Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Als dat voor die persoon toch zwaar is, waarom hilarisch?

Dat is toch juist mega efficient. Knal 160 kg op dat ding, de een doet een 80 kg bench press, de ander een 80 kg bent over row. En dat allemaal in 1 setje!!! :eek:

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 00:52 ----------

Hilarisch trouwens: een hoop gekreun en gesteun bij een dumbbell curl met 10 kg..... :o

Tja, dat gekreun en gesteun.. Als het nou bv een allerlaatstevan een dropset is, net dat laatste beetje eruit rammen, kan het alsnog zwaar zijn.
Ik snap nooit zo waarom mensen een probleem hebben met geluid maken.. Voor de één is 10 kg zwaar, voor de ander 30. Zolang iemand zo hard traint als ie kan maakt 't mij niet uit of ie geluid maakt.
Geluid maken voor de show is een ander verhaal.

Ik maak ook echt wel geluid als ik tot (of in) het gaatje ga :D

Oh ja tuurlijk! Maar zo had ik m ook niet bedoeld. Er mist een beetje context. Als in brede baasjes die bij de eerste rep met (je zou voor hen denken relatief licht gewicht) al een hele cd op kunnen nemen ;)

Hehe goed zo mack10 ;)

Oh ja tuurlijk! Maar zo had ik m ook niet bedoeld. Er mist een beetje context. Als in brede baasjes die bij de eerste rep met (je zou voor hen denken relatief licht gewicht) al een hele cd op kunnen nemen ;)

Hehe goed zo mack10 ;)

Vooral lachwekkend dus :D

Bij ons zit er ook een gast, 1.75 denk ik en gewoon natural ripped. Ik ben toch wel een stuk buffer in vergelijking, maar die gast benched gewoon 8x130 alsof het niks is :eek: Echt zo'n pezig type die in de bouw werkt ofzo... ****ing beest qua kracht! Dat is best irritant, maar goed desalniettemin zeker respect voor die kerel!

Dat die dicht is vandaag en morgen ...

In de mini-dependance van mijn gym is maar 1 schuin bankje. Gast die zo'n beetje elke dag komt "trainen", komt binnen, doet paar oefeningen en gaat dan op dat schuine bankje zitten en letterlijk een half uur voor zich uit kijken/op zijn mobiel. Elke focking dag.

Als je vraagt hoelang hij er nog zit staat hij 5min later op en loopt ie weg.

In de mini-dependance van mijn gym is maar 1 schuin bankje. Gast die zo'n beetje elke dag komt "trainen", komt binnen, doet paar oefeningen en gaat dan op dat schuine bankje zitten en letterlijk een half uur voor zich uit kijken/op zijn mobiel. Elke focking dag.

Als je vraagt hoelang hij er nog zit staat hij 5min later op en loopt ie weg.

;) herkenbaar

trainen jullie allemaal bij fit for free ofzo?
Vandaag en morgen gewoon open.
Enige waar ik last van heb zijn die kleine turken die rondlopen alsof ze 130kilo spier wegen en denken te kunnen vechten als badr hari.
KIX :D

Die zijn inderdaad kansloos. :D

je snapt toch wel dat ze dat doen om indruk op JOUW te maken;)

Hehe goed zo mack10 ;)

Vooral lachwekkend dus :D

Bij ons zit er ook een gast, 1.75 denk ik en gewoon natural ripped. Ik ben toch wel een stuk buffer in vergelijking, maar die gast benched gewoon 8x130 alsof het niks is :eek: Echt zo'n pezig type die in de bouw werkt ofzo... ****ing beest qua kracht! Dat is best irritant, maar goed desalniettemin zeker respect voor die kerel!

Tenminste, jij denkt dat hij naturel is :rolleyes:

Kerel die binnen komt wandelen en wat pull-ups doet. Daarna wat biceps curls, triceps extension (met 8-12kg dumbbells) en weer naar huis.

Irritatie? Die gast is breder dan ik en kurkdroog, en ik zit me kapot te zweten voor elke ons spiermassa :(

trainen jullie allemaal bij fit for free ofzo?
Vandaag en morgen gewoon open.
Enige waar ik last van heb zijn die kleine turken die rondlopen alsof ze 130kilo spier wegen en denken te kunnen vechten als badr hari.
KIX :D

badr is me broer he, dat je t weet..
zeg nog 1 keer kix en ik stuur m naar je toe, ik zweer t

Ben niet bang Kix, kijken of ie kogels kan koppen. :)

Terug
Naar boven