AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Tot dat het squirtrack bezet is, dan vind iedereen het wel erg als ze daar bicep curls doen.. :P

Het is ook irritant wanneer er een of andere kreupele de cable pulley bezet houdt, terwijl je die nodig hebt voor cable cross-overs. Dan sta je daar te kijken naar iemand die halve woodchopperbeencurls zit te doen..

Godver ik snap het nooit dat er mensen zijn die flat dumbbell press gaan doen op het enige incline bankje dat er aanwezig is. beter pak je gewoon zo'n normaal bankje.

Yep spuitend komen ze klaar op die squirtrack... altijd een natte bende erom heen.. (handdoek verplicht)

Laatst bewerkt:
boeien? :o zolang er niemand hoeft te benchen is dat toch geen probleem...

En wat is het probleem met een gewoon bankje te gebruiken.
Gebruik het materiaal toch gewoon waar het voor dient ipv het nodeloos bezet te houden, vind ik een kwestie van elementaire beleefdheid.

Godver ik snap het nooit dat er mensen zijn die flat dumbbell press gaan doen op het enige incline bankje dat er aanwezig is. beter pak je gewoon zo'n normaal bankje.

Haha inderdaad! Maar als ik echt zo'n inclined nodig heb, dan vraag ik gewoon of ze willen wisselen (tenzij het iemand is die onder het zweet zit en geen handdoek gebruikt :rolleyes:)

Ik heb de sleutel van me gym en train buiten trainingstijden, heerlijk rustig :D

Als je daarna door wilt gaan met incline zou ik hem ook pakken en met flat beginnen.

Niet echt irritant, maar meer vermoeiend omdat het een gevalletje 'same shit, another day' is: mensen met het uiterlijk dat oprecht de vraag 'do you even lift?' oproept die tegen andere mensen in de gym allerlei bullshit vertellen als het gaat om eten, trainen etc.

Altijd, en daarom verdomme en DAAROM als ik geld had voor een homegym of iemand zou kennen met een homegym in mijn buurt dan zou ik daaar graaag willen trainen.

Ik ben niet van dat socializen helaas en heb niks tegen mensen in de gym

Ik vind het irritant als het zo druk is en alles is bezet. Of mensen nou hun oefening verkeerd of goed doen idc zie zat mensen met slechte uitvoering +beestachtige fysiek.

En ik heb soms het idee dat er mensen zijn die je hele tijd boos aankijken lol? of ben ik nou de enige die zo denkt

Muggen :mad:

Ze waren er de hele winter al, maar ik word nu echt lekgestoken tijdens t trainen...

Als het squatrek weer eens bezet is. Aangezien ik iedere training begin met squatten wil dit nog wel eens voorkomen. Gelukkig gaat de gym verhuizen en hebben we straks als het goed is 2 of 3 squatrekken.

Bij ons is de laatste tijd een mocro zyzz aan het trainen. Komt 'ie in zijn hempje de sportschool binnen lopen, pakt vervolgens 24kg dumbbells en gaat incline benchen. Maar voordat hij aan zijn oefening begint trekt hij zijn hempje uit zodat hij zijn spieren extra goed kan zien. :o

Terug
Naar boven