MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

niet geheel onwaarschijnlijk. Ik zeg nooit iets tegen die instructeurs / negeer ze.
Ik zeg ook alleen hallo als ik binnen kom en voor de rest van de training hoef ik ze niet meer te horen hoor. De enige instructeurs waar ik mee praat zijn degenen die zelf ook serieus met KT bezig zijn.

Ik zeg ook alleen hallo als ik binnen kom en voor de rest van de training hoef ik ze niet meer te horen hoor. De enige instructeurs waar ik mee praat zijn degenen die zelf ook serieus met KT bezig zijn.
ik zeg tegenwoordig niet eens meer hallo tegen ze. Die ene die ik echt niet mag en hij mij ook niet heb ik vandaag nog schouderduw gegeven

(ik kwam de trainignszaal binnenlopen en hij wou er net uitlopen dus liep met je schouder tegen hem aan)

Mensen die geen hallo zeggen:(

ik zeg tegenwoordig niet eens meer hallo tegen ze. Die ene die ik echt niet mag en hij mij ook niet heb ik vandaag nog schouderduw gegeven

(ik kwam de trainignszaal binnenlopen en hij wou er net uitlopen dus liep met je schouder tegen hem aan)

Jij bent stoer..

Ja ik vind die gastjes bij ons in de sportschool ook flapdrollen op één na, was eerst altijd heel leuk en aardig, totdat ik hun schema niet meer wou volgen en via hier ging trainen, desalniettemin kun je wel normaal langs elkaar lopen lijkt mij...

Daarbij verteld hij het op een manier alsof hij de man is, terwijl 90% van z'n reacties wannabee-gangster of onzin is..

in mijn vorige sportschool had ik dat ook. daar hing echt zo'n health center cultuur en ik had het gevoel dat ze me niet moesten omdat ik serieus aan BB deed. (deadliften, squaten etc)
Gelukkig voel ik me in mijn huidige gym wel op mijn plaats want daar deadlift/squat bijna iedereen in de krachthoek en ben ik degene die ongeveer de laagste gewichten pakt terwijl dat eerst altijd andersom was.

de relatie tussen mij en die dude op de sportschool is een wisselwerking van respect. Als hij alleen mij gaat aanspreken terwijl er nog andere rondlopen die hetzelfde flikken of nog erger en hun niet aanspreekt dan kan ik daar pissig om worden. Het gaat er niet om wie er nou stoer is en wie niet maar om respect , normen en waarden.

Ik behandel in eerste aanleg ieder persoon goed.

ik zeg nergens dat ik de man ben/ dat ik gangster ben en ik geef genoeg goede adviezen buiten de allerlei sectie en minder serieuze topics. Dus snap niet echt waar je dat vandaan haalt

He jelly cause you buff

Waarom zeg je er dan niks van dat anderen dat ook doen?

de relatie tussen mij en die dude op de sportschool is een wisselwerking van respect. Als hij alleen mij gaat aanspreken terwijl er nog andere rondlopen die hetzelfde flikken of nog erger en hun niet aanspreekt dan kan ik daar pissig om worden. Het gaat er niet om wie er nou stoer is en wie niet maar om respect , normen en waarden.

Ik behandel in eerste aanleg ieder persoon goed.

ik zeg nergens dat ik de man ben/ dat ik gangster ben en ik geef genoeg goede adviezen buiten de allerlei sectie en minder serieuze topics. Dus snap niet echt waar je dat vandaan haalt

Als jij een boete krijgt voor zonder licht rijden, en dan rijd er nog iemand zonder licht rond dan krijg jij de prent en komt die andere ermee weg, komt zo vaak voor, zo werkt de wereld.
En de topics waar ik je zie posten doe je zoals ik boven heb genoemd, een keer is grappig en leuk, maar jij blijft het doen en is gewoon kinderachtig..

He jelly cause you buff

Waarom zeg je er dan niks van dat anderen dat ook doen?
heb ik ook gezegd. Toen ging hij het ook maar even tegen die anderen zeggen..loser.

ook al keer gezegd dat ie dan ook tegen vrouwen moet gaan zeggen dat ze geen hempje aan mogen. daar werd niet op gereageerd alleen een glazige blik

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 21:16 ----------

Als jij een boete krijgt voor zonder licht rijden, en dan rijd er nog iemand zonder licht rond dan krijg jij de prent en komt die andere ermee weg, komt zo vaak voor, zo werkt de wereld.
En de topics waar ik je zie posten doe je zoals ik boven heb genoemd, een keer is grappig en leuk, maar jij blijft het doen en is gewoon kinderachtig..
oja want een verkeersovertreding is natuurlijk hetzelfde als een hempje dragen of een keer een stang laten liggen ? ......:rolleyes: idioot

Teveel praten.

Dan moet je je mond houden.

een zon dude heeft echt lelijk lichaam man haha , heeft alleen beetje borst/armen. ze trainen ook allemaal geen benen volgens mij

Klassieker... Enkel armen en borst. heel af en toe zal er eentje schouders en rug ook degelijk aanpakken. Benen? Ho maar. Dat vraagt net te veel inspanning.

Klassieker... Enkel armen en borst. heel af en toe zal er eentje schouders en rug ook degelijk aanpakken. Benen? Ho maar. Dat vraagt net te veel inspanning.

:D benen? nee want ze voetballen al...

eergister weer is gaan trainen, zat een of ander idioot op een incline bankje db press te doen. tussen zn setjes door beetje op zn chouders lopen krabben en pulleken.. die vol dikke puisten zaten (had ook nog tanktop aan)
keek m echt aan zo van wtf!? ranzig.. en daar moeten andere mensen straks weer mee trainen.

Laatst bewerkt:
die jongen heeft ook echt zon cockatter gezicht. Hij gaat ALTIJD met meisjes van rond de 18-20jaar praten, die probeert ie dan te versieren ofzo. Had hij ook al keer geprobeerd bij de zus van een vriend.

lijkt wel soap series bij jullie op de zalen.:rolleyes:
oordoppen in en de wereld laat je met rust.

Ik sta op zich wel op goede voet met de barmeisjes en instructeurs daar ook al is het een health center.
Als je ergens 5-6 keer per week komt is het wel zo prettig om elkaar gedag te kunnen zeggen maar ik ga ook niet te diep in op trainingen en bb en ze vallen mij nooit lastig met wat ik doe dus is prima zo.

Mensen extra veel pakken dat ze eigenlijk niet aankunnen en dus verkeerd vanuit z'n rug ofzo gaan trainen die bijv met bankdrukken uitsloven om er 120kg op te zetten en dan het gewicht op tillen en nog niet eens ver genoeg laten zakken....

Terug
Naar boven