XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Snikheet in de gym.. De airco hadden ze pas veel te laat op de avond aangedaan volgens mij, tja dan is het natuurlijk al te laat om zo'n grote ruimte te koelen.. De verlichting viel ook nog twee keer uit, een van de loopbanden veroorzaakte blijkbaar kortsluiting :D

het was ****ing benauwd in de aclo..volgens mij hebben die lui nog nooit gehoord van airco...het was binnen even heet als buiten.

Vandaag me hele shirt donkerblauw gezweet omdat er geen airco is in de gym :(.

oude gasten die na dousche in kleedkamer rondlopen alsof ik hun lul MOET zien.
lijkt alsof ze express zo lang mogelijk over doen hun onderbroek aan te doen.

Ik sta altijd naakt voor de spiegel te flexen.

:trollface:

---------- Post added 24 May 2012 at 14:41 ----------

Keertje samen trainen Numba?

Vandaag tijdens het benchen zitten staren naar een wijf die triceps-oefeningen aan het doen was. Een spaans mokkel dat er niet al te slecht uitzag, tot ze haar armen naar boven deed: meer okselhaar dan mezelf :eek:

Hoe ranzig het ook was, ik kon op één of andere manier niet stoppen met ernaar te staren :o

Vandaag tijdens het benchen zitten staren naar een wijf die triceps-oefeningen aan het doen was. Een spaans mokkel dat er niet al te slecht uitzag, tot ze haar armen naar boven deed: meer okselhaar dan mezelf :eek:

Hoe ranzig het ook was, ik kon op één of andere manier niet stoppen met ernaar te staren :o

I have the weirdest boner right now.

Een gast die godver zit te sissen als een ratelslang bij ieder (opwarm)setje, en dan stoppen bij 30 kilo benchen... Godver me hele focus weg.

Twee macho ventjes op een scooter gaan bankdrukken met stang en 10 kg aan iedere kant, nog maar een schijf van 5 erbij. ik kijk vanuit mijn ooghoeken mee en zie op het moment dat ze klaar zijn die 2 schijven van 5 kg op de grond gooien, ja echt gooien alsof het schijven van 25 kg zijn.
Ik zeg er iets van, op wat ik een normale manier vond dat ze wel met spullen van een ander aan het gooien zijn, nog niets eens doelend op het gewicht zelf ;)
Krijg ik me daar een grote bek zeg, daar lusten de honden geen brood van.
Ik kwam volgens hun provocerend over en ik moest maar respect hebben voor hun, heb me omgedraaid en mijn setje legpress maar afgemaakt......... even later Nickelson jasjes en petjes op, weg op het scootertje. Stelletje losers.

:roflol: 50 kilotjes bench pressen en stoer doen ik zou me dood schamen :roflol:

Ik vind het irritant dat mensen hun penis in mijn nek leggen als ik aan het squaten ben

Ging een keer mijn bidon vullen en d'r kwam een gast binnen die gewoon zijn broek uit deed, aan zijn *** krabde en weer wegging. In de spiegel zag ik zijn vieze platte reet. Daarna heb ik hem niet meer aangekeken of gedag gewenst. :o

*afgelopen woensdag*
eerst komen dr 2 superdudes aan gaan ze "bankdrukken" 90grd elleboog buiging komen ze niet ins in de buurt van, laat staan dichtbij de borst. Vervolgens knallen ze er 90kg op als superecto's en gaat de kerel erboven hangen begint ie lekker z'n rug te trainen terwijl de ander borst doet, misschien het nieuwe multifunctionele trainen maar komop zeg.
Dat is toch juist mega efficient. Knal 160 kg op dat ding, de een doet een 80 kg bench press, de ander een 80 kg bent over row. En dat allemaal in 1 setje!!! :eek:

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 00:52 ----------

Hilarisch trouwens: een hoop gekreun en gesteun bij een dumbbell curl met 10 kg..... :o

Terug
Naar boven