AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Golds gym ook? Zolang je vanavond maar niet het squatrek bezet houdt :D

ja Golds gym idd, hier zit de sportschool weer dicht. Maar wij zijn er al tegen een uur of 2 dus dan zal je er geen last van hebben:p.

open gym in de buurt van dordrecht? iemand?

godver, gym weer dicht
tyfusfeestdagen x1000

feestdagen zijn idd enorm iritant.

gelukkig is er een sportschool die van 14:00 tot 18:00 open is in Groningen en waar je voor een redelijke prijs losse trainingen kunt doen..

nadeel: elke fanatieke sporter weet dat dus het is er t*fus druk...

mijn gym is gewoon open van 9-4 :)

hmm 9-4 vind ik best een rottijd.. ik train namelijk meestal laat in de avond, vind ik super chill is het veel minder druk , en kan ik na mijn post workout meal lekker in bed ploffen :P

Nog niet de helft van de mensen bij mij in de gym benchen tot de stang hun borst raakt. Ze pakken vaak veel te veel gewicht en stoppen een centimetertje of 20 boven hun borst.

En vervolgens rondkijken in de hoop dat iedereen gezien heeft dat ze zoveel kunnen benchen :o

Haha nee ben alweer terug, 't was lekker rustig maar wel bloedheet man. Alleen bij het dumbbellrack was het iets cooler maar je zweet je eigen de t*ring.

Ik praat weleens met een paar instructeurs en die zeggen dat het beneden juist nog meevalt, bij de fietsen enzo zijn namelijk allebei de airco's kapot :roflol:

Maar inderdaad ik loop me ook altijd kapot te zweten met dit weer...

Maar hoe vond je het? Of ben je er al is een keer geweest?

Ik praat weleens met een paar instructeurs en die zeggen dat het beneden juist nog meevalt, bij de fietsen enzo zijn namelijk allebei de airco's kapot :roflol:

Maar inderdaad ik loop me ook altijd kapot te zweten met dit weer...

Maar hoe vond je het? Of ben je er al is een keer geweest?

Ik was er al 1x eerder geweest, top dat ze 24/7 open zijn, enorm veel materiaal in de vorm van machines maar tegelijk ook een grote bende vindt ik persoonlijk. Maar je hebt er wel de ruimte om gewoon lekker je ding te doen. Als hij op de helft van afstand was zou ik er vast trainen in iedergeval.

in Almere hebben ze ook een grote 24/7 gym (Sport & Fitness).
heb daar ooit Khalid zien trainen, ****ing beest

Ik was er al 1x eerder geweest, top dat ze 24/7 open zijn, enorm veel materiaal in de vorm van machines maar tegelijk ook een grote bende vindt ik persoonlijk. Maar je hebt er wel de ruimte om gewoon lekker je ding te doen. Als hij op de helft van afstand was zou ik er vast trainen in iedergeval.

Ja het is er wel een bende, niemand die z'n zooi opruimt. Ook het zoeken naar de juiste DB's ****ing irritant omdat iedereen te lui is om ze op de juiste plek te leggen. Doe er zelf ook aan mee omdat het geen zin heeft om ze op te ruimen, een dag later is het toch weer een zooi. Verder wel echt een goede gym voor mij die ook nog is gaat uitbreiden if i'm correct :D

in Almere hebben ze ook een grote 24/7 gym (Sport & Fitness).
heb daar ooit Khalid zien trainen, ****ing beest

ben daar ook een x geweest idd, wat een mega gym is dat. en er trainen ook bijna alleen maar beesten in tegenstelling tot golds gym nieuwegein

ben daar ook een x geweest idd, wat een mega gym is dat. en er trainen ook bijna alleen maar beesten in tegenstelling tot golds gym nieuwegein

jammer dat ik daar niet vlakbij woon (zit halfuurtje rijden verderop), maar dan had ik het wel geweten.. zeker met hun abo prijs

Vandaag sleepte een jongen een bankje weg waardoor er een shakebaker viel. Dus komt er zo'n opgefokte dude: 'HE WAT DOE JE, DAT IS MIJN BEKERTJE!!'. Zegt die andere jongen 'Dat is mijn beker hoor.' hoor je die andere weer oh sorry. Irriteer me echt aan dat soort opgefokte mensen maar moest toch wel een beetje lachen :D

Vandaag sleepte een jongen een bankje weg waardoor er een shakebaker viel. Dus komt er zo'n opgefokte dude: 'HE WAT DOE JE, DAT IS MIJN BEKERTJE!!'. Zegt die andere jongen 'Dat is mijn beker hoor.' hoor je die andere weer oh sorry. Irriteer me echt aan dat soort opgefokte mensen maar moest toch wel een beetje lachen :D

Roid rages. Bekend verhaal in Golds Gym zeker. :p

Terug
Naar boven