Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O jah, en het moet wel leuk blijven, ik erger me ook aan vrouwen die...ja....eigenlijk geen vrouwen meer zijn !!

natuurlijk is dit ongewenst!Als dit ongewenst is, zeg dat tegen ze.
Luisteren ze niet, maak het dan duidelijk op een andere manier.
Beuk ze met een dumbbell ofzo.

waar jullie je allemaal aan ergeren, zoooooo herkenbaar.
Mijn nummer 1: instructeurs die aan je zitten!!! (echt waar...)
2: mensen (lees; mannen) die je steeds begluren
3: mensen die steeds praatjes beginnen tegen me, over het weer ofzo.
Haha, valt wel mee toch

"we hebben alleen deze kleur" nou nee meid, dan sla ik alsnog m`n handen verrot he!!!
Zucht, wat een mokkel!!!Pffff... Blondine achter de bar weer door de bocht!!! Staat duidelijk op de prijslijst B-Kick handschoenen te koop, dus ja.. ik heb al eens B-Kick gedaan, maar wil er dit keer toch wel eens echt goed passende handschoenen voor hebben, komt ze aan met fitness handschoentjes"we hebben alleen deze kleur" nou nee meid, dan sla ik alsnog m`n handen verrot he!!!
Zucht, wat een mokkel!!!
haha, nee.. zij is niet lekker. Al moet ik zeggen dat ik maar errug weinig meiden tegen kom die ik als lekker zou omschrijven hoor, maar zij is dat zeker weten niet![]()

Echt ik dacht dat ze in Nederland allemaal deftig Nederlands praten. Eerder dan bij ons waar 't meestal tot toz, woella en andere anektodes blijft...publiekelijk? omdat dat irritaties opwekt en zeer onbeschoft is. Het ergste is nog dat ze met een accent van hier tot tokyo rondlopen aangezien ze weigeren de nederlandse taal goed te leren en zich gewoon aan hun eigen taal houden.
Hun eigen taal spreken is een ding, maar weigeren de nederlandse taal te leren is iets heel anders en zeer frustrerend/irritant/whatever.
En daar komt nog bovenop dat "hun eigen taal" nederlands is, aangezien ze hier geboren en getogen zijn. En dus niet marokkaans.

Echt ik dacht dat ze in Nederland allemaal deftig Nederlands praten. Eerder dan bij ons waar 't meestal tot toz, woella en andere anektodes blijft...![]()
Weet niet wat k dr mee aanmoet, zelfs als ik een pm3 inheb beginnen ze gwn te praten met de bedoeling van zet je mp3 uit en luister naar me...