MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Als jullie de muziek zo slecht vinden, neem zelf je muziek mee? ???

Ik train altijd vlak voor sluitingstijd, dan zijn alleen nog een paar gasten die serieus trainen in de gym en verder niemand, dan kan je gewoon voluit trainen zonder dat je raar aangekeken word omdat je hard traint :thumbup: alleen die muziek blijft :thumbdown:

Heel relaxed idd, ben net thuis van trainen en in het laatste uurtje voor sluitingstijd druipt oa het slimbelly-volk met de staart tussen de benen af en zijn er nog maar een handjevol loners (waaronder ik:D) die met een wilde grijns staan te knallen:p

OT:

-Stinkende slimbellies die -net als ik midden in een discussie ben over een oefening met een instructeur - met hun logboekjes staan te zwaaien en roepen dat ze moeten worden opgemeten en blabla.

-Vrouwen (ALTIJD vrouwen) die me aanstaren alsof ik een buitenaards wezen ben als ze me aan het ijzer zien hangen (godzijdank kan ik het grootste deel van mijn training in het krachthonk doen waar zij toch niet komen)

-Nieuwe instructeurs die me geen ruk verder helpen bij juiste techniek aanleren, zoals bij deadlift, ik moest er 3 verslijten voor ik er eentje vond die het én duidelijk kon uitleggen én netjes kon voordoen én daadwerkelijk lang genoeg bleef kijken plus corrigeren terwijl ik bezig was.

-Dat alle begeleiding naar de cardiohuisvrouwen en -again- slimbelly shit gaat terwijl KT een achtergesteld kindje is (nu ben ik zelf wel kritisch en vraag hulp aan BB'ers die degelijk trainen, maar toch...wat meer begeleiding had ik fijn gevonden in het begin)

-En uiteraard de ongevraagde adviezen en opmerkingen: "maar jij bent toch veel meer een duursporter?" "zou je nou wel los gaan benchen en squatten? "(niet in smith that means) **** op. Dat ik een ecto ben betekent niet dat ik niet kan groeien, grrr :D

Zo, dit klinkt wel heel gefrustreerd, terwijl ik toch een lekkere training achter de rug heb (want; bijna al het bovenstaande was afwezig hehe)

OT:

-Stinkende slimbellies die -net als ik midden in een discussie ben over een oefening met een instructeur - met hun logboekjes staan te zwaaien en roepen dat ze moeten worden opgemeten en blabla.

nog erger als je sportschool aan het trainen bent waar je ook werkt(buiten werktijd uiteraard en niet in bedrijfskleding) van die vrouwen bij je komen staan of je hun band wel even strak wilt aant trekken(tijdens mijn oefening):fire:

OT:

nog erger als je sportschool aan het trainen bent waar je ook werkt(buiten werktijd uiteraard en niet in bedrijfskleding) van die vrouwen bij je komen staan of je hun band wel even strak wilt aant trekken(tijdens mijn oefening):fire:

Stuur ze dan maar naar mij ;)

waar ik me aan erger is:

mensen die komen trainen om af te vallen(teminste dat denken ze) , die houden alle cardio apparaten bezet , en zitten maar te lullen over wat ze die dag allemaal gedaan hebben , en dus mensen zoals ik en m`n maatje niet op die cardio kunnen , om dat hun er op staan(flink uit hun naad zwetend met een hartrate van 100:rolleyes:)
ik zou zeggen blijf lekker thuis en ga op de bank zitten met je luie reet en bel elkaar op.

2e:

dat er geen olympische stang is....
je kan daar max 180 benchpress uitvoeren, voor mij niet heel erg maar voor m`n trainingsmaatje wel;) , en dat de dumbbells maar tot 32 gaan , nu hebben we daar een oplossing voor we nemen zelf een stang mee en doen daar schijven aan , we komen er wel:D

Je eigen stang naar de gym meenemen? hardcore :D

Mensen die vlak voor jouw je oefening inpikken en na elke set 10 minuten praten met hun medemensen. Voor de rest heb ik weinig stoornissen.

ja het wordt steeds gekker:p
maar goed , het is maar dat we gewoon borst is een keer los kunnen doen , en rug wat zwaarder kunnen pakken:)

Mensen die denken dat ze stoer naar mij moeten kijken omdat ze een pomp hebben:grumble:

waar ik me aan erger is:

mensen die komen trainen om af te vallen(teminste dat denken ze) , die houden alle cardio apparaten bezet , en zitten maar te lullen over wat ze die dag allemaal gedaan hebben , en dus mensen zoals ik en m`n maatje niet op die cardio kunnen , om dat hun er op staan(flink uit hun naad zwetend met een hartrate van 100:rolleyes:)
ik zou zeggen blijf lekker thuis en ga op de bank zitten met je luie reet en bel elkaar op.

2e:

dat er geen olympische stang is....
je kan daar max 180 benchpress uitvoeren, voor mij niet heel erg maar voor m`n trainingsmaatje wel;) , en dat de dumbbells maar tot 32 gaan , nu hebben we daar een oplossing voor we nemen zelf een stang mee en doen daar schijven aan , we komen er wel:D

Verkapt hij-benchpressed-180kg-wauwie.

OT: Mensen die je geen goeiedag geven omdat ze vet hardcore bodybuilder zijn(lees: booskijkende ecto's en tevens ook normale krachtsporters). Tijdens een setje oké, maar om nou een volle 60/90 minuten boos kijken dat je in de sportschool bent. :D Those guys crack me up.

eerder ergerde ik me aan van alles en nog wat
muziek
pipo's die dachten dat ze groot en sterk zijn
te veel aparaten
dus ben van sportschool verandert

-Jeugd (16-17jr) die om onbekende redenen 1/3e van hun boxer showen.
-Die k*ttekop van een chinees die blijkbaar aanvoelt welke oefening voor jou de volgende is en snel die dan inpikt. (en verkeerd uitvoerd).

als een oud wijf de muziek verandert

Gasten die teveel gewicht met dumbbells pakken, de oefening verkeerd doen en omdat ze het geweldig vinden wat ze hebben gedaan en 'echt' niet meer kunnen de dumbbells een halve meter voor de grond laten vallen

Ik erger me aan de mensen die zich aan mij ergeren.

Bij ons in de gym lopen 2 broers, en ik heb het gevoel dat ze dood zijn maar het zelf nog niet doorhebben.. Stinken naar rottend lijk:(

Verkapt hij-benchpressed-180kg-wauwie.

OT: Mensen die je geen goeiedag geven omdat ze vet hardcore bodybuilder zijn(lees: booskijkende ecto's en tevens ook normale krachtsporters). Tijdens een setje oké, maar om nou een volle 60/90 minuten boos kijken dat je in de sportschool bent. :D Those guys crack me up.
dat soort lui loop ik gewoon lekker in de weg :p

gasten die komen vragen hoe lang je nog een toestel gaat gebruiken terwijl je volop bezig bent.....

rot toch op, wacht je beurt af of ga iets anders doen.... gisterenavond weer, krijg er het ****ing schijt van :shoot::wazzup:

Terug
Naar boven