MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Oude vrouwen die op zo'n fitnessball met hun heupen zitten te draaien alsof ze op een sybian zitten.

Sybian:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mogen bij ons ook zo'n stop erop zetten, erger me er dood aan. Serieus, hoe kom je er bij op om de lat pulldown tot je dijen te doen? Echt ze doen het stuk voor stuk hier ??? En dan die mensen die dat voetstuk gebruiken bij de chest press gedurende de gehele set, zucht.

:roflol: Tot je dijen?!

Cable Crossover heb ik al in zoveel soorten en maten gezien bij ons... Zelden wordt deze oefening correct uitgevoerd :o

......................................

Laatst bewerkt:
................................

ik die een bloedneus krijg na een paar push-ups :mad:

Sportinstructeurs die elke training komen vertellen dat squatten onder par slecht voor je is.. 5 times in a row now :)

****ing benauwdheid.

Mogen bij ons ook zo'n stop erop zetten, erger me er dood aan. Serieus, hoe kom je er bij op om de lat pulldown tot je dijen te doen? Echt ze doen het stuk voor stuk hier ??? En dan die mensen die dat voetstuk gebruiken bij de chest press gedurende de gehele set, zucht.

Ach, niet iedereen weet dat je hem moet strekken en naar je chest hoort te knijpen. ;)

vorige week was ik mn schema netjes aan het doen, en staat er continu een man op auto-follow .. overal waar ik oefeningen ging doen.. ging hij 3-4 meter verder op ook iets doen.. en als ik dan keek ging hij lachen en hij deed zelfs thumbs up.. wth! ik kon nieteens fatsoenlijk meer trainen. :S Deed mn best om hem te negeren maar je voelt toch dat je de hele tijd bekeken wordt. Ik wist niet of je hiervoor mocht gaan klagen omdat hij niet echt iets zei of deed verder. Ik weet wel dat als hij er de volgende keer weer is draai ik me om en kom ik een andere keer wel weer terug :P

Dat is wel irritant inderdaad. Ik zou dan juist liever hebben dat ie het lef had om iets te zeggen in plaats van zo creepy te doen.

ja ik lachtte eerste 2x vriendelijk terug, (waar ik achteraf spijt van heb) maar die thumbs up ging me helemaal te ver haha:P Mn vriend zei dat ik beter arrogant kan kijken, maarja dat weet je van te voren niet of het zo'n engerd is:P

Had vorige week ook zo'n dude die me via de spiegel de hele tijd aan stond te staren, gewoon even gevraagd of er wat was. Blijkbaar niet, want hij bracht geen woord uit :D

Verder zijn alle mannen wel gewend aan mn aanwezigheid eigenlijk. Kijken allemaal niet meer op of om. Beter!

Had vorige week ook zo'n dude die me via de spiegel de hele tijd aan stond te staren, gewoon even gevraagd of er wat was. Blijkbaar niet, want hij bracht geen woord uit :D

Verder zijn alle mannen wel gewend aan mn aanwezigheid eigenlijk. Kijken allemaal niet meer op of om. Beter!

vorige week was ik mn schema netjes aan het doen, en staat er continu een man op auto-follow .. overal waar ik oefeningen ging doen.. ging hij 3-4 meter verder op ook iets doen.. en als ik dan keek ging hij lachen en hij deed zelfs thumbs up.. wth! ik kon nieteens fatsoenlijk meer trainen. :S Deed mn best om hem te negeren maar je voelt toch dat je de hele tijd bekeken wordt. Ik wist niet of je hiervoor mocht gaan klagen omdat hij niet echt iets zei of deed verder. Ik weet wel dat als hij er de volgende keer weer is draai ik me om en kom ik een andere keer wel weer terug :P

sorry :(

Haha ja ernaar vragen kan ook inderdaad. En meubilair worden.. :).

Mannen zijn zulke knappe vrouwen gewoon niet gewend :cool:

Maar waarom zou je niet gaan trainen als ie er is?
Misschien is ie wel geinteresseerd in je schema, maar wacht ie even op een moment om er iets over te vragen.
Waarschijnlijk is ie gewoon onbeschoft en weet dat zelf niet.

Weggaan lost iig weinig op. ;)

Maar waarom zou je niet gaan trainen als ie er is?
Misschien is ie wel geinteresseerd in je schema, maar wacht ie even op een moment om er iets over te vragen.
Waarschijnlijk is ie gewoon onbeschoft en weet dat zelf niet.

Weggaan lost iig weinig op. ;)

Of hij vindt ze een mooie/interessante vrouw en zou graag een praatje maken; maar hij is te verlegen en hij weet niet goed hoe...

Als je hem ziet bankdrukken even gaan staan alsof je gaat spotten (wel wachten tot minstens 80 kg pakt). Als ie dan onderin is duw je de stang even goed hard naar beneden en zeg je dat ie z'n moeder moet gaan lastig vallen. Dan weglopen en lekker die stang op hem laten liggen.

Stoer voor je vrienden zoveel mogelijk gewicht op halter doen tijdens het bench pressen maar dan de stang niet laten zakken tot je borst, en dan nog kijken alsof je de sterkste bent uit de sportschool

Terug
Naar boven