MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Instructeur die de stang aan het leeghalen was terwijl ik net 1 werkset gesquat had en me net 2 minuten had omgedraaid. Daarna ook nog is geirriteerd reageren toen ik zei dat ik nog bezig was. Mijn spullen lagen naast het squatrack maar ik had de handoek maar over de stang heen moeten leggen:roflol:.

ik heb mijn splitschema op mijn telefoon staan en daarvoor kijk ik wel eens op mijn telefoon. ben ik een kl***zak?

Who cares? Doe je eigen ding, maakt niet uit wat andere over je denken.

Mensen die in de vakantieperiode hun kids meenemen naar de sportschool, die vervolgens op elk apparaat gaan zitten alsof ze in een speeltuin zijn en waarvan vaders of moeders ze ook geen uitleg kunnen geven hoe het wel moet! :mad:
Ik stel dan altijd netjes voor om te gaan basketballen met ze, dan zijn die kinderen helemaal blij :)

Ze beginnen alleen zo snel te jammeren als ik ze oprol en met ze ga gooien...

in the iron game telt maar 1 ding, en dat is wat je hebt bereikt in je trainingscarriere, daarom luisteren we naar dikzakken als Pendlay en Rippetoe en niet naar de eerste de beste n*ger van 64kg met shredded abs die in health city traint.

hahahah

Ik troll deze forum sinds 2010 vraag maar aan mods hoeveel kloontjes ik heb haha hoi ik ben sniperx

mensen die zich met me gaan bemoeien volgens mij denken ze altijd dat ik een 'nietsnut' of mogool ben. Gaan ze zeggen dat ik het beter zo kan doen, hou gewoon je ****ing bek ook al ben je 40 jaar en ben je veel breder dan mij, ik doe hoe ik het wil zelfs me vader bemoeit niet zo veel met me als sommige gasten in de sportschool doen. Dit probleem heb ik als ik in de ochtend ga sporten ( mijn lievelingstijdstip ) en in de avond komen allemaal van die jonge mensen die swag dansjes gaan zitten doen. ??? ( ik ben zelf ook jong dus moet ik daar snel om lachen en kan ik niet trainen.

beste is gewoon eigen sportschool

mensen die zich met me gaan bemoeien volgens mij denken ze altijd dat ik een 'nietsnut' of mogool ben. Gaan ze zeggen dat ik het beter zo kan doen, hou gewoon je ****ing bek ook al ben je 40 jaar en ben je veel breder dan mij, ik doe hoe ik het wil zelfs me vader bemoeit niet zo veel met me als sommige gasten in de sportschool doen. Dit probleem heb ik als ik in de ochtend ga sporten ( mijn lievelingstijdstip ) en in de avond komen allemaal van die jonge mensen die swag dansjes gaan zitten doen. ??? ( ik ben zelf ook jong dus moet ik daar snel om lachen en kan ik niet trainen.

beste is gewoon eigen sportschool

als ik op kamers ga ga ik ook direct barbell squatrek dumbbells en schijven kopen en op kamers trainen want in de sportschool kan ik nooit serieus trainen omdat er altijd wel een droogkloot mij staat te spotten waardoor er altijd wel een reden is om te lachen. heb al een keer bb tegen mn borst gekregen omdat ik t uitbarste van t lachen gvd

Wat voor een zever de 2 laatste posts.

Enige waar ik mee akkoord ben zijn die oude gasten die zitten te zagen over je houding, bijvoorbeeld bij barbell curls, als je wilt cheaten komen ze al meteen af met zo'n hulpmiddel zodat je je armen niet kan bewegen.

Wat voor een zever de 2 laatste posts.

Enige waar ik mee akkoord ben zijn die oude gasten die zitten te zagen over je houding, bijvoorbeeld bij barbell curls, als je wilt cheaten komen ze al meteen af met zo'n hulpmiddel zodat je je armen niet kan bewegen.

Haha inderdaad, al moet ik wel zeggen dat er écht veel mensen zijn die gewoon altijd cheaten met barbell curl's en ook in het begin de oefening niet goed doen.. Maarja hun probleem

Haha inderdaad, al moet ik wel zeggen dat er écht veel mensen zijn die gewoon altijd cheaten met barbell curl's en ook in het begin de oefening niet goed doen.. Maarja hun probleem

Met barbell curls is daar niks mis mee als je zwaar wilt gaan voor een andere stimulatie voor de spier, dat is zowat de enige spier waar het gerechtvaardigd is.

Terug
Naar boven