeg.