AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Hebben ze hier sinds de zomer eindelijk airco, stond het gister op standje 0 of 1 waardoor de ramen van de hele gym beslagen waren, een groot stink/zweethok..

Wie zet dan ook de airco aan als het zo koud is buiten? xD Beter gewone ventilatie en afzuiging

Ja ik doelde ook op ventilatie, maar die installatie functioneert dus niet als afvoer zijnde. Vaak moeten ze nog een raampje open zetten ook, heel apart. Er zit in ieder geval geen automatische climatecontrol op, anders zou het niet mogen beslaan lijkt me

Hij gaat misschien zo posten dat iemand een bankje bezet hield terwijl ie er alleen maar op zat en ook nog eens voor hem ging staan terwijl hij zijn oefeing deed.

Zo zijn er altijd 2 kanten ;)

Dan kun je ook netjes vragen of je het bankje mag gebruiken, want ff daarvoor zat ik in dezelfde situatie
toen ik skull crushers wou doen en iemand MP aan het doen was met een bidon naast het bankje.
Heb toen ook netjes gewacht tot degene klaar was met z'n setje en toen bleek dat hij deze niet eens gebruikte maar beter vragen dan zomaar inpikken.

gisteren avond gaan trainen .. nog nooit was het zo druk. Allemaal 16 jarigen: shit form, om de 2 setjes hun buikspieren bekijken in de spiegel, broscience everywhere en alles bezet houden door constant met hun vrienden te praten ipv te liften

Mensen die stinken
Mensen die onnodig aparaten bezet houden
Mensen die met teenslippers komen trainen
Mensen die overdreven geluid maken
Mensen die smsen of bellen in de sportschool
Mensen die met te grote groepen komen trainen
Mensen die continu in de spiegel staan te 'flexen'
Mensen die overdreven dicht voor de spiegel gaan trainen
Mensen die met jan en alleman bemoeien en het altijd maar beter weten
Mensen die squaten in de smith
Mensen die je komen vragen of je nog lang bezig bent op dat apparaat die je op dat moment gebruikt
Mensen die je niet helpen terwijl je met moeite je laatste rep er uit probeert te pompen (ala Jesaja)
Mensen die een te korte en/of te strakke broeken aantrekken (ik doel op mannen)
Mensen die denken dat ze grappig zijn en vinden dat de gehele sportschool dit moet weten
Mensen die overdreven en/of onnodig smijten met gewichten (ala branch warren)
Mensen die eigenwijs zijn in het onjuist uitvoeren van oefeningen

Nee ik irriteer me niet zo erg in de sportschool.
haha helemaal mee eens!

PT's doe circuit trainingen doen.

dat de kachel kapot was. was hardstikke koud.
als je het van te voren weet is het niet erg. maar anders toch vrij vervelend

mensen met ''swag'' die ultra short-reps bicep curls doen 3x15 en me dom aankijken als ik een compound oefening doe zoals deadlift

mensen die zich aan andere ergeren. kijk naar jezelf en niet naar ander
beste advies wat er is

Van die mensen die heilig overtuigd zijn van hun standpunt en de waarheid met bewijs niet onder ogen komen

Je moet je niet zo druk maken om de mening van anderen, doe lekker je eigen ding en als het ter sprake komt zeg je even tussen neus en lippen wat jij ervan vindt en als ze dat tegenspreken, boeie! Er zijn echt wel mensen die er voor openstaan maar er zijn ook zat mensen die zoals jij zegt verdrinken in hun kortzichtigheid ;)

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 22:22 ----------

Ja god, januari met de beginnende mensen die denken na 1 maandje er als een halfgod uit te zien

Gelukkig zijn die begin februari allemaal weg :p

Je moet je niet zo druk maken om de mening van anderen, doe lekker je eigen ding en als het ter sprake komt zeg je even tussen neus en lippen wat jij ervan vindt en als ze dat tegenspreken, boeie! Er zijn echt wel mensen die er voor openstaan maar er zijn ook zat mensen die zoals jij zegt verdrinken in hun kortzichtigheid ;)

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 22:22 ----------

Gelukkig zijn die begin februari allemaal weg :p

Ja klopt, vandaag op school nog zon dik wijf: jaa ik heb die genen daarom ben ik juist zo dik
Ik was er echt helemaal klaar mee dus ik zeg zo: je bent zo facking dik omdat je niet beweegt en teveel eet.
Kon ze niet hebben, melden, rector etc. Dus ik dat aan die rector uitgelegd, die stond er wel voor open en shit, goeie vent, die vond uiteindelijk dat ze idd dr muil gewoon moet houden dus dat scheelde.
Uiteindelijk uur nakomen:rolleyes:

Kon dr iig duidelijk maken dat ze gewoon facking aan zichzelf te danken had. Al die bitches haten :D

Lol nice op hun plaats gezet. :D

Ja klopt, vandaag op school nog zon dik wijf: jaa ik heb die genen daarom ben ik juist zo dik
Ik was er echt helemaal klaar mee dus ik zeg zo: je bent zo facking dik omdat je niet beweegt en teveel eet.
Kon ze niet hebben, melden, rector etc. Dus ik dat aan die rector uitgelegd, die stond er wel voor open en shit, goeie vent, die vond uiteindelijk dat ze idd dr muil gewoon moet houden dus dat scheelde.
Uiteindelijk uur nakomen:rolleyes:

Kon dr iig duidelijk maken dat ze gewoon facking aan zichzelf te danken had. Al die bitches haten :D

Haha terecht! dem fat ****s altijd dat vinger wijze naar iets anders, en nooit de schuld op zich willen nemen. (moest het waar zijn wat ze zeggen lopen er wel heel veel mensen met "slechte genen" :) )

Het vermogen van de verwarming in mijn sportschool is vandaag verhoogd! Ze boden tevens hun excuses aan dat daardoor de verwarming niet optimaal kon werken vandaag. Het was maar liefst 20.5 graden in de zaal.

Ik heb m'n kleding de hele dag in m'n auto liggen, k ga altijd meteen door na m'n werk....**** wat wordt dat koud met dit weer!
Niet grappig om dan je sport-bh aan te moeten trekken....
(Kan m'n gym niks aan doen maar t is wel irritant)

Het vermogen van de verwarming in mijn sportschool is vandaag verhoogd! Ze boden tevens hun excuses aan dat daardoor de verwarming niet optimaal kon werken vandaag. Het was maar liefst 20.5 graden in de zaal.

20 graden lijkt me chill, zelfs al wat te warm.
Ik train thuis, en voordat ik train zorg ik eerst dat de chauffage al een uurtje uitstaat, zweet me kapot anders.

Mensen die naar me kijken omdat ik nog redelijk ecto ben en dus niet zo veel gewicht als hun pak, maar dat ze dan niet door hebben dat ik ondertussen veel harder train als al die stoere spiegelkijkers bij elkaar.

Mensen die naar me kijken omdat ik nog redelijk ecto ben en dus niet zo veel gewicht als hun pak, maar dat ze dan niet door hebben dat ik ondertussen veel harder train als al die stoere spiegelkijkers bij elkaar.

geduld.. als jij maar goed eet komt jouw tijd nog wel :)

gelukkig hoor ik met mijn stats al bij de beteren van de gym, alleen qua borst zijn er nog aardig wat gasten die meer drukken dan ik :( rest own ik de meeste wel lol :o

Terug
Naar boven