- Waardering
- 404
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 99kg
Iemand die me tijdens mijn dumbbell row onder mijn oksel kietelde (no shit).
i smell a gay gym
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die me tijdens mijn dumbbell row onder mijn oksel kietelde (no shit).
ik erger mij eigenlijk niet snel aan dingen. Maar wel aan de mini mocro's en hun smerige taaltje.... Volgens mij leven we nog steeds in NL
pas deed een kerel de muziek in de sportschool zachter en vervolgens deed hij zijn eigen oordoppen in,,,,
, maar ik hoorde steeds zo'n metrocoïtusuele n*ger door mijn metal heen rappen 
.
.Oh ja, ik heb nog een irritatie een skinny gastje van een jaar of 18 wat met een iets bredere oudere gast traint die als je ze gedag zegt de andere kant op kijken en doorlopen. En daarna gaat hij stoer door het raam lopen kijken als ik aant cardioen ben ...
?Oh ja, ik heb nog een irritatie een skinny gastje van een jaar of 18 wat met een iets bredere oudere gast traint die als je ze gedag zegt de andere kant op kijken en doorlopen. En daarna gaat hij stoer door het raam lopen kijken als ik aant cardioen ben ...[/QUOTE]
dan check ik je kont even......![]()
waarom zouden ze hun eigen taal niet mogen spreken?
publiekelijk? omdat dat irritaties opwekt en zeer onbeschoft is. Het ergste is nog dat ze met een accent van hier tot tokyo rondlopen aangezien ze weigeren de nederlandse taal goed te leren en zich gewoon aan hun eigen taal houden.
Hun eigen taal spreken is een ding, maar weigeren de nederlandse taal te leren is iets heel anders en zeer frustrerend/irritant/whatever.
En daar komt nog bovenop dat "hun eigen taal" nederlands is, aangezien ze hier geboren en getogen zijn. En dus niet marokkaans.
Wat een smeerlapIemand die me tijdens mijn dumbbell row onder mijn oksel kietelde (no shit).

kom je ongeveer uit op 86,67%.

publiekelijk? omdat dat irritaties opwekt en zeer onbeschoft is. Het ergste is nog dat ze met een accent van hier tot tokyo rondlopen aangezien ze weigeren de nederlandse taal goed te leren en zich gewoon aan hun eigen taal houden.
Hun eigen taal spreken is een ding, maar weigeren de nederlandse taal te leren is iets heel anders en zeer frustrerend/irritant/whatever.
En daar komt nog bovenop dat "hun eigen taal" nederlands is, aangezien ze hier geboren en getogen zijn. En dus niet marokkaans.
Erger me aan mensen die hele brede armen hebben en super dunne benen