Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik train altijd vlak voor sluitingstijd, dan zijn alleen nog een paar gasten die serieus trainen in de gym en verder niemand, dan kan je gewoon voluit trainen zonder dat je raar aangekeken word omdat je hard traintalleen die muziek blijft
![]()
) die met een wilde grijns staan te knallen

OT:
-Stinkende slimbellies die -net als ik midden in een discussie ben over een oefening met een instructeur - met hun logboekjes staan te zwaaien en roepen dat ze moeten worden opgemeten en blabla.
nog erger als je sportschool aan het trainen bent waar je ook werkt(buiten werktijd uiteraard en niet in bedrijfskleding) van die vrouwen bij je komen staan of je hun band wel even strak wilt aant trekken(tijdens mijn oefening)![]()
OT:
-Stinkende slimbellies die -net als ik midden in een discussie ben over een oefening met een instructeur - met hun logboekjes staan te zwaaien en roepen dat ze moeten worden opgemeten en blabla.
nog erger als je sportschool aan het trainen bent waar je ook werkt(buiten werktijd uiteraard en niet in bedrijfskleding) van die vrouwen bij je komen staan of je hun band wel even strak wilt aant trekken(tijdens mijn oefening)![]()
Stuur ze dan maar naar mij![]()
)
, en dat de dumbbells maar tot 32 gaan , nu hebben we daar een oplossing voor we nemen zelf een stang mee en doen daar schijven aan , we komen er wel
waar ik me aan erger is:
mensen die komen trainen om af te vallen(teminste dat denken ze) , die houden alle cardio apparaten bezet , en zitten maar te lullen over wat ze die dag allemaal gedaan hebben , en dus mensen zoals ik en m`n maatje niet op die cardio kunnen , om dat hun er op staan(flink uit hun naad zwetend met een hartrate van 100)
ik zou zeggen blijf lekker thuis en ga op de bank zitten met je luie reet en bel elkaar op.
2e:
dat er geen olympische stang is....
je kan daar max 180 benchpress uitvoeren, voor mij niet heel erg maar voor m`n trainingsmaatje wel, en dat de dumbbells maar tot 32 gaan , nu hebben we daar een oplossing voor we nemen zelf een stang mee en doen daar schijven aan , we komen er wel
![]()
Those guys crack me up.Mensen die je geen goeiedag geven omdat ze vet hardcore bodybuilder zijn

dat soort lui loop ik gewoon lekker in de wegVerkapt hij-benchpressed-180kg-wauwie.
OT: Mensen die je geen goeiedag geven omdat ze vet hardcore bodybuilder zijn(lees: booskijkende ecto's en tevens ook normale krachtsporters). Tijdens een setje oké, maar om nou een volle 60/90 minuten boos kijken dat je in de sportschool bent.Those guys crack me up.