XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Sinds kort begonnen ik en nog wat gasten straps te gebruiken voornamelijk voor deadlifts. Vervolgens zie ik een week later zo'n ecto Bench Pressen met straps xD

Jongens die 'mevrouw' tegen me zeggen in de gym :(

Ventjes die alleen maar biceps en buikspieren trainen.
Mensen die hun setjes een halve meter voor het dumbbellrek doen.
De pedo die ik van een afstand hoorde fluisteren: "daar wil ik wel een beschuitje mee eten":O

Ventjes die alleen maar biceps en buikspieren trainen.
Mensen die hun setjes een halve meter voor het dumbbellrek doen.
De pedo die ik van een afstand hoorde fluisteren: "daar wil ik wel een beschuitje mee eten":O

Hij wilde van je sterretje een maan maken :eek:

ik vind gespierd meisje wel geil vooral omdat ik het eigenlijk nooit zie.

mensen die je staan aan te gapen vanaf hun cardio app

:D ik doe dat ook altijd.

Doen ze vast ook bij jou :P

Mezelf, loop soms als een bezwete idioot te ragen door de gym :)

Soms? Wat doe je die andere keren dan?;)

uitwerpselen van een naaktkat in de hoek van de gym.

Allereerst dat we geen squat rek hebben..
Maargoed squatten moet je dus in een smith doen en zoals je weet kan je dan gemakkelijk je gewicht ophangen.. mocht je kapot zijn.. Vandaag dus zo'n oetlul die er 120kg aan hangt (wauw wat stoer) en vervolgens na z'n 3e rep lukt het niet meer.. hij stapt naar voren.. boem die 120kg op de grond heel de gym schrikt zich wezenloos want hij staat op de verhoging straks valt het er door heen. Keek die gast echt boos aan hij sloopt die apparaten op die manier.. haak hem gewoon in als het te zwaar wordt en stop op tijd.. Ik ben voor het principe dat je alles eruit haalt dat erin zit, maar houd wel andermans spullen heel.

Squaten in de smith, go home boy ;)

Beter niet squaten en je lichaam heel houden dan squaten in de smith en je rug + weet ik wat nog meer te vernken, of niet?

Terug
Naar boven