Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Gebruik nu nasonex neusspray en fexogenadine HCl 180mg maar nog enorme last.

Idem, gebruik zelf aerius, normaal ook neusspray maar heb er voor de moment geen. Het helpt zeker wel maar het is niet dat ik er meteen helemaal vanaf ben.

Neus kan ik wel mee leven maar ogen kunnen soms echt ongelofelijk irritant doen.

Ik irriteer me helemaal stuk aan de warmte en aan de #@!%$!muziek...

Moet je nagaan hoe 'fake' de lucht in je sportschool is dan. Niets verluchting van buiten naar binnen, gewoon binnenlucht die gekoeld wordt en steeds weer rondcirculeert :D

Bij ons word die lucht niet eens gekoeld/gecirculeerd. Gelukkig stond er een nooddeur open waardoor er toch nog wat frisse lucht binnen kwam.

De conditie van de lucht in mijn gym is nog slechter dan een vergassingskamer bijna....

niet te doen. Ik klaag er elke dag over maar schijn de enige te zijn die dat probleem heeft....

nee :o:roflol::roflol:

pure O2 door dat masker pompen. ga je hard op :P

idd heb dat vaak bij opwarmen :o

HAHA

bij ons hoor je een hele harde knal als je dat doet. :o

Mogen bij ons ook zo'n stop erop zetten, erger me er dood aan. Serieus, hoe kom je er bij op om de lat pulldown tot je dijen te doen? Echt ze doen het stuk voor stuk hier ??? En dan die mensen die dat voetstuk gebruiken bij de chest press gedurende de gehele set, zucht.

Klinkt verdacht veel als 50% van de gyms in NL en BE.

Mijn klacht: mensen die lat pulldowns tot hun dijen doen. Hele sportschool hier doet dat. :o

Haha zit serieus hardop te lachen hier.

Zie sowieso vaak mensen oefeningen doen op een manier waarvan ik denk: 'Weet je nu eigenlijk wel wát je aan het trainen bent?'

Terug
Naar boven