Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Golds gym ook? Zolang je vanavond maar niet het squatrek bezet houdt![]()
Vandaag ook maar is richting Nieuwegein met een paar man van hier.

Niet de boel afbreken hè, ik moet vanavond ook nog trainen![]()
Haha nee ben alweer terug, 't was lekker rustig maar wel bloedheet man. Alleen bij het dumbbellrack was het iets cooler maar je zweet je eigen de t*ring.
Ik praat weleens met een paar instructeurs en die zeggen dat het beneden juist nog meevalt, bij de fietsen enzo zijn namelijk allebei de airco's kapot![]()
Maar inderdaad ik loop me ook altijd kapot te zweten met dit weer...
Maar hoe vond je het? Of ben je er al is een keer geweest?
Heb er juist epic zin inIk was er al 1x eerder geweest, top dat ze 24/7 open zijn, enorm veel materiaal in de vorm van machines maar tegelijk ook een grote bende vindt ik persoonlijk. Maar je hebt er wel de ruimte om gewoon lekker je ding te doen. Als hij op de helft van afstand was zou ik er vast trainen in iedergeval.

in Almere hebben ze ook een grote 24/7 gym (Sport & Fitness).
heb daar ooit Khalid zien trainen, ****ing beest
ben daar ook een x geweest idd, wat een mega gym is dat. en er trainen ook bijna alleen maar beesten in tegenstelling tot golds gym nieuwegein

Vandaag sleepte een jongen een bankje weg waardoor er een shakebaker viel. Dus komt er zo'n opgefokte dude: 'HE WAT DOE JE, DAT IS MIJN BEKERTJE!!'. Zegt die andere jongen 'Dat is mijn beker hoor.' hoor je die andere weer oh sorry. Irriteer me echt aan dat soort opgefokte mensen maar moest toch wel een beetje lachen![]()