Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet dat ik dat doe in de smith, maar klinkt als bestwel bullshit.
Want dat zou betekenen dat alle apparaten ook slecht voor je schouders zouden zijn.
Zijn ze over het algemeen ook, of je moet precies een standaard lichaamsbouw hebben. Je zit anders altijd in onnatuurlijke bewegingsbanen te bewegen.
Smith is zoiezo voor iedereen af te raden.

Mijn opa rookt zijn hele leven en heeft geen longkanker.
Mijn opa rookt zijn hele leven en heeft geen longkanker.
Dat doet verkeerd drukken zonder spotter als het te zwaar wordt, ook.
kanker. krijg. je blessure. Is niet. tevergelijk. met een. zietke
Dat doet verkeerd drukken zonder spotter als het te zwaar wordt, ook.
Mooie zin!
---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 14:40 ----------
Wat heeft een spotter er mee te maken?
smith machine bankdrukken kan prima voor massa, het heeft alleen geen enkel voordeel tegenover een losse barbel, (bijv stabilisatoren worden weinig gebruikt)
zo dat is dat, nu ot
mensen die de 50 mm weghalen van de bench om te curlen, omdat ze niet met de 30mm willen curle...
Uuuhhhh die hoort toch in te grijpen als het té zwaar wordt om hem nog goed uit te voeren?
dus? als iemand de bench press nodig heeft vraagt ie toch gewoon of die gast z'n spullen kan verplaatsen?Vandaag rug aan het trainen.
Is er een kerel die een uur lang de bench press bezet hield om alles te doen behalve bench press.
Hij had een barbell op het bankje liggen met 10kg gewichten aan. Daar deed hij dan af en toe standing military press mee. En ook een soort van clean & jerk.
Hij had ook 3kg dumbbells op het bankje liggen langs zijn handdoek.
Die 3kg dumbbells gebruikte hij dan om af en toe naar de spiegel te wandelen en te schaduwboksen.
Alle andere bankjes waren vrij en we hebben maar een benchpress, doe je toch niet?

Vandaag rug aan het trainen.
Is er een kerel die een uur lang de bench press bezet hield om alles te doen behalve bench press.
Hij had een barbell op het bankje liggen met 10kg gewichten aan. Daar deed hij dan af en toe standing military press mee. En ook een soort van clean & jerk.
Hij had ook 3kg dumbbells op het bankje liggen langs zijn handdoek.
Die 3kg dumbbells gebruikte hij dan om af en toe naar de spiegel te wandelen en te schaduwboksen.
Alle andere bankjes waren vrij en we hebben maar een benchpress, doe je toch niet?
Inderdaad dat doe JIJ TOCH NIET!?! Een uur wachtten op hem.. spreek die spiegelgeile, vol testosteron zijnde kerel aan...
Ik schreef toch dat ik rug aan het trainen was dus ik moest niet benchen.
Ik vraag mij gewoon af hoe iemand het in zijn hoofd haalt om al zijn spullen op de enige bench te leggen zonder te benchen terwijl er genoeg andere bankjes vrij zijn.
zolang er niemand hoeft te benchen is dat toch geen probleem...