- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is toch juist mega efficient. Knal 160 kg op dat ding, de een doet een 80 kg bench press, de ander een 80 kg bent over row. En dat allemaal in 1 setje!!!
---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 00:52 ----------
Hilarisch trouwens: een hoop gekreun en gesteun bij een dumbbell curl met 10 kg.....![]()
Oh ja tuurlijk! Maar zo had ik m ook niet bedoeld. Er mist een beetje context. Als in brede baasjes die bij de eerste rep met (je zou voor hen denken relatief licht gewicht) al een hele cd op kunnen nemen
Hehe goed zo mack10![]()

Echt zo'n pezig type die in de bouw werkt ofzo... ****ing beest qua kracht! Dat is best irritant, maar goed desalniettemin zeker respect voor die kerel!+1
In de mini-dependance van mijn gym is maar 1 schuin bankje. Gast die zo'n beetje elke dag komt "trainen", komt binnen, doet paar oefeningen en gaat dan op dat schuine bankje zitten en letterlijk een half uur voor zich uit kijken/op zijn mobiel. Elke focking dag.
Als je vraagt hoelang hij er nog zit staat hij 5min later op en loopt ie weg.
herkenbaarOh ja tuurlijk! Maar zo had ik m ook niet bedoeld. Er mist een beetje context. Als in brede baasjes die bij de eerste rep met (je zou voor hen denken relatief licht gewicht) al een hele cd op kunnen nemen![]()

Oh ja tuurlijk! Maar zo had ik m ook niet bedoeld. Er mist een beetje context. Als in brede baasjes die bij de eerste rep met (je zou voor hen denken relatief licht gewicht) al een hele cd op kunnen nemen
Hehe goed zo mack10![]()
Hahahahaha ja.je snapt toch wel dat ze dat doen om indruk op JOUW te maken![]()

Vooral lachwekkend dus
Bij ons zit er ook een gast, 1.75 denk ik en gewoon natural ripped. Ik ben toch wel een stuk buffer in vergelijking, maar die gast benched gewoon 8x130 alsof het niks isEcht zo'n pezig type die in de bouw werkt ofzo... ****ing beest qua kracht! Dat is best irritant, maar goed desalniettemin zeker respect voor die kerel!

trainen jullie allemaal bij fit for free ofzo?
Vandaag en morgen gewoon open.
Enige waar ik last van heb zijn die kleine turken die rondlopen alsof ze 130kilo spier wegen en denken te kunnen vechten als badr hari.
KIX![]()