XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik erger me mateloos aan haantjesgedrag...je voelt het ziet het en ruikt het, en hier lees je het.Jammer.

Ik erger me aan mensen die vragen welke kuur ze het beste kunnen nemen als beginner zijnde zodat ze van de zomer spierballen en een sixpack hebben. :shoot: :sd:

O jah, en het moet wel leuk blijven, ik erger me ook aan vrouwen die...ja....eigenlijk geen vrouwen meer zijn !!

Vet! Een dubbele borst ^^

Ik zou Collette Nelson keihard doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als dit ongewenst is, zeg dat tegen ze.
Luisteren ze niet, maak het dan duidelijk op een andere manier.
Beuk ze met een dumbbell ofzo.
natuurlijk is dit ongewenst!
Volgende keer houd ik mijn bidon maar in de aanslag dan.
( of ik het echt durf te gooien is een tweede hoor jongens)

Haha, kijk zo hoort het :D

waar jullie je allemaal aan ergeren, zoooooo herkenbaar.

Mijn nummer 1: instructeurs die aan je zitten!!! (echt waar...)
2: mensen (lees; mannen) die je steeds begluren
3: mensen die steeds praatjes beginnen tegen me, over het weer ofzo.

Ik ben blij dat ik geen vrouw ben, ik zou ook helemaal gek worden van al dat gestaar en onnodige gezever van die gasten.

Pffff... Blondine achter de bar weer door de bocht!!! Staat duidelijk op de prijslijst B-Kick handschoenen te koop, dus ja.. ik heb al eens B-Kick gedaan, maar wil er dit keer toch wel eens echt goed passende handschoenen voor hebben, komt ze aan met fitness handschoentjes :rolleyes: "we hebben alleen deze kleur" nou nee meid, dan sla ik alsnog m`n handen verrot he!!! :mad: Zucht, wat een mokkel!!!

Pffff... Blondine achter de bar weer door de bocht!!! Staat duidelijk op de prijslijst B-Kick handschoenen te koop, dus ja.. ik heb al eens B-Kick gedaan, maar wil er dit keer toch wel eens echt goed passende handschoenen voor hebben, komt ze aan met fitness handschoentjes :rolleyes: "we hebben alleen deze kleur" nou nee meid, dan sla ik alsnog m`n handen verrot he!!! :mad: Zucht, wat een mokkel!!!

Wel lekker?
Edit: Je bent een vrouw, never mind

haha, nee.. zij is niet lekker. Al moet ik zeggen dat ik maar errug weinig meiden tegen kom die ik als lekker zou omschrijven hoor, maar zij is dat zeker weten niet :p

publiekelijk? omdat dat irritaties opwekt en zeer onbeschoft is. Het ergste is nog dat ze met een accent van hier tot tokyo rondlopen aangezien ze weigeren de nederlandse taal goed te leren en zich gewoon aan hun eigen taal houden.

Hun eigen taal spreken is een ding, maar weigeren de nederlandse taal te leren is iets heel anders en zeer frustrerend/irritant/whatever.

En daar komt nog bovenop dat "hun eigen taal" nederlands is, aangezien ze hier geboren en getogen zijn. En dus niet marokkaans.
Echt ik dacht dat ze in Nederland allemaal deftig Nederlands praten. Eerder dan bij ons waar 't meestal tot toz, woella en andere anektodes blijft...:rolleyes:

Altijd vermakelijk om een paar bladzijdes in dit topic te lezen.

Mp3 spelers die te hard staan
Mensen die zich niet aan de regels houden bv geen handdoek mee of op slippers trainen (wtf?)
Onnodig bezet houden van apparaten
Groepjes luidruchtige gastjes
Stinkende mensen
Gasten die alles beter denken te weten

Ouwe lullen die wachten totdat ik klaar ben met een setje en dan waneer ik ff ga rusten komen ze ff een heel levensverhaal praatje maken,maar binnen 1minuut wil k m'n volgende set doen en die ouwe blijven maar lullen,en k ben niet iemand die mensen afzeikt en negeert en hun houden zo een uurtje pauze tussen hun training want dan vinden ze ''beter'':P Weet niet wat k dr mee aanmoet, zelfs als ik een pm3 inheb beginnen ze gwn te praten met de bedoeling van zet je mp3 uit en luister naar me...
word dr niet goed van.

Terug
Naar boven