AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

als ik zwaar aan het squatten of deadliften ben neem ik ook gewoon 3/4 minuten rust hoor, als iemand mij dan komt vertellen dat ik te lang rust vouw ik een barbell om ze nek

Moet je wel bij zijn nek kunnen komen.;)

En ik erger me ook aan petjes in de gym, walkmans op en hard, schreeuwen ipv praten tegen elkaar,en het allerergste vindt ik, RUIM JE TERINGZOOI EENS EEN KEER OP Als je klaar bent met je oefening en laat die halterstang niet in het midden van de gym liggen met tig schijven er aan die iemand nodig heeft voor het bankdrukken !!!!

Hang of zet die schijven terug voor je opvolger !!!

Laatst bewerkt:
Of mensen die juist op het bankje dat jij wilt gebruiken,sms'jes zitten te versturen.Als je dan vraagt of ze bijna gedaan hebben zeggen ze,ja bijna klaar en maken hun berichtje verder af:mad:

Dat komt omdat je vraag betrekking heeft op het smsen, als je gewoon vraagt om dat bankje dan staat ie volgens mij meteen op.
Zoniet, dan beuk je 'm eraf en ram je die telefoon in zijn reet! :mad: :D

Dat komt omdat je vraag betrekking heeft op het smsen, als je gewoon vraagt om dat bankje dan staat ie volgens mij meteen op.
Zoniet, dan beuk je 'm eraf en ram je die bank in zijn reet! :mad: :D

Zo. :)

Editen van quotes zonder toestemming van de oorspronkelijke plaatser kan lijden tot sancties!

Laatst bewerkt door een moderator:
Van mij mogen ze berichten sturen,ik bedoelde het toen ook ni op da bericht.Ik vroeg toen om da bankje.Ergste van al;da was dan ook echt nog een snotaap die er bijna nooit komt.Maar ik dacht toen:Leven en laten leven,anders kwam papa wss mee en dan moest ik daar mijn handen nog aan vuil maken,en in de zaal kom ik om te trainen:D en om mijn handen vuil te maken gebruik ik wel dumbbells;)

Haha leuk topic dit :D

Van de week ging een gast met mij mee squatten, omdat we toevallig allebei tegelijk het squatrek nodig hadden deden we het om de beurt.
Hij squatte met aan elke kant een schijfje van 10kg ofzo, wat ik opzich niet erg vind, dan lijk ik nog een beetje sterk :) Maar die gast liep non-stop te lullen; ik had een paar opwarm-setjes gedaan en begon toen met de werksets, blijft die gast gewoon doorlullen, zelfs als ik overduidelijk bezig ben me te focussen. "Zo, ben je je moed aan het verzamelen?" "nounou, wel zwaar zeg" en toen ik het wat moeilijker begon te krijgen "waar haal je het allemaal vandaan man, ik denk steeds dat het je laatste herhaling is" en vervolgens nog wat doorzeveren over zn weekend, ik heb hem tijdens die training letterlijk meerdere keren moeten verzoeken zijn mond te houden, en gezegd dat ik mn concentratie nodig heb, want de volgende set lult ie gewoon weer tegen me aan :rolleyes:

(en dan nog durven klagen dat ie niet vooruit gaat :roflol:)

Van de week ging een gast met mij mee squatten, omdat we toevallig allebei tegelijk het squatrek nodig hadden deden we het om de beurt.
Hij squatte met aan elke kant een schijfje van 10kg ofzo, wat ik opzich niet erg vind, dan lijk ik nog een beetje sterk :) Maar die gast liep non-stop te lullen; ik had een paar opwarm-setjes gedaan en begon toen met de werksets, blijft die gast gewoon doorlullen, zelfs als ik overduidelijk bezig ben me te focussen. "Zo, ben je je moed aan het verzamelen?" "nounou, wel zwaar zeg" en toen ik het wat moeilijker begon te krijgen "waar haal je het allemaal vandaan man, ik denk steeds dat het je laatste herhaling is" en vervolgens nog wat doorzeveren over zn weekend, ik heb hem tijdens die training letterlijk meerdere keren moeten verzoeken zijn mond te houden, en gezegd dat ik mn concentratie nodig heb, want de volgende set lult ie gewoon weer tegen me aan :rolleyes:

Haha, ken die mensen irriteer me er ook kapot aan :D

Er zijn wel zoveel mensen waarvoor het echt heel belangrijk is dat ze leuk/aardig gevonden worden.
En dat werkt alleen maar averechts. :D

Terug
Naar boven