XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mp3 spelers die te hard staan
Mensen die zich niet aan de regels houden bv geen handdoek mee of op slippers trainen (wtf?)
Onnodig bezet houden van apparaten
Groepjes luidruchtige gastjes
Stinkende mensen
Gasten die alles beter denken te weten
Waarom heb je last van mp3 spelers die te hard staan?

Gisteren weer meegemaakt, is ze vriend aan het trainen heeft hij 1/2 minuten rust gehad.
Gaat hij zitten blijft die nog letterlijk 5 minuten rusten wel wat van gezegt ofcourse.

Waar moet iemand dan rusten, of misschien moeten mensen staand rusten....ehm...rustbankjes plaatsen oid...

Ouwe lullen die wachten totdat ik klaar ben met een setje en dan waneer ik ff ga rusten komen ze ff een heel levensverhaal praatje maken,maar binnen 1minuut wil k m'n volgende set doen en die ouwe blijven maar lullen,en k ben niet iemand die mensen afzeikt en negeert en hun houden zo een uurtje pauze tussen hun training want dan vinden ze ''beter'':P Weet niet wat k dr mee aanmoet, zelfs als ik een pm3 inheb beginnen ze gwn te praten met de bedoeling van zet je mp3 uit en luister naar me...
word dr niet goed van.

Why not?
Je hebt geen zin in dat gezever want je wilt liever trainen toch?
Hun zijn ook maar gewoon ''klanten'' van die sportschool ,niks meer en niks minder.

Ik zeg dan gewoon niks of ben kortaf en ga door met mijn training ,boeie dat ik dan niet meer lief gevonden wordt. :janken:

-Mensen die vlak voor het dumbbellrack hun bankje parkeren en daar hun setjes gaan doen zodat ik niet bij de dumbbells kan. Vaak doen ze nog hun voeten op de dumbbells. losers.

-Mensen die hun gewicht aan de bar laten hangen.

-Mensen die vlak naast of achter je gaan staan als je wilt beginnen met je set.

Welke sportschool zit je? Lijkt verdacht veel op wat er bij ons allemaal gebeurd :D

Mijn irritatie dedicate ik grotendeels aan de mong*len die het lef hebben gele shirts aan te trekken met 'instructeur' erop gedrukt, en al helemaal als ze een brilletje ophebben met een sullige indruk en je dan vertellen dat je helemaal geen eiwitten nodig hebt.

Ouwe lullen die wachten totdat ik klaar ben met een setje en dan waneer ik ff ga rusten komen ze ff een heel levensverhaal praatje maken,maar binnen 1minuut wil k m'n volgende set doen en die ouwe blijven maar lullen,en k ben niet iemand die mensen afzeikt en negeert en hun houden zo een uurtje pauze tussen hun training want dan vinden ze ''beter'':P Weet niet wat k dr mee aanmoet, zelfs als ik een pm3 inheb beginnen ze gwn te praten met de bedoeling van zet je mp3 uit en luister naar me...
word dr niet goed van.

Gewoon zeggen: ik moet ff verder met m'n setje, is heel normaal om te zeggen hoor..

gewoon op het apparaat rusten is geen probleem maar 1 a 2 minuten rusten is meer dan voldoende.

als ik zwaar aan het squatten of deadliften ben neem ik ook gewoon 3/4 minuten rust hoor, als iemand mij dan komt vertellen dat ik te lang rust vouw ik een barbell om ze nek

ik vind het irritant als andere mensen denken te weten hoeveel rust ik nodig heb, terwijl ze niet eens weten wat mijn doelstelling/schema is.

waar jullie je allemaal aan ergeren, zoooooo herkenbaar.

Mijn nummer 1: instructeurs die aan je zitten!!! (echt waar...)
2: mensen (lees; mannen) die je steeds begluren
3: mensen die steeds praatjes beginnen tegen me, over het weer ofzo.

heb je een mannelijke vriend die toevallig ook traint? ga daarmee trainen en doe alsof jullie lovers zijn

Mensen die zich niet aan de regels houden bv geen handdoek mee of op slippers trainen (wtf?)
Stinkende mensen
Dat komt omdat sommige mensen zich irriteren aan mensen die je niet met rust laten, en asociaal genoeg zijn om je te storen tijdens het trainen, soms zelfs tijdens de uitvoering van een set.
Als ik om een 1 of andere reden niet in m'n homegym kan trainen, bijv. dat de airco naar de klote is, dan moet ik met veel tegenzin ook in een andere gym trainen, mijn mp3 speler gaat dan altijd voluit(tenzij het pijn aan m'n oren doet).

DAT DE LEKKERE DAMES CONSTANT VRAGEN OF ZE MIJN ARMEN MOGEN VOELEN.....

Ik wil gewoon lekker hard trainen zonder afgeleid te worden dames !

Stinkende mensen
Slippers dragen tijdens het squattuh.... Ik word er helemaal lauw van !

En dan vragen ze zich af waarom ze niet groeien.... Afschieten die mensen !

Terug
Naar boven