MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze past in het rijtje "dagjesvolk" hier op dit topic al eens eerder omschreven.
Het is natuurlijk een financiele kwestie voor een gym maar eigenlijk zouden ze dit soort types, nieuwjaarsvolk met "goede voornemens" etc etc lekker naar huis moeten sturen en hun pasje doorknippen.
Het is dan gelijk minder f@cking druk op maandagen waar het toch al druk is.
Zo kunnen de serieuzen die wel willen WEL aan de slag.
Misschien iemand hier die een sportschool heeft en zijn visie hierop kenbaar wil maken? Anyone?

In de mini-dependance van mijn gym is maar 1 schuin bankje. Gast die zo'n beetje elke dag komt "trainen", komt binnen, doet paar oefeningen en gaat dan op dat schuine bankje zitten en letterlijk een half uur voor zich uit kijken/op zijn mobiel. Elke focking dag.

Als je vraagt hoelang hij er nog zit staat hij 5min later op en loopt ie weg.

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 13:13 ----------

Fit for Free is door de lage prijsstelling inderdaad laagdrempelig voor dit volk.
Groepsvorming, luiddruchtig gedrag over alles behalve trainen zelf en boks schijn bewegingen maken voor de spiegel. Sjaaa.... en die lui die dan "instructor" zijn hebben dan niet door dat dit sfeerbepalend is.
Toch maar een paart tientjes meer per maand betalen en dan geen puberaaltjes met loverboybakkebaardjes.

trainen jullie allemaal bij fit for free ofzo?
Vandaag en morgen gewoon open.
Enige waar ik last van heb zijn die kleine turken die rondlopen alsof ze 130kilo spier wegen en denken te kunnen vechten als badr hari.
KIX :D

Dat is natuurlijk niet te doen voor een sportschool, als je nagaat hoeveel inkomsten ze dan gaan mislopen als ze alleen de die-hards laten trainen. Het is nou eenmaal zo dat van alle mensen die naar de sportschool gaan maar een heel klein % er zo mee bezig zijn als mensen hier op het forum.

Dit zijn vast ook de mannen van middelbare leeftijd die in de zomer op de Spaanse stranden in iets te strakke zwembroeken voorbij komen paraderen en dan net iets te lang oogcontact maken.
ZEG me dat ik goed zit:grumble:

oude gasten die na dousche in kleedkamer rondlopen alsof ik hun lul MOET zien.
lijkt alsof ze express zo lang mogelijk over doen hun onderbroek aan te doen.

Dit zijn vast ook de mannen van middelbare leeftijd die in de zomer op de Spaanse stranden in iets te strakke zwembroeken voorbij komen paraderen en dan net iets te lang oogcontact maken.
ZEG me dat ik goed zit:grumble:

moet je ff foto van je lichaam + hoofd hier neerzetten dan kunnen we kijken of mannen naar jou zouden kijken

Vandaag een of andere buffe dude (wel goed physique, daar niet van), ging foto's maken, waarvoor weet ik niet. Ging die dus de hele gym doorlopen, bankjes verplaatsen enzo. Had ie dus ook een bankje neergezet bij de cables, is ie klaar laat ie al die shit staan. Prima dat je foto's wilt maken ofzo, maar ruim gewoon je shit op.

Deze past in het rijtje "dagjesvolk" hier op dit topic al eens eerder omschreven.
Het is natuurlijk een financiele kwestie voor een gym maar eigenlijk zouden ze dit soort types, nieuwjaarsvolk met "goede voornemens" etc etc lekker naar huis moeten sturen en hun pasje doorknippen.
Het is dan gelijk minder f@cking druk op maandagen waar het toch al druk is.
Zo kunnen de serieuzen die wel willen WEL aan de slag.
Misschien iemand hier die een sportschool heeft en zijn visie hierop kenbaar wil maken? Anyone?

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 13:13 ----------

Fit for Free is door de lage prijsstelling inderdaad laagdrempelig voor dit volk.
Groepsvorming, luiddruchtig gedrag over alles behalve trainen zelf en boks schijn bewegingen maken voor de spiegel. Sjaaa.... en die lui die dan "instructor" zijn hebben dan niet door dat dit sfeerbepalend is.
Toch maar een paart tientjes meer per maand betalen en dan geen puberaaltjes met loverboybakkebaardjes.

Ik vind dat de sportschool voor iedereen is, ongeacht iemands doelstelling heeft. Tenzij ze anderen echt lastig gaan vallen dan is het wat anders.

Vandaag een of andere buffe dude (wel goed physique, daar niet van), ging foto's maken, waarvoor weet ik niet. Ging die dus de hele gym doorlopen, bankjes verplaatsen enzo. Had ie dus ook een bankje neergezet bij de cables, is ie klaar laat ie al die shit staan. Prima dat je foto's wilt maken ofzo, maar ruim gewoon je shit op.

Je bedoelt met blauwe gay hotpants aan. So not done.

Je bedoelt met die "camera ploeg" ?

Die is indd erg irritant ja. Alles verplaatsen en niks terugzetten.

Laatst bewerkt:
mensen die altijd in de weg komen staan !

wij hebben 1 schuin squatrek staan, en een meter daarachter een vierkante blok met kabels.
als je daar staat de deadliften is er altijd wel een pipo die percé die kabel langst de kant waar jij deadlift nodig heeft terwijl er 3 andere vrij zijn >.<

mensen die altijd in de weg komen staan !

wij hebben 1 schuin squatrek staan, en een meter daarachter een vierkante blok met kabels.
als je daar staat de deadliften is er altijd wel een pipo die percé die kabel langst de kant waar jij deadlift nodig heeft terwijl er 3 andere vrij zijn >.<

Gewoon lekker blijven staan?

Ik hoop dat ik er vandaag iig niet naar hoef te kijken.

Wellicht leest hij dit topic ook en is het kwartje nu gevallen

Vandaag ook maar is richting Nieuwegein met een paar man van hier:D.

Terug
Naar boven