MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

IQ is een logaritmische schaalverdeling dus als zijn iq onder het gemiddelde is, wat jij suggereert, gaat zij nog verder in het negatieve ;)

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 23:17 ----------

QFT

DBB, waar de self proclaimed alfaman zich gedraagt als een vrouw

lol ik?

[deleted]

Laatst bewerkt:
vandaag in de gym kwam iemand zeuren dat zijn grip slechter werd tijdens het bankdrukken omdat wij er magnesium erop hadden laten zitten

Vandaag zaten er een paar mong*len met de seated en staande calfraise te spelen... En dan zeg je wat van, reageren ze gelijk geïrriteerd.
Geen kuiten kunnen doen dus

Vandaag even om warm te worden gesprint op de loopband.
Waren er al een aantal bezet dus ik sprong er maar even tussen.

De man naast mij vond dat ik hem van ze ''workout'' afhield aangezien ik sprintte, terwijl hij juist rustig wou joggen, dus of ik wat rustiger kon rennen...
Ja man, geweldig die mensen.

Je kan beter wat gaan foam rollen, stretchen en ballistic werk doen om op te warmen ipv van te sprinten op een loopband als een halve gek.

Je kan beter wat gaan foam rollen, stretchen en ballistic werk doen om op te warmen ipv van te sprinten op een loopband als een halve gek.

ik ren niet als een gek, dat zou gek zijn.
hmm dank voor de tip!
altijd plaats voor verbetering natuurlijk

Mensen die je aan staan te kijken als je aan het squatten bent, omdat ze die oefening niet kennen en denken dat je van alles ermee molt...
En dan zeggen ze: "Waarom doe je niet die machine? Dat is veel beter!!!!!!"
Ik ben resoluut weggelopen

Mensen die je aan staan te kijken als je aan het squatten bent, omdat ze die oefening niet kennen en denken dat je van alles ermee molt...

Weet je wat beter is? Een klap op je harses.

Als je dat zegt leren ze het wel af

Weet je wat beter is? Een klap op je harses.

Als je dat zegt leren ze het wel af

Ik word nog graag sympathiek gevonden, alhoewel een aantal mensen best wat dumbbells op hun b**kes mogen krijgen, ben ik het zeker met je eens.
Heb ook al eens een opmerking gekregen tijdens het deadliften, het was een vetz*k die eigenlijk alleen maar rondloopt en niets uitvoert en dan wel zeikt dat ie dik is en overal commentaar op geeft. Heb m even mooi duidelijk gemaakt dat ie dr niets van weet, dat dat te zien is en dat ie niet de instucteur moet gaan uithangen want daar schiet niemand mee op.

Ik word nog graag sympathiek gevonden, alhoewel een aantal mensen best wat dumbbells op hun b**kes mogen krijgen, ben ik het zeker met je eens.
Heb ook al eens een opmerking gekregen tijdens het deadliften, het was een vetz*k die eigenlijk alleen maar rondloopt en niets uitvoert en dan wel zeikt dat ie dik is en overal commentaar op geeft. Heb m even mooi duidelijk gemaakt dat ie dr niets van weet, dat dat te zien is en dat ie niet de instucteur moet gaan uithangen want daar schiet niemand mee op.
No you didn't. :)

dat zal hem geleerd hebben
you go girl:o

Polen die ENORM naar zweet en rook stinken (op 5m afstand ruikbaar) en 't woord hygiëne niet kennen.

Mensen die veel praten, om uitleg vragen en ze d'r toch niks mee doen.

Pottenkijkers

Zei vandaag zo'n gozer tegen me: ja dat squatten(ziet het me doen), daar train je toch je vleugels mee?
I Lol'd :roflol:

Polen die ENORM naar zweet en rook stinken (op 5m afstand ruikbaar) en 't woord hygiëne niet kennen.

Mensen die veel praten, om uitleg vragen en ze d'r toch niks mee doen.

Pottenkijkers

i know that smell brah

die roken heel de dag door op de steiger
ook nog eentje op weg naar de gym in het busje

Terug
Naar boven