MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Was aant het benchen (ik ging voor 5 reps). Bij men 3e rep begon ik het wat zwaar te krijgen maar niets overdreven komt er net een kerel langs, die men bar terug op de houders legt. Het was dan nog zo een type dat ik het jaar dat ik train niet groter of sterker is geworden.

en jij deed niks :dunno:

als mensen blijven staren terwijl jij lekker bezig bent..of als er weer eens een groep polen komen die alle machines bezet houden + de gewichtenhoek waar ik precies moet wezen

Van die circuit trainers die 3-4 dingen in beslag nemen, van die praat mensen die er bij komen en gaan praten, van die kijkers die stukje verder op staan en naar je kijke.

honden.. ik hou wel van honden maar niet in de gym

Van die circuit trainers die 3-4 dingen in beslag nemen, van die praat mensen die er bij komen en gaan praten, van die kijkers die stukje verder op staan en naar je kijke.

Altijd wanneer ik 1 van die apparaten nodig heb pak ik die gewoon wanneer die weg gaat, ze zeggen er nooit wat van.

Dat staren van mensen vind ik soms wel grappig :p Vooral die ecto's doen dat. Vorige keer met een maatje tricep pusdowns aan het doen en zo'n ecto zat me hele tijd aan te staren wanneer ik een setje deed en me maat zag het ook. Vervolgens beide terug aanstaren en die kerel wist gwn niet waar die heen moest kijken :roflol:

als mensen blijven staren terwijl jij lekker bezig bent..of als er weer eens een groep polen komen die alle machines bezet houden + de gewichtenhoek waar ik precies moet wezen

vind ik wel leuk als ze staren terwijl je bezig bent. kijk ik kan er moeilijk om gaan doen en een geirriteerde kop gaan zetten, maar ben iemand die dan gewoon gekke bekken trekt en een smile opzet.. snap nooit waarom gasten daar geirriteerd door raken tbh.. laat mensen lekker kijken ;) neem aan dat je zelf ook wel eens rondkijkt tussen een setje door?

vind ik wel leuk als ze staren terwijl je bezig bent. kijk ik kan er moeilijk om gaan doen en een geirriteerde kop gaan zetten, maar ben iemand die dan gewoon gekke bekken trekt en een smile opzet.. snap nooit waarom gasten daar geirriteerd door raken tbh.. laat mensen lekker kijken ;)

Echt he, vind het ook niet erg als ze kijken, misschien zien ze iets interressant aan techniek of gewoon de oefening.

Kijk ook regelmatig gewoon wat anderen doen, om misschien daardoor nog iets effectiever te worden, niks mis mee.

gewoon vragen 'gaat alles goed jonguh"

Snotneuzen die een hekel hebben aan ecto's en niet eens weten wat een ecto is.
bodybuilder_bodytypes.jpg

From left to right: Endomorphic Jay Cutler, Mesomorphic Arnold Schwarzenegger and Ectomorphic poster-child Frank Zane

From left to right: Endomorphic Jay Cutler, Mesomorphic Arnold Schwarzenegger and Ectomorphic poster-child Frank Zane

Zijn meestal lui die niet eens weten dat dun zijn niet gelijk staat aan ecto :roflol:

mensen die zich aan zichzelf opgeilen voor de spiegel

Goeie vergelijking ook.. Waarbij je eigenlijk alleen verschil is massa ziet. Somatotypering is gewoon outdated en overrated, geen van die drie is één specifieke categorie

goeie vergelijking ook.. Waarbij je eigenlijk alleen verschil is massa ziet. Somatotypering is gewoon outdated en overrated, geen van die drie is één specifieke categorie
+1
Verschil in massa+Verschil in producten die ze gebruiken, Jay heeft bijvoorbeeld meer vocht daardoor.

Toch zie je het verschil wel, Jay is veel forser gebouwd dan Frank

Toch zie je het verschil wel, Jay is veel forser gebouwd dan Frank
Maar dat hoeft dan niet meteen een uiterste tegen de andere aan te duiden. Daarnaast heeft Jay ook gewoon tig kilo's meer spiermassa dan de andere twee. Als je dan al een verschil wilt aanduiden, kom dan niet met zo'n foto :o

Mensen die in de vakantieperiode hun kids meenemen naar de sportschool, die vervolgens op elk apparaat gaan zitten alsof ze in een speeltuin zijn en waarvan vaders of moeders ze ook geen uitleg kunnen geven hoe het wel moet! :mad:

Terug
Naar boven