Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen extra veel pakken dat ze eigenlijk niet aankunnen en dus verkeerd vanuit z'n rug ofzo gaan trainen die bijv met bankdrukken uitsloven om er 120kg op te zetten en dan het gewicht op tillen en nog niet eens ver genoeg laten zakken....

Kan ook zijn dat ze statisch trainen of een nieuw gewicht probeerde, je weet nooit wat mensen hun schema is dus moet je niet oordelen.

Vanmiddag bij Fit of Nie Utrecht was het weer zo ver bij het banken.
4 dudes waarvan 1 serieus in zo'n blauw Phanos shirt 20 minuten de boel bezet houden.
Ondertussen ging het over TV series, games, scooters...
Uiteindelijk hebben ze borst niet eens afgemaakt en zijn ze halverwege dumbbells vlak afgetaaid.
De rest slaakte een zucht van verlichting.

al die homotjes die naar me aan het staren zijn als ik aan het trainen ben .

Kan ook zijn dat ze statisch trainen of een nieuw gewicht probeerde, je weet nooit wat mensen hun schema is dus moet je niet oordelen.
wow nice antwoord :)

Laats kwam ook iemand naar me toe van je traint niet goed want je doet maar 5 herhalingen ( waar de phuck bemoeit die jongen zich mee??? had net btw met schema omgegooit naar 5x5 ) je moet er minimaal 10 doen....

DIKKE FACEPALM!

3 ecto's, waaronder één opperecto die wel even voor ging doen hoe alles werkte, en werkelijk alles verkeerd doet, benchen op de smith (bench was gewoon vrij), bicep curl omvormen te een full body workout waarbij hij bijna horizontaal op het bankje hangt bij iedere rep...

omg, heb gewoon last van me nek van het nee-schudden...

• Like
Waarderingen: kix
Drukke ochtend in de sportschool, ik ga ook nooit meer op zaterdag denk ik.
Stonden 3 gasten bij de cable hun schouders te breken(srs, ze deden maar wat). Dus ik vraag hoeveel sets ze nog moeten. Hun zeggen: 1 set voor iedereen nog, dus 3. Oke.... Dus pas na 6 sets zijn ze weggegaan :rolleyes:

Ik zat CGBP te doen, komt er zo'n 20 jarig jochie langs die zegt dat ik wijder moet pakken.:eek: Ik zeg, ik doe close grip voor triceps; loopt hij weg.

Stonden 3 gasten bij de cable hun schouders te breken(srs, ze deden maar wat). Dus ik vraag hoeveel sets ze nog moeten. Hun zeggen: 1 set voor iedereen nog, dus 3. Oke.... Dus pas na 6 sets zijn ze weggegaan :rolleyes:

Ik zat CGBP te doen, komt er zo'n 20 jarig jochie langs die zegt dat ik wijder moet pakken.:eek: Ik zeg, ik doe close grip voor triceps; loopt hij weg.

In het begin ben ik erom afgefikt door velen maar misschien is het toch een idee om van dit soort gasten toch maar de pasjes door te knippen en ze lekker naar de MacDonalds te sturen?

Is zelf 18.

Klopt. Had het beter kunnen formuleren als een 20e jarige ecto die eigenlijk nooit naar de sportschool gaat.(zo beter?)

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 13:08 ----------

In het begin ben ik erom afgefikt door velen maar misschien is het toch een idee om van dit soort gasten toch maar de pasjes door te knippen en ze lekker naar de MacDonalds te sturen?
Een van de twee eigenaren van mijn sportschool mag ook wel z'n pasje doorknippen. Iemand die ik ken is echt broodmager en wil wat spieren en kracht winnen omdat hij marechaussee wilt gaan doen. Hij had een schema(heel boekwerk was het) gekregen en liet die aan mij zien vandaag. Stonden ALLEEN maar oefeningen op machines op... /facepalm

Ga lekker zelf naar macdonalds joh en knip je eigen pasje door want de gym is jouw irriteer plek volgens mij.

Ga lekker zelf naar macdonalds joh en knip je eigen pasje door want de gym is jouw irriteer plek volgens mij.

Je moet de oorzaak wegnemen.
Wat jij doet is wijken voor irritant gedrag.
Er is een gezegde met een schoen die past en jij kent dat.

Laatst bewerkt:
Ik ga 'm er ook in gooien:

MENSEN DIE HUN SPULLEN NIET OPRUIMEN!!

Normaal gesproken heb ik er nooit echt veel last van als ze schijven laten zitten, omdat ik dan meestal gewoon schijven kan toevoegen en gaan.

Zojuist wilde ik preacher curl gaan doen, aan beide kanten een schijf van 2.5kg en 1.25kg en het klemmetje er nog op. Moet ík dus alles eraf halen voordat ik kan beginnen.

Wat denken die mensen? Ik doe de schijven erop, maar dan hoef ik ze er toch zeker niet meer af te halen?

FFUUUUUUUUU

Ik ga 'm er ook in gooien:

MENSEN DIE HUN SPULLEN NIET OPRUIMEN!!

Normaal gesproken heb ik er nooit echt veel last van als ze schijven laten zitten, omdat ik dan meestal gewoon schijven kan toevoegen en gaan.

Zojuist wilde ik preacher curl gaan doen, aan beide kanten een schijf van 2.5kg en 1.25kg en het klemmetje er nog op. Moet ík dus alles eraf halen voordat ik kan beginnen.

Wat denken die mensen? Ik doe de schijven erop, maar dan hoef ik ze er toch zeker niet meer af te halen?

FFUUUUUUUUU

Doe ik ook nooit :) Vooral niet aan het eind van de avond ... instructeurs krijgen ervoor betaald ;)

Lekker arrogant.. Instructeurs worden betaald om instructies te geven (ook al zijn ze meestal k*t)

Lekker arrogant.. Instructeurs worden betaald om instructies te geven (ook al zijn ze meestal k*t)

Klopt, ben zelf ook altijd bezig om andermans zooi op te ruimen .. dus laat ik ook weleens wat hangen ( omdat ik er meestal van uitga ) dat er na mij wat gasten komen die de gewichten nog nodig hebben

Bij grote oefeningen is het inderdaad geen probleem als er al wat schijven hangen, alleen maar fijn imo

Maar inderdaad met curl bars enzo is het wel irritant

Bij ons is behoorlijk simpel, niet opruimen? 3 waarschuwingen en je moet niet meer komen.. Vind het wel goed zo.
Zelfde met express hard gooien met gewichten.

laat ook me schijven liggen

niemand gebruikt ze, train vaak laat in de avond dus kans dat er iemand na mij komt is zeer klein. instructeurs doen toch niks dus hebben ze wat te doen.

Terug
Naar boven