- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwestie van fatsoen noemen ze dat geloof ik.laat ook me schijven liggen
niemand gebruikt ze, train vaak laat in de avond dus kans dat er iemand na mij komt is zeer klein. instructeurs doen toch niks dus hebben ze wat te doen.
Voorheen ruimde ik wel de schijven op, maar werd er schijt ziek van dat niemand anders het deed. Dus nu denk ik **** it, mag jij lekker mijn zooi opruimen!
het gaat meer om de 20kg schijven, als ik aankom liggen ze ook al op de grond en ophangen is nogal klote omdat er dan snel schijven in de weg hangen... is niet zo dat ik alles op de grond neerpleur ruim <20 wel op maar die paar 20kg schijven niet
ach ja jij gebruikt toch precies niet veel twintigers dus veel zal het niet uitmaken.

Ik ga 'm er ook in gooien:
MENSEN DIE HUN SPULLEN NIET OPRUIMEN!!
Normaal gesproken heb ik er nooit echt veel last van als ze schijven laten zitten, omdat ik dan meestal gewoon schijven kan toevoegen en gaan.
Zojuist wilde ik preacher curl gaan doen, aan beide kanten een schijf van 2.5kg en 1.25kg en het klemmetje er nog op. Moet ík dus alles eraf halen voordat ik kan beginnen.
Wat denken die mensen? Ik doe de schijven erop, maar dan hoef ik ze er toch zeker niet meer af te halen?
FFUUUUUUUUU
Barbells bouw ik soms af, andere keer weer niet. Hangt een beetje van de oefening en het gewicht af. Bij bench is mijn laatste set sowieso een dropset, dus erg veel gewicht blijft er niet op zitten. Maar na squats bouw haal ik altijd zoveel mogelijk eraf, want je hebt altijd wel types die niet snappen dat je niet aan één kant alle schijven eraf moet halen 
Mensen extra veel pakken dat ze eigenlijk niet aankunnen en dus verkeerd vanuit z'n rug ofzo gaan trainen die bijv met bankdrukken uitsloven om er 120kg op te zetten en dan het gewicht op tillen en nog niet eens ver genoeg laten zakken....

Bij mij in de gym neemt het homo gehalte de laatste weken ook erg toe.. Die zijn er volgens mij voor andere dingen i.p.v. serieus trainen. Er traint ook wel een homo stelletje, die zijn buffer als de gemiddelde persoon in de gym, dat is dan wel weer vermakelijkal die homotjes die naar me aan het staren zijn als ik aan het trainen ben .

ach ja jij gebruikt toch precies niet veel twintigers dus veel zal het niet uitmaken.
Ja van die ectos die van vol ongeloof staren is echt irritant. Er is ook een homoseksueeldie altijd naar me kijkt tijdens het sporten en in de kleedkamer gaat ie altijd omkleden waar ik sta (en ook omkleed). Enorm irritantBij mij in de gym neemt het homo gehalte de laatste weken ook erg toe.. Die zijn er volgens mij voor andere dingen i.p.v. serieus trainen. Er traint ook wel een homo stelletje, die zijn buffer als de gemiddelde persoon in de gym, dat is dan wel weer vermakelijk![]()
Ja van die ectos die van vol ongeloof staren is echt irritant. Er is ook een homoseksueeldie altijd naar me kijkt tijdens het sporten en in de kleedkamer gaat ie altijd omkleden waar ik sta (en ook omkleed). Enorm irritant

Ja van die ectos die van vol ongeloof staren is echt irritant. Er is ook een homoseksueeldie altijd naar me kijkt tijdens het sporten en in de kleedkamer gaat ie altijd omkleden waar ik sta (en ook omkleed). Enorm irritant