- Waardering
- 4.522
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
laat ik nou amper mijn ogen kunnen openhouden en gemiddeld 200x op een dag niezen. K*t hooikoorts.

Laat ik nou amper mijn ogen kunnen openhouden en gemiddeld 200x op een dag niezen. K*t hooikoorts.
Laat ik nou amper mijn ogen kunnen openhouden en gemiddeld 200x op een dag niezen. K*t hooikoorts.

+1, helaas. Dacht even dat ik horizontaal ging tijdens het squatten vandaag.tamme kop door de pollen in de lucht --'
dringend pillen gaan halen..
?Ja, daarnet tijdens mijn leg extensions.
Cirrus of aerius halen, verder nasonex neusspray.
Wel opletten als je topsport doet ofzo, want die shit doet een belletje rinkelen op dopingtests![]()

Idd prima spul, neem het de laatste tijd gewoon elke ochtend (omdat het nu mooier weer wordt) en heb tot nu toe geen last gehad
Sowieso belemmerde hooikoorts mijn trainingen nooit, wanneer ik eenmaal aan mijn workout begon verdwenen die jeukende ogen en volle neus![]()
.++, heb enorm vaak dat ik van te voren denk van het wordt dit keer drie keer niets. Dat mijn ogen mijn hoofd uit jeuken en ik ze amper kan openhouden plus een loopneus als een waterval en dat ik dan in de sportschool kom en het trekt direct weg.

++, heb enorm vaak dat ik van te voren denk van het wordt dit keer drie keer niets. Dat mijn ogen mijn hoofd uit jeuken en ik ze amper kan openhouden plus een loopneus als een waterval en dat ik dan in de sportschool kom en het trekt direct weg.
heb ik normaal nooit) maar tijdens me setjes nergens last van