XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

ik erger mij eigenlijk niet snel aan dingen. Maar wel aan de mini mocro's en hun smerige taaltje.... Volgens mij leven we nog steeds in NL

pas deed een kerel de muziek in de sportschool zachter en vervolgens deed hij zijn eigen oordoppen in,,,,

Oh ja, ik heb nog een irritatie een skinny gastje van een jaar of 18 wat met een iets bredere oudere gast traint die als je ze gedag zegt de andere kant op kijken en doorlopen. En daarna gaat hij stoer door het raam lopen kijken als ik aant cardioen ben ...

Oh ja, ik heb nog een irritatie een skinny gastje van een jaar of 18 wat met een iets bredere oudere gast traint die als je ze gedag zegt de andere kant op kijken en doorlopen. En daarna gaat hij stoer door het raam lopen kijken als ik aant cardioen ben ...

zeker :sd: ?

Oh ja, ik heb nog een irritatie een skinny gastje van een jaar of 18 wat met een iets bredere oudere gast traint die als je ze gedag zegt de andere kant op kijken en doorlopen. En daarna gaat hij stoer door het raam lopen kijken als ik aant cardioen ben ...[/QUOTE]

dan check ik je kont even......:)

lol

waarom zouden ze hun eigen taal niet mogen spreken?

publiekelijk? omdat dat irritaties opwekt en zeer onbeschoft is. Het ergste is nog dat ze met een accent van hier tot tokyo rondlopen aangezien ze weigeren de nederlandse taal goed te leren en zich gewoon aan hun eigen taal houden.

Hun eigen taal spreken is een ding, maar weigeren de nederlandse taal te leren is iets heel anders en zeer frustrerend/irritant/whatever.

En daar komt nog bovenop dat "hun eigen taal" nederlands is, aangezien ze hier geboren en getogen zijn. En dus niet marokkaans.

Laatst bewerkt:
Gisteren weer een paar suppah dudes, in tank top chickies kijken, en ondertussen de apparaten bezet houden die ik wil gebruiken.

Tevens een of andere zweetnek die bij de lat pull de stang zeiknat gezweet heeft.
Ben maar naar de andere kant van de zaal gelopen om me oefeningen te doen.

publiekelijk? omdat dat irritaties opwekt en zeer onbeschoft is. Het ergste is nog dat ze met een accent van hier tot tokyo rondlopen aangezien ze weigeren de nederlandse taal goed te leren en zich gewoon aan hun eigen taal houden.

Hun eigen taal spreken is een ding, maar weigeren de nederlandse taal te leren is iets heel anders en zeer frustrerend/irritant/whatever.

En daar komt nog bovenop dat "hun eigen taal" nederlands is, aangezien ze hier geboren en getogen zijn. En dus niet marokkaans.

Kvind dat sommige buitenlanders wel iets meer respect mogen tonen, zie hebben dit land namelijk niet opgebouwd maar ze maken er soms wel een potje van, elke buitlander die hier niet aan mee doet hoeft zich niet aangesproken te voelen.

Laatst bewerkt:
Fitnessinstructeurs die bullshit praten.

Erger me aan mensen die hele brede armen hebben en super dunne benen

dat het spreken van een taal die je niet begrijp je stoort snap ik niet. dat ze luidruchtig speken dat haat ik ook maar dat geld ook voor te luid vlaams spreken. en als ze hier gebogen en getogen zijn en geen deftig nl kunnen jah dan is er idd een probleem ja.

Hmm, ik heb niet echt snel "problemen" met "buitenlanders".

Terug
Naar boven