AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Als ik in de gym ben ga ik altijd alle apparaten langs, gewoon omdat het daar wel kan en thuis niet :fa:

Lekker hoor, thuis de grote 3, en dan toch nog even de moeite nemen om in de gym assistence dingetjes te doen. Ik kan niet anders dan dat waarderen eigenlijk.

Ben klaar met trainen en zit even in de kleedkamer en zie spontaak waterkringen ontstaan in mijn beker water. Dan hoor ik gehijg en gepuf, het komt dichterbij, zwaar ademhalend komt HET binnen (ik zal het niet omschrijven maar het lijkt om het gevaarlijkste dier in Afrika). Het komt naast me staan, ik word een beetje duizelig omdat alle zuurstof voor mijn neus wordt weggekaapt.
Ik krijg kippevel want het is best beangstigend, zonder wat te zeggen/vragen opend hij de kluisje achter mij. Omdat ik zo netjes ben zeg ik "sorry" en maak voor hem plaats/ruimte. Zonder wat te zeggen maar nog steeds zwaarademhalend kleedt hij zich uit (behalve boxersshort) en verplaatst zich naar de douches. Zelfs vanuit daar is het te horen hoe hij om lucht hapt...
Boem! Opeens komt iets binnen in mijn reukorgaan :( ik denk sssssshit! Ben ik het zelf? Ik begin mij al schuldig te voelen voor al die mensen in de fitnessgedeelte waar ik zostraks ook bezig was.. Pffieuw.. Ik mijn ooghoek zie ik 2 ZWAAR belastte sportschoenen staan en mennn die stinken!!!
Snel me kluisje leeggehaald en maakte dat ik weg kwam...

Ben klaar met trainen en zit even in de kleedkamer en zie spontaak waterkringen ontstaan in mijn beker water. Dan hoor ik gehijg en gepuf, het komt dichterbij, zwaar ademhalend komt HET binnen (ik zal het niet omschrijven maar het lijkt om het gevaarlijkste dier in Afrika). Het komt naast me staan, ik word een beetje duizelig omdat alle zuurstof voor mijn neus wordt weggekaapt.
Ik krijg kippevel want het is best beangstigend, zonder wat te zeggen/vragen opend hij de kluisje achter mij. Omdat ik zo netjes ben zeg ik "sorry" en maak voor hem plaats/ruimte. Zonder wat te zeggen maar nog steeds zwaarademhalend kleedt hij zich uit (behalve boxersshort) en verplaatst zich naar de douches. Zelfs vanuit daar is het te horen hoe hij om lucht hapt...
Boem! Opeens komt iets binnen in mijn reukorgaan :( ik denk sssssshit! Ben ik het zelf? Ik begin mij al schuldig te voelen voor al die mensen in de fitnessgedeelte waar ik zostraks ook bezig was.. Pffieuw.. Ik mijn ooghoek zie ik 2 ZWAAR belastte sportschoenen staan en mennn die stinken!!!
Snel me kluisje leeggehaald en maakte dat ik weg kwam...

Gast, jij moet boeken gaan schrijven, ik voorspel een grote toekomst.

Met genoeg wasmiddel/douchegel scheelt het een Wasje draaien...
Daarna achterop de fiets of uit het raam van de auto hangen en het scheelt ook een Droger beurtje :D

Met genoeg wasmiddel/douchegel scheelt het een Wasje draaien...
Daarna achterop de fiets of uit het raam van de auto hangen en het scheelt ook een Droger beurtje :D

Met 180km/uur met je leuter uit het raam........... wel eens gedaan. Zat op de passagiersstoel, nu nog last van de brandwonden van de uitlaat.

Lekker hoor, thuis de grote 3, en dan toch nog even de moeite nemen om in de gym assistence dingetjes te doen. Ik kan niet anders dan dat waarderen eigenlijk.

Eigenlijk is t meer of of.. Jammer dat de sportschool hier zo duur was anders had ik wel een abo genomen voor de isolatie oefeningen af en toe :sad:

Te duur? Voor jou? 100€ per maand ofso?

Nah, 50 euro.. Maar is gewoon zinloze geldverspilling. Inclusief diesel kosten als ik er 3x per week heen zou gaan zit je al op 100/maand ja en dan koop ik liever wat materiaal voor thuis dan daar geld uit te geven. Alleen geen ruimte voor.. Nouja, nog niet :p

Mensen die andere mensen meenemen om te trainen en dan van alles bezet houden in de free weight zone en dan ook niet eens serieus trainen. En zo raakt het daar steeds voller dus kan ik niet squatten enz. :@

Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, maar ik bench toch nooit in de smith.
Enige wat ik in de smith doe zijn calf raises en shrugs

Bij smith bench/shoulder press maak je een " onnatuurlijke beweging" omdat je daar niet vrij bent om je armen te bewegen. Bij bankdrukken kan je gewoon met je armen beetje naar voren en naar achteren.

Tenminste dat is wat ik heb gelezen op het internet maar goed iedereen heeft zijn eigen ervaringen ermee. Voor de een is het ok voor een ander weer niet.

Niet dat ik dat doe in de smith, maar klinkt als bestwel bullshit.

Want dat zou betekenen dat alle apparaten ook slecht voor je schouders zouden zijn.

Niet dat ik dat doe in de smith, maar klinkt als bestwel bullshit.

Want dat zou betekenen dat alle apparaten ook slecht voor je schouders zouden zijn.

Apparaten zijn ook niet goed.
Ik denk niet dat ze echt gewrichten kunnen kapot maken, maar losse gewichten zijn veel beter.

Terug
Naar boven