- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot dat het squirtrack bezet is, dan vind iedereen het wel erg als ze daar bicep curls doen..![]()

boeien?zolang er niemand hoeft te benchen is dat toch geen probleem...
Godver ik snap het nooit dat er mensen zijn die flat dumbbell press gaan doen op het enige incline bankje dat er aanwezig is. beter pak je gewoon zo'n normaal bankje.
)

blijkbaar gebruik ik dat woord nogal vaak 
Godver ik snap het nooit dat er mensen zijn die flat dumbbell press gaan doen op het enige incline bankje dat er aanwezig is. beter pak je gewoon zo'n normaal bankje.
Niet echt irritant, maar meer vermoeiend omdat het een gevalletje 'same shit, another day' is: mensen met het uiterlijk dat oprecht de vraag 'do you even lift?' oproept die tegen andere mensen in de gym allerlei bullshit vertellen als het gaat om eten, trainen etc.
Ja maar dat deed ie dus nietAls je daarna door wilt gaan met incline zou ik hem ook pakken en met flat beginnen.

Juistem

Muggen
Ze waren er de hele winter al, maar ik word nu echt lekgestoken tijdens t trainen...