MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Is bij mij ook gebeurd en vond ik juist vriendelijk, hij zag dat ik het moeilijk had met die laatste reps eruit te halen

hmm, ja dan is het wel lief inderdaad. Maar niet als je het gewoon onder controle hebt,vaker hebt gedaan en dan ineens iemand die stang vastgrijpt.

Ja ok dan niet, en zie ook net dat je een vrouw bent, dus daarmee ook misschien niet zo gepast in een gym. Behalve als je elkaar al kent.

gay instructeurs die constant op staan te letten of ik te veel met gewichten smijt/te bloot hempje draag of me gewichten laat liggen. Die kl***zak(ken) weten dat ik op de zwarte lijst sta en dat als ik nog regels overtreed oid ze me de toegang kunnen weigeren.

gay instructeurs die constant op staan te letten of ik te veel met gewichten smijt/te bloot hempje draag of me gewichten laat liggen. Die kl***zak(ken) weten dat ik op de zwarte lijst sta en dat als ik nog regels overtreed oid ze me de toegang kunnen weigeren.

haha klinkt als een kaka gym ,heb medelijden met je.

En dan te bedenken dat het 10 jaar geleden een van de beste plekken om te trainen was.

Maar het is ook heel vervelend als iemand zijn gewichten niet opruimt. Maar het lijkt mij niet dat je hierom op de zwarte lijst staat...

Maar het is ook heel vervelend als iemand zijn gewichten niet opruimt. Maar het lijkt mij niet dat je hierom op de zwarte lijst staat...
Het probleem hierbij ligt em vooral dat die instructeurs die hele dag niets uitvoeren alleen een beetje praten met van die aandachtshoertjes van 18-19j.

en daarbij zeggen ze het alleen tegen mij "of ik die stang de volgende keer even wil opruimen" maar tegen alle mensen zeggen ze niks die met dumbbells gooien en ze niet terug leggen.

Waarom verander je dan gewoon niet? Er zijn zoveel leuke zalen waar je wel ongestoord je ding kan doen...

je traint te serieus en je bent te buff, dat kunnen ze niet uitstaan

denk ik

Waarom verander je dan gewoon niet? Er zijn zoveel leuke zalen waar je wel ongestoord je ding kan doen...
ja over een maand switch ik van sportschool :D

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 20:10 ----------

je traint te serieus en je bent te buff, dat kunnen ze niet uitstaan

denk ik
niet geheel onwaarschijnlijk. Ik zeg nooit iets tegen die instructeurs / negeer ze.

Precies merendeel is egotrippertje van die lui. Kunnen ze niet hebben.
een zon dude heeft echt lelijk lichaam man haha , heeft alleen beetje borst/armen en die lijken een beetje synthol achtig. geen vasculariteit , geen hardheid/strepen helemaal niets. ze trainen ook allemaal geen benen volgens mij

Terug
Naar boven