efdeve
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 97kg
Ik wil ook maar geen zin om door de regen te gaan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gebruik nu nasonex neusspray en fexogenadine HCl 180mg maar nog enorme last.
Moet je nagaan hoe 'fake' de lucht in je sportschool is dan. Niets verluchting van buiten naar binnen, gewoon binnenlucht die gekoeld wordt en steeds weer rondcirculeert![]()
De conditie van de lucht in mijn gym is nog slechter dan een vergassingskamer bijna....
niet te doen. Ik klaag er elke dag over maar schijn de enige te zijn die dat probleem heeft....

De conditie van de lucht in mijn gym is nog slechter dan een vergassingskamer bijna....
niet te doen. Ik klaag er elke dag over maar schijn de enige te zijn die dat probleem heeft....

rare gym zeg, zou me echt een robot voelen daar.
en sinds wanneer mag jij aan de kapsalons van ibo ?![]()

zou wel epic win zijn om dat te doen als de lucht echt k*t is![]()

Wel eens een gasmasker op gehad? Na je 1e rep squat lig je KO.![]()

Waar train jij? klinkt verdacht veel als mijn gymBij ons word die lucht niet eens gekoeld/gecirculeerd. Gelukkig stond er een nooddeur open waardoor er toch nog wat frisse lucht binnen kwam.

Klinkt verdacht veel als 50% van de gyms in NL en BE.
Mijn klacht: mensen die lat pulldowns tot hun dijen doen. Hele sportschool hier doet dat.![]()

HAHA
bij ons hoor je een hele harde knal als je dat doet.![]()
En dan die mensen die dat voetstuk gebruiken bij de chest press gedurende de gehele set, zucht.Klinkt verdacht veel als 50% van de gyms in NL en BE.
Mijn klacht: mensen die lat pulldowns tot hun dijen doen. Hele sportschool hier doet dat.![]()